Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: HeWhoCannotBeNamed - 04.01.2015, 21:52Lainaus käyttäjältä: tiitii - 04.01.2015, 15:53"katso, tässä olen työntänyt nyrkin karvaiseen perseeseeni" Täytyy muuten arvostaa jokaista, joka tällaisen selfien osaa ottaa. Kuulostaa vähän hankalalta.Tätä varten on keksitty selfiekepit. Vaihtoehtoisesti voi myös pitää puhelinta siinä kyseisessä nyrkissä.
Lainaus käyttäjältä: tiitii - 04.01.2015, 15:53"katso, tässä olen työntänyt nyrkin karvaiseen perseeseeni" Täytyy muuten arvostaa jokaista, joka tällaisen selfien osaa ottaa. Kuulostaa vähän hankalalta.
"katso, tässä olen työntänyt nyrkin karvaiseen perseeseeni"
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 05.01.2015, 01:13Lainaus käyttäjältä: HeWhoCannotBeNamed - 04.01.2015, 21:52Lainaus käyttäjältä: tiitii - 04.01.2015, 15:53"katso, tässä olen työntänyt nyrkin karvaiseen perseeseeni" Täytyy muuten arvostaa jokaista, joka tällaisen selfien osaa ottaa. Kuulostaa vähän hankalalta.Tätä varten on keksitty selfiekepit. Vaihtoehtoisesti voi myös pitää puhelinta siinä kyseisessä nyrkissä.Aivan totta. Tai sitten se keppi sinne pyllyyn, jos joku ajastustoiminto löytyy. Vain taivas on rajana.
Sinkkunaisena varsinkin Facebookin puolella riesana ovat välillä tuntemattomien miesten lähettämät dickpicit. Ei sillä, että vetäisin varsinaisesti herneet nenään kyseisistä kuvista, mutta en myöskään kiinnostu miehestä, jos dickpic ilmaantuu postilaatikkoon - varsinkin jos kyseessä on joku tuntematon mies, joka ei ole jutellut aikaisemmin minulle, vaan lähettää suoraan dickpicin minulle. En vain ymmärrä, miksi tuntemattomien miesten pitää lähetellä niitä kalun kuviansa naisille. Sen ymmärtää, jos kyseessä olisi esimerkiksi oma Master tai leikkikaveri - tällöin kuva voisi toimia jopa kiihottimena, mutta tuntemattoman dickpic ei herätä mitään muuta kuin myötähäpeää.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 17.04.2018, 12:48Sinkkunaisena varsinkin Facebookin puolella riesana ovat välillä tuntemattomien miesten lähettämät dickpicit. Ei sillä, että vetäisin varsinaisesti herneet nenään kyseisistä kuvista, mutta en myöskään kiinnostu miehestä, jos dickpic ilmaantuu postilaatikkoon - varsinkin jos kyseessä on joku tuntematon mies, joka ei ole jutellut aikaisemmin minulle, vaan lähettää suoraan dickpicin minulle. En vain ymmärrä, miksi tuntemattomien miesten pitää lähetellä niitä kalun kuviansa naisille. Sen ymmärtää, jos kyseessä olisi esimerkiksi oma Master tai leikkikaveri - tällöin kuva voisi toimia jopa kiihottimena, mutta tuntemattoman dickpic ei herätä mitään muuta kuin myötähäpeää.Ehkä sen siittimensä esittelijän mielestä olisi vastavuoroisesti kiihottavaa saada kuva emätinalueesta. Kuvitellaan ehkä toisenkin kiihottuvan siitä sukupuolielimen kuvasta. "Tällaista (kuva liitteenä) on tarjolla jos vastaat" on joillekin hyvin tyypillinen tapa lähestyä seksuaalisesti mielenkiintoisena koettua henkilöä.
Onko kukaan missään vaivautunut profiloimaan keskimääräistä kullikuvan lähettäjää arkkityyppinä?Oma suppea otantani kertoo elämäm kova koulu -tyyppisestä jäppisestä, joka on hivenen hmm.. henkisesti alikehittynyt ikävaiheeseensa nähden - mikä siis on ylittänyt jonne- ja jopa asevelvollisuusiän. En siis halua sanoa, että lukihäiriö ym. oppimisvaikeudet olisivat aina yksi yhteen tämäntyyppisen asosiaalisuuden kanssa.