Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 16.02.2014, 17:49Lainaus käyttäjältä: katy - 16.02.2014, 16:55Kauheaa ikärasismia.Mistä lähtien ikä on ollut rotu? Rasismi = syrjintä rodun perusteella.Onks tän pakko olla näin vakavaa aina?
Lainaus käyttäjältä: katy - 16.02.2014, 16:55Kauheaa ikärasismia.Mistä lähtien ikä on ollut rotu? Rasismi = syrjintä rodun perusteella.
Kauheaa ikärasismia.
Pyydän vilpittömästi anteeksi ihmiskunnalta, että olin nuorempana niin tyhmä, että pääsin lihomaan sellaisiin mittoihin, että laihduttamisesta huolimatta en vieläkään ole länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukainen, vaikka alle 40-vuotias olenkin. Tästä huolimatta en ensi kesänäkään aio käyttää nakurannalla vaatteita, ja on mahdollista, että myös tulevaisuudessa innostun nakuilemaan muiden ihmisten mukana sellaisissa tapahtumissa, joissa nakuilu on tapana.
Mielipiteesi oli alun perin esitetty siten, että henkilöt, jotka ovat länsimaisen ihmiskäsityksen mukaan ylipainoisia, voivat loukkaantua siitä. Herkkyyttä lisää varmasti se, että länsimaisten kriteerien mukaan ylipainoisia ihmisiä solvataan vapaasti medioissa koko ajan, vaikka muuten koko ajan toitotetaan, että minkäänlaista henkilöön kohdistuvaa syrjintää ei saisi esiintyä.
Jos ihminen on alle 40-vuotias ja hänellä on hyvässä kunnossa pidetty vartalo, niin sitten ei mielestäni haittaa yhtään jos hän nakuilee julkisella paikalla.
Lainaus käyttäjältä: Kinkykallio - 18.02.2014, 13:01Mielipiteesi oli alun perin esitetty siten, että henkilöt, jotka ovat länsimaisen ihmiskäsityksen mukaan ylipainoisia, voivat loukkaantua siitä. Herkkyyttä lisää varmasti se, että länsimaisten kriteerien mukaan ylipainoisia ihmisiä solvataan vapaasti medioissa koko ajan, vaikka muuten koko ajan toitotetaan, että minkäänlaista henkilöön kohdistuvaa syrjintää ei saisi esiintyä. Katsotaanpas uudelleen kommenttiani:Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 16.02.2014, 16:05Jos ihminen on alle 40-vuotias ja hänellä on hyvässä kunnossa pidetty vartalo, niin sitten ei mielestäni haittaa yhtään jos hän nakuilee julkisella paikalla. Miten tämä muka loukkaa ylipainoisia? Kirjoitin tahallani "hyvässä kunnossa pidetty vartalo", koska se on hyvin monitulkintainen ja riippuu täysin itse kunkin omista mieltymyksistä. Jokainen voi kuvitella "hyvässä kunnossa pidetyn vartalon" sellaiseksi, millaisen itse kokee viehättävänä - karvattomana, karvaisena, ruskettuneena, kalpeana, lihaksikkaana, ruipelona, pulskana, laihana, normaalipainoisena, jne. Onhan sekin "hyvässä kunnossa pitämistä", jos on mieltynyt ylipainoisiin ihmisiin ja pysyy ylipainoisena!Itse tulkitsit "hyvässä kunnossa pidetyn vartalon" tarkoittamaan aiemmassa viestissäsi "länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukaista" ihmistä. Mutta en minä semmoista ihmistä tarkoittanut! Se oli vain oma tulkintasi asiasta, samoin kuin se, että kommenttini "loukkaa ylipainoisia".Kyllä minä olen foorumilla mielestäni useampaan kertaan maininnut että tykkään monen kokoisista ihmisistä. Esimerkiksi edellinen puolisoni oli alipainoinen, ja nykyinen kumppanini on taas reippaasti ylipainoinen, ja eikä kummankaan ulkönäkö ollut/ole minulle ongelma. Itsekin olin nuorena alipainoinen ja nykyään ylipainoinen.Itse tarkoitin "hyvässä kunnossa pidetyllä vartalolla" aivan muuta kuin "länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukaista" tai "laihaa" ihmistä, mutta en viitsi sitä tässä alkaa kuvailemaan, koska sitten varmasti joku muu loukkaantuisi kommentistani. Jos vaikka sanoisin että tarkoitin "lihaksikasta henkilöä", niin eikös joku ruipelompi ala valittamaan kommenttiani syrjiväksi. Enpä olisi uskonut, että yksi lyhyt kommentti tekee minusta ensiksi "ikärasistin" ja sitten vielä "ylipainoisten loukkaajan"! Tässä näette, miksi olen yleensä harrastanut niitä kamalan pitkiä viestejä - niitä kun harvemmin tulkitaan näin pahasti pieleen!
"Sessiointi" oli se sitten vaniljaa tai bdsm:ää tai uskonnon harjoittamista tai henkilökohtaisten asioiden julkista puimista aiheuttaa yleensä pahaa mieltä ja nolostumista tai myötähäpeää ihmisille joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä ...sattuvat vaan olemaan paikan päällä. Eivät ole valinneet tai pyytäneet saada olla katsojina.
Joissakin maissa seksin näyttäminen alkaa olla liiankin tavallista. Ruotsin TV:ssä on näytetty dokumenttejakin, joissa henkilöt ovat avoimesti omilla kasvoillaan kertoneet exhibitionismistaan ja antaneet kuvata ohjelmaa varten seksiä ja runkkailua levähdysaluella, puistossa ja metsässä. Ohjelmissa mainittiin ohimennen ikään kuin sivulauseena, että joku voi näin avoimesta seksistä häiriintyäkin.
Toisaalta myös sekin näkökulma,ettei ketään saa pakottaa katselemaan omia seksipuuhiaan oli kinkyä tai ei. Eli siis tuppautua tilanteeseen, missä ulkopuolisen ei ole mahdollista poistua tapahtumapaikalta.. en tiedä kuuluuko johonkin ekhibitionismin muotoon, että yrittää pakolla saada ihmiset katselemaan omaa sekstailua,runkkausta tmv.
Viime vuosina on länsimaissa ollut havaintoja sellaisesta uudesta ilmiöstä, että miehet menevät esimerkiksi julkisiin liikennevälineisiin paljastamaan naisille vehkeensä ja runkkailemaan. .
Jotenkin vaikuttaa siltä, että tietyt piirit haluavat jopa täällä kinkysaitilla rajoittaa toisten seksuaalisuutta omien moraalikäsitystensä nojalla. En hyväksy kukkahattutätejä enkä moralisoivia naisdominoita, jotka yrittävät dominoida tätäkin keskustelua omilla mielipiteillään.