Baarin kannatusmaksut
Julkisella paikalla sessiointi on mielestäni myös ihan ok jos ollaan katseilta ja suurelta yleisöltä suojassa ja vähän "syrjemmällä"- siinäkin tietenkin olosuhteet huomioonottaen.
Nyt sit joku sanoo etttä ei ole seksistä kyse, no, kyllä tämä nyt jokatapauksessa seksiin ja seksuaalisuuteen liittyy, vaikkei välttämättä sitä yhdyntää aina tapahdukaan.
Se on aivan oikein isompi asia kuin yhden yksilön tekemiset jos piiskan kanssa heilutaan kaupungilla. Vaikka itse ei välittäisi pätkääkään mitä muut ajattelee, niinsitä kuitenkin edustaa muiden silmissä koko kinky kulttuuria ja antaa negatiivisen viestin. Ja taas otetaan askel pari taakse päin matkalla yhteiskunnan hyväksymiseen.
Itse olen sen verran vanhankoulukunnan edustaja ja todella konsertatiivinen, että seksi ja D/s osaan pitää erossa toisistaan. Se mitä julkisesti teen, ei todellakaan liity seksiin mitenkään. Se voi liittyä pukeutumiseen, paikkoihin tai vain poikkeevalla käytöksellä menemistä. Pukeutumisesta vaikka, jos tiukka gootti puetaan hempeään kesämekkoon, jonka tietää olevan sille sen kaikkia pukeutumisarvoja vastaan, mutta yleisesti ihan sallttavaa. Ihmettelen suuresti sitä kapeakatsontaa joka on tässä keskustelussa, ihan kun piiskaaminen seksin kanssa, olis ainoa merkki koko D/s tai S/M toiminnassa. Hmm kovin on todella konsevatiivista jopa puritaanista. Miksi näin, sitä ihmetelemään jään...
Tuskin kukaan häiriintyy tytöstä kesämekossa, mutta ei sitä kyllä sessioksikaan voi sanoa. Toki se voi siihen liittyä ja siinä voi olla nöyryytyksen elementit ja kiihottavuus mukana. Kuitenkin tollanen menee vähän saivartelun puolelle ja tälläisiä vastaavia voidaan keksiä loputtomiin ilman että se edes liittyy aiheeseen sessioinnista julkisella paikalla. Luulisin että aloittaja kuitenkin tarkoitti kysymyksessään toimintaa, jonka jokainen ulkopuolinenkin havaitsija ymmärtää seksuaaliseksi.