Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Queena - 01.08.2011, 17:56Tuskin kukaan häiriintyy tytöstä kesämekossa, mutta ei sitä kyllä sessioksikaan voi sanoa. Toki se voi siihen liittyä ja siinä voi olla nöyryytyksen elementit ja kiihottavuus mukana. Kuitenkin tollanen menee vähän saivartelun puolelle ja tälläisiä vastaavia voidaan keksiä loputtomiin ilman että se edes liittyy aiheeseen sessioinnista julkisella paikalla. Luulisin että aloittaja kuitenkin tarkoitti kysymyksessään toimintaa, jonka jokainen ulkopuolinenkin havaitsija ymmärtää seksuaaliseksi.Juurikin niin, aloituksessani tarkoitin juurikin piiskailua, vilauttelua, sellaista minkä kuka hyvänsä näkee seksuaaliseksi toiminnaksi. Tuollaiset GM:n mainitsemat, ulkopuolisille huomaamattomat elementit ja D/s-kuvio ovat asia aivan erikseen eivätkä ne ketään ulkopuolisia loukkaa.
Tuskin kukaan häiriintyy tytöstä kesämekossa, mutta ei sitä kyllä sessioksikaan voi sanoa. Toki se voi siihen liittyä ja siinä voi olla nöyryytyksen elementit ja kiihottavuus mukana. Kuitenkin tollanen menee vähän saivartelun puolelle ja tälläisiä vastaavia voidaan keksiä loputtomiin ilman että se edes liittyy aiheeseen sessioinnista julkisella paikalla. Luulisin että aloittaja kuitenkin tarkoitti kysymyksessään toimintaa, jonka jokainen ulkopuolinenkin havaitsija ymmärtää seksuaaliseksi.
Enkä halua nähdä myöskään paljaita perseitä tai tissejä julkisilla paikoilla- saati peniksiä ja pimppejä-edes vilaukselta.Totuus on se että jos joka pervo menee kadulle toteuttamaan fantasioitaan, ei homma oikein toimi. Aika harva sitä käsittääkseni kuitenkin tekee, luojan kiitos. Ja jos olet exhibbari ja osut iloittelemaan minun kohdalleni, kuvaan toiminnan kostoksi youtubeen kasvojen kanssa, jos rankaiset minua julkisella sessiollasi ja pilaat vaikka hyvän baari illan Ei tässä muuta.
Jos ihminen on alle 40-vuotias ja hänellä on hyvässä kunnossa pidetty vartalo, niin sitten ei mielestäni haittaa yhtään jos hän nakuilee julkisella paikalla. Toki ymmärrän että monen muun mielestä sellainenkin on liikaa.
Näin pikkunudistina...Nakuilu ja julkisessiointi/seksi...Niillä ei äkkipäätään ole mitään tekemistä/yhteistä toistensa kanssa....Täysin kaksi eri-asiaa...(minun mielestäni)
Kauheaa ikärasismia.
Lainaus käyttäjältä: katy - 16.02.2014, 16:55Kauheaa ikärasismia.Mistä lähtien ikä on ollut rotu? Rasismi = syrjintä rodun perusteella.