Baarin kannatusmaksut
Erään tutun parin periaate on:Vieraissa ei käydä.Mutta jos esittelee itsensä "minä olen Jari" ja "minä olen Teija", ollaan siis tuttuja eikä vieraita, joten ...
...onko sellasia miehiä jotka ei hyväksy pettämistä mutta ei silti jätä sen takia vaan antaisi jonkun rangaistuksen?
...Ai niin, meillä on periaate, että liitto ei kariuteta vaikka kävisi vieraissa ja toinen periaate on, että ei saa rakastua. Se on helppoa tämmöiselle elämän kovettamalle kyynikolle. ...
Hmmmm missäköhän mä oon käsittäny väärin, mut mun mielestä luvan kanssa pettämistä ei olekaan. On pettämistä ja on avoimessa suhteessa elämistä, monogamisuutta ja polyamoriaa. Mutta pettäminen ei kyllä koskaan tapahdu luvan kanssa, sitähän tuo sanakin tarkoittaa: "Petos" on huijaus, vedätys, valhe - miten voi pettää luvan kanssa jos sana itsessään jo merkitsee huiputtamista?Toki on miehiä että naisia jotka antavat anteeksi, eivätkä jätä - mutta mä nyt en kyl muutenkaan käsitä pettämisen merkitystä. Syy tähän on ehkä siinä, että miellän itseni polyamoriseksi.Kaipa tähänkin kuitenkin jokin fetissi tjsm löytyy ja halukkaita molemminpuolisia osakkaita...
En todellakaan haluaisi "oikeasti" pettää ketään, mutta onko sellasia miehiä jotka ei hyväksy pettämistä mutta ei silti jätä sen takia vaan antaisi jonkun rangaistuksen?
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 26.01.2015, 18:55En todellakaan haluaisi "oikeasti" pettää ketään, mutta onko sellasia miehiä jotka ei hyväksy pettämistä mutta ei silti jätä sen takia vaan antaisi jonkun rangaistuksen?Onks täs takana sellainen halu (ja ehkä jopa ajatus) että "saanhan mä olla iskän tyttö vaik olisinki tottelematon ja vähän tuhmakin ja tekisin itsekkäistä syistä tyhmiä juttuja ni ei tapahtuis muuta ku vähän rankaistais ku se itseasiassa on aika kiihottavaaki mut jätetyks tulossa ei oo mitään kiihottavaa eikä turvallista..." ?Eli ei sinällään halua kasvaa ihmisenä vaan saada ennemminkin olla turvallisesti oma lapsellinen ja kypsymätön, ehkä rikkinäinenkin, itsensä?
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 27.01.2015, 22:15Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 26.01.2015, 18:55En todellakaan haluaisi "oikeasti" pettää ketään, mutta onko sellasia miehiä jotka ei hyväksy pettämistä mutta ei silti jätä sen takia vaan antaisi jonkun rangaistuksen?Onks täs takana sellainen halu (ja ehkä jopa ajatus) että "saanhan mä olla iskän tyttö vaik olisinki tottelematon ja vähän tuhmakin ja tekisin itsekkäistä syistä tyhmiä juttuja ni ei tapahtuis muuta ku vähän rankaistais ku se itseasiassa on aika kiihottavaaki mut jätetyks tulossa ei oo mitään kiihottavaa eikä turvallista..." ?Eli ei sinällään halua kasvaa ihmisenä vaan saada ennemminkin olla turvallisesti oma lapsellinen ja kypsymätön, ehkä rikkinäinenkin, itsensä?Hyvin paljon mahdollista..
Hyvin paljon mahdollista..