Baarin kannatusmaksut
Rakkaudessa ei ole käsittääkseni kysymys omistamisesta. Jos todella rakastat toista, etkö silloin soisi hänen olevan vapaa etsimään onneaan? Kumpi on itsekkäämpää: Tavoitella itse onnea vai haluta toisen luopuvan onnestaan vuoksesi?
Lainaus käyttäjältä: bin_hki - 01.02.2015, 22:36 Rakkaudessa ei ole käsittääkseni kysymys omistamisesta. Jos todella rakastat toista, etkö silloin soisi hänen olevan vapaa etsimään onneaan? Kumpi on itsekkäämpää: Tavoitella itse onnea vai haluta toisen luopuvan onnestaan vuoksesi? Jos haluat olla vapaa, sitten olet vapaa. Jos rakastat toista, oletko valmis luopumaan vapaudestasi ja sitoutumaan....joskus tuntuu siltä, että ihmissuhteet on joillekin peliä jossa luodaan omat säännöt ja niitä noudatetaan toisesta välittämättä.Pettäminen luvalla ja odottaen sen jälkeen rangaistusta sovittaakseen tekonsa - kokonaisuus vaikuttaa melko lapselliselta leikiltä. Vähän siihen tyyliin jossa spekuloidaan eri rangaistuksilla. Jos teen näin, minkä rangaistuksen saan. Jos taas teen noin, mitä siitä seuraisi. Sitten punnitaan eri vaihtoehtoja ja jos rangaistuksen laatu on miellyttävä niin sitten tehdään se ei-sallittu teko jotta päästään vaiheeseen missä saa rangaistuksen jonka on "tilannut" itselleen.Onko tämä luottamuksen menettämisen arvoista peliä.
Ei oo "pettämistä luvalla": on erilaisia ihmissuhteita joihin joko sopii tai sitten ei sovi ylimääräisiä henkilöitä rikastuttamaan elämää.
Eihän se sitten oo "salaa harrastamista", jos sä haluut kertoo siitä Salaa harrastamisista ei kerrota ..
Lainaus käyttäjältä: alabama - 03.02.2015, 22:49Eihän se sitten oo "salaa harrastamista", jos sä haluut kertoo siitä Salaa harrastamisista ei kerrota ..Haluan kertoa vasta kun se on jo tapahtunu.
Eikö kannattaisi vaan ryhtyä vapaaseen- tai polyamoriseen suhteeseen missä pelisäännöiksi teette sen, että jos satut käymään paneskelemassa jotain toista niin saat rangaistuksen siitä.Luulen, ettei kovinkaan moni monomies kovin pitkään jaksaisi rankaista sua jos koko ajan hypit vieraissa.