Kirjoittaja Aihe: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski  (Luettu 24330 kertaa)

Viljo05

Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #30 : 05.02.2015, 23:03 »
Ei se Kinnusen Heikkikään Viljoa nähnyt, kyseli vaan missä se taas on  :o

niiii

Tuli

  • Vieras
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #31 : 06.02.2015, 10:18 »
Olen tulossa kanssa.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #32 : 06.02.2015, 10:20 »
En ole tilausuudessa saapua.

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #33 : 06.02.2015, 12:42 »
En tunne ketään tästä "scenestä". Mua ainakin ujostuttaa ihan hirveesti. Tai porosti. Ja koska oon tällä osa-alueella vasta alkutaipaleella, itsetutkiskelussa, en edes tiedä minkä värisen merkin ottaisin. Apua!
 
Ja pahoin pelkään, että saatan hyvinkin olla jopa tuollainen "rusinat pullasta -makuuhuonesub", jolla ei ole masokistisia piirteitä lainkaan. Tai sitten se johtuu vaan siitä, että en pysty edes halutessani irtaantumaan luontaisesta dominantin roolistani. No, ehkä oikeassa seurassa luottamuksen rakentumisen jälkeen.
 
Eikä mulla tietenkään ole näin alkutaipaleella mittään vermeitäkään. Ja mitä seksikästä nyt tällainen ei-atleettinen vanhapoika muutoinkaan voisi päällensä kinkybileisiin pukea... Naisilla kun kaikki nahkajutskat ja latex-hanskat korsetteineen näyttää aina hyvältä. Prk*en smurffi, pidä tunkkis!
 
(tulossa yksinäisenä aloittelijana vaikka ehkä ei pitäisikään :) )

Nallu

Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #34 : 07.02.2015, 11:41 »

(tulossa yksinäisenä aloittelijana vaikka ehkä ei pitäisikään :) )

Höpsis. tuleminen on iloinen asia! ;)
Reippaasti vaan nykimään hihasta tai pyydä täältä joku opas matkaan joka esittelee ihmisille jos jänskättää.

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #35 : 08.02.2015, 10:21 »
Lämmin kiitos rohkaisusta :)
Vaikka avaukseni
(toisaalta ehkä sitä voisi myös luonnehtia esittelyksi, jäänmurtajaksi tutustumiselle)
on kirjoitettu kaksimielisesti (huumorilla) sisältää se totuuden siemenen. Mitä pukea päälle, mihin aikaan mennä paikalla? Ja jos ei ensimmäisenä sisään tallusta "liian aikaisin" huomaa ihmisten sijoittuneen keskenään juttelemaan. Luonnollistahan se on ja illan tavoite, mutta samalla syntyy vaikutelma siitä, miten kaikki muut jo tuntevat toisensa entuudestaan vaikka se ei totta olisikaan. Ja eihän sitä silloin tohdi mennä muita häiritsemään. Hu-huu, kuuleeko opas?

submit

  • Vieras
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #36 : 08.02.2015, 10:37 »
Usein on hyväksi koettu ekakertalaisten etkot - suosittelen!

Itsekin olen toisinaan pyytänyt ekakertalaisia mukaan bileisiin, mutta nyt on monikin muuttuja klubia ajatellen auki, niin en voi hommaan sitoutua.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #37 : 08.02.2015, 10:49 »
Lämmin kiitos rohkaisusta :)
Vaikka avaukseni
(toisaalta ehkä sitä voisi myös luonnehtia esittelyksi, jäänmurtajaksi tutustumiselle)
on kirjoitettu kaksimielisesti (huumorilla) sisältää se totuuden siemenen. Mitä pukea päälle, mihin aikaan mennä paikalla? Ja jos ei ensimmäisenä sisään tallusta "liian aikaisin" huomaa ihmisten sijoittuneen keskenään juttelemaan. Luonnollistahan se on ja illan tavoite, mutta samalla syntyy vaikutelma siitä, miten kaikki muut jo tuntevat toisensa entuudestaan vaikka se ei totta olisikaan. Ja eihän sitä silloin tohdi mennä muita häiritsemään. Hu-huu, kuuleeko opas?

No mä oon ainakin tulossa heti ekaan lipariin ja mielelläni tutustun uusiin ihmisiin :) jos tuut ekan tunnin aikana nykäse vaan hihasta kun et varmana ohikaan pääse sisälle mua näkemättä ja sano eet oot sinä, voin sitten vaikka illalla vähän kierrättää sua bileissä ja esitellä ihmisille, jos halajat :)

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #38 : 08.02.2015, 13:06 »
Jes! Etkot kuulostaa ainakin matalamman kynnyksen ratkaisulta ja sisäänkäynniltä starttaava (myöhemmän illan) kierto-opastus jo henkilökohtaiselta palvelulta :) Mukavan tuntuisia ihmisiä on yhteen kokoontumassa iltaa viettämään, siispä sinne.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #39 : 09.02.2015, 22:49 »
Vielä olisi yksi liparivuoro ajalle 22-23 tarjolla innokkaalle talkoolaiselle.

Liparivuorot täytetty :)

-tt
« Viimeksi muokattu: 09.02.2015, 23:20 kirjoittanut tillistallis »

neitiH

  • Vieras
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #40 : 10.02.2015, 12:12 »
Ensikertalaisille: Olin itse viimeksi ensimmäistä kertaa mukana. Sitä ennen olin käynyt keskiviikkona Majava-miitissä hieman tunnustelemassa porukkaa, mikä omalla kohdalla sulatti pahimman jään. Verrattuna normi baariin on Wäiskin etuina se, että a) porukka ei ole humalassa, b) ilmapiiri on valmiiksi jo hieman virittynyttä, sekä c) ihmiset ovat hyvin avoimia uusille kasvoille kuriositeetti- ja intressimielessä. Kuten aina, avain onneen on oma aktiivisuus ja mahdollisuuden antaminen. Lipunmyyntitiski on oiva paikka hengailulle. Siinä on aina vähintää kaksi ihmistä paikalla, jotka joutuvat istumaan tunnin paikallaan ja jotka tuntevat skeneä. Siinä saa helposti ensikosketuksen ihmisiin. Näin yleisvinkkinä pukeutumisen kannalta niin kokomustissa sekoittuu massaan oikein hyvin, tyylistä viis :)

Itse olen tulossa lauantaina ja mukanani on myös ensikertalainen. Olen pitkä nuori nainen mustissa korkkareissa. Hihasta saa ja kannattaa nykiä. Jos kyseessä onkin joku toinen niin siinä tarjoutuu oiva keskustelunaloitus :)

Ensikertalaisten etkot kuulostavat mahtavalta ajatukselta! Onko tämä idea jalostunut yhtään pidemmälle?

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #41 : 10.02.2015, 23:22 »
Ensikertalaisten etkot kuulostavat mahtavalta ajatukselta! Onko tämä idea jalostunut yhtään pidemmälle?
Ainakaan minun tietääkseni aihe ei ole tämän viikon etkojen osalta edennyt. Jos joku opas tai muutoin halukas sellaisesta täällä tiedottaa ilmaantunen kyllä paikalle vaikka tuo asupuoli edelleen hirvittää. Sen verran otin jo edellisestä viestistä vinkkiä, että ylläni on siis ystävänpäivänä musta tukka ja ehkä jopa mustat sukatkin ilman mustasukkaisuutta. Muutoin taitaa kyllä mennä todella tylsästi normivaatteissa tuo tutustuminen tyylikkäästi pukeutuneeseen juhlakansaan. Toivottavasti siitä ei muodostu este seuraan lyöttäytymiselle.

vorezz

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 94
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #42 : 11.02.2015, 03:32 »
Itsekin voisin kuvitella pippaloneitsyyden korkkaamista, mutta vähän kahden vailla juurikin sen vuoksi etten tunne ketään.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #43 : 11.02.2015, 08:28 »
Itsekin voisin kuvitella pippaloneitsyyden korkkaamista, mutta vähän kahden vailla juurikin sen vuoksi etten tunne ketään.

Sama sulle kun kohtaamiselle :) mä voin mielelläni esitellä ihmisille jossain vaiheessa iltaa, että jos tulet sen ensimmäisen tunnin aikana, nykäse toki hihasta ja kerro, että olet sinä :)

neitiH

  • Vieras
Vs: SMFR:n ystävänpäiväklubi 14.2.2015 @ Wäiski
« Vastaus #44 : 11.02.2015, 13:40 »
WÄISKI ETKOT!

Mikä? Loistava tilaisuus tutustua ihmisiin rennossa ympäristössä ennen illan bileitä.
Missä? Ravintola Sävel, http://www.kallionsavel.fi/
Milloin? Lauantaina klo 19.30 eteenpäin
Miten löytää meidät? Laitan tänne threadiin pöydän sijainnin kun sellainen bongataan. Muuten voi laittaa mulle YV:tä jos etukäteen epäilyttää tai jälkeenpäin ihmelytyttää  :)

Nähdään lauantaina!

Ps. Wäiskissä on mahdollisuus vaihtaa vaatteita vessassa, joten Sävelessä ei tarvitse näyttäytyä hc-vermeissä 8)