Baarin kannatusmaksut
Pyrin noudattamaan mummoni elämänohjetta: "Ellet ihmisestä mitään hyvää sanottavaa keksi - ole hiljaa." Tuohon niin kovin moni kompastuu omaa itsetuntoaan pönkittääkseen. Yhä enenevässä määrin arvostan hienotunteisuutta ja sydämen sivistystä pyrkien niitä itsessäni kehittämään. "Live and let live."
Se pullistelijoiden ja besserwisserien määrä tällä palstalla on vain aiheuttanut pientä pikkupirun (olkapäälläni istuvaa siis) sanelemaa tekstiä tänne.
Olen huomannut itsestäni, että kirjoitan paljon negatiivissävytteistä tekstiä nykyään. Se oikea minä, joka on leikkisä ja huumorintajuinen, sekä sarkastisen itseironinenkin, on kadonnut. Syynä tähän ei voi olla oikean elämän muutokset, koska mitään niin negatiivistä ei ole tapahtunut, että olisin katkeroitunut. Se pullistelijoiden ja besserwisserien määrä tällä palstalla on vain aiheuttanut pientä pikkupirun (olkapäälläni istuvaa siis) sanelemaa tekstiä tänne. Miksi ihmeessä täällä ei voisi olla näin laaja-alaisen kirjon (ihmisten mieltymykset ja ihmiset itsenäänkin) keskenään hyvää pataa koko muuta pahaa maailmaa vastaan? Pahalla maailmalla tarkoitan tietysti ne kaikki elintärkeät kiusaamisen muodot, joita tämä valtio esim. Valviran toiminnalla aiheuttaa (tai vaihtoehtoisesti Räsäsen kieltopolitiikka). Voisimmeko edes yrittää elää seesteisemmin tässä skenessä, koska tämä kuitenkin liittyy kaikkien seksuaalisuuteen ja siten pitäisi olla hauskaa, eikä ryppyotsaista punnertamista?
Oikea minäni ei luultavasti ole leikkisä kuten sinä Pip, siksi minulta on turha odottaa sellaista. Oikea minäni on monisärmäinen, kerroksellinen ja vaikea, mutta harvoin ilkeyttään ilkeä.
Pip, ammu piru alas olkapäältä ja rekrytoi siihen joku kieromielinen enkeli.
Lainaus käyttäjältä: Beamofmoonlight - 05.01.2015, 16:19Pip, ammu piru alas olkapäältä ja rekrytoi siihen joku kieromielinen enkeli.Mä oon menossa nyt viikonloppuna sen luo. Koitan edesauttaa