Baarin kannatusmaksut
Ja joo, tiedän tiedän, ollaan kinky-foorumilla ja mitä muuta voi odottaa. Ja joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön yms...
Tutumman seuran kanssa oli joskus tapana että tuli "iltasadun" sijaan linkki ja kysymys että "mites tuommonen juttu?" Onnekseni oltiin tekemisissä niin samoilla linjoilla että tarvitsi kommentoida takaisin vain että "lääh ".
Siihen on tietty syy, miksi niin harvalla naisella sähköpostiosoite on profiilissa kenen vaan bongattavana. Mielummin en antaa sellaiselle joka sen katsoo ansaitsevan sitten kun sitä tarvitaan. Yv:llä kun ei voi lähettää kuin linkkejä, niin ei ainakaan mitään karvaperseitä heti hyppää silmille kun viestin avaa.En siis tykkäisi turhan intiimeistä kuvista tuntemattomilta enkä varsinkaan ensimmäisen yhteydenoton lisukkeena. Suosittelen tuota, että piilotat sähköpostiosoitteesi, niin säästyt odottamattomilta ja ei-toivotuilta yllätyksiltä paremmin.
Tänne voisi avata galleriaan oman osaston, jossa näitä omakuvia voisi laittaa jakoon Mua nimittäin riepoo, että joku tuntematon lähettää kuvan itsestään, ja aiheena tietysti elin sen eri olomuodoissaan. Olen jo uhannut, että julkaisen kaikki kuvat ja nikit ja lukijat voivat sitten koittaa yhdistää nuo oikein Tai no, voihan se olla niinkin, että kyseessä on oikeasti ihan mulkku
"katso, tässä olen työntänyt nyrkin karvaiseen perseeseeni"
Lainaus käyttäjältä: tiitii - 04.01.2015, 15:53"katso, tässä olen työntänyt nyrkin karvaiseen perseeseeni" Täytyy muuten arvostaa jokaista, joka tällaisen selfien osaa ottaa. Kuulostaa vähän hankalalta.