Kirjoittaja Aihe: Fifty Shades of Grey  (Luettu 38356 kertaa)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #120 : 12.02.2015, 10:01 »
Joka tapauksessa kohun synnyttämä keskustelun avaus seksuaalisuudesta on tervetullutta myös tänne suomelaan.
Ehkä enemmän pitäisikin puhua itse  asiasta, eikä vain leffasta ja näyttelijän vaikkapa vastenmielisyydestä rollihahmoaan kohtaan...

Misskoo

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #121 : 12.02.2015, 10:27 »
Misskoo...tosi mukavaa, että pääsit tuohon ennakkonäytökseen...olisi kelvannut minullekin  :)


Tilaisuus oli vallan kiva, kuulemma Tennarin suurin ennakkonäytös ikinä, porukkaa oli kuin pipoa ja dresscode harmaa. Sain ex tempore asiakkaaltani liput sinne ja oli ihan suuren maailman meininkiä, shampanjaa niin paljon kun halusi ja ennen leffaa tulivat jotkut ihmiset kertomaan ilmiöstä valkokankaan eteen, kovin olivat innoissaan hekin. Turvamiehet olivat leffassa, ettei kukaan vahingossakaan ota kuvaa leffasta ennen ensi-iltaa ja oli tosi kärppänä turvamies jos joku ees koski puhelimeensa. Kaikkien tuoleille oli laitettu lahjakassit, missä oli harmaita meikkejä, kynsilakkoja ja samanlaisia kravatteja mitä Hr. Grey käyttää elokuvassa. Kaikinpuolin oikein hauska ilta!

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #122 : 12.02.2015, 11:35 »
Misskoo...tosi mukavaa, että pääsit tuohon ennakkonäytökseen...olisi kelvannut minullekin  :)


Tilaisuus oli vallan kiva, kuulemma Tennarin suurin ennakkonäytös ikinä, porukkaa oli kuin pipoa ja dresscode harmaa. Sain ex tempore asiakkaaltani liput sinne ja oli ihan suuren maailman meininkiä, shampanjaa niin paljon kun halusi ja ennen leffaa tulivat jotkut ihmiset kertomaan ilmiöstä valkokankaan eteen, kovin olivat innoissaan hekin. Turvamiehet olivat leffassa, ettei kukaan vahingossakaan ota kuvaa leffasta ennen ensi-iltaa ja oli tosi kärppänä turvamies jos joku ees koski puhelimeensa. Kaikkien tuoleille oli laitettu lahjakassit, missä oli harmaita meikkejä, kynsilakkoja ja samanlaisia kravatteja mitä Hr. Grey käyttää elokuvassa. Kaikinpuolin oikein hauska ilta!

Oho. Hienoa julkisuus "asialle" edes pienessä mittakaavassa, kuitenkin on. Väännettäköön siitä sitten ihan mitä tahansa.

EnkeliDemoni

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #123 : 12.02.2015, 21:41 »
Mulle on 1715 yksi toinen miittaus samassa paikassa...
Tuun sit kans siihen salin ovella vaikka. Mä oon sit pitkähiuksinen maskuliini jolla rillit. Todnäk mustaa päällä.. ehkä heavy-kiltti.. :)

Ei varmuutta moneksi deittini ehtii paikalle.. jos ei ehdi mainoksiin.. niin mun tartee oottaa ja toivoa et ainakin leffan alkuun.. koska molemmat liput tietty mulla... :-P


ED  >:D

Des

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • Dom & fettari
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #124 : 13.02.2015, 14:22 »
Yritän ehtiä avecien kanssa puoli viiden tienoilla salin oven edustalle pyörimään. Nimimerkillä pätkä tummassa puvussa ja pari pidempää daamia kissapuvuissaan.

KinkyB

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #125 : 14.02.2015, 01:22 »
Kiitokset järjestäjille! Leffa oli positiivinen yllätys. Oli kiva tutustua uusiin ihmisiin jatkoilla ja jatkoilla  :D

Nikita ja Dunedain

isabella

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #126 : 14.02.2015, 08:01 »
Leffa oli juuri niin huono kuin odotinkin. Oli siinä toki hetkensä... Kun nainen valkokankaalla sidottiin kiinni sänkyyn ja hiveltiin höyhenellä, purskahdimme subini kanssa nauruun ja kikatimme varmasti minuutin :)) Mutta täytyy kyllä todeta että jos tyyppi on miljonääri ja on teettänyt itselleen leikkihuoneen, voisi luulla että sieltä löytyisi jotain kivempaa kuin sänky, nahkasohva ja punaiset seinät. Ja luulisi myö että jos kyseessä on köysillä leikkivä elämäntapa-dom, hän tietäisi että ihmistä ei sidota kiinni nilkoista ja ranteista lenkeillä, jotka tempoessa kiristyvät tiukemmalle.

Kiitos kuitenkin leffan ja ruokapaikan järkkäämisestä sekä seurasta kanssakinkyille. Jatkoilla oli paljon hauskempaa kuin leffassa :)

submit

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #127 : 14.02.2015, 08:05 »
Kiitos järkkäämisestä/koolle kutsumisesta ja kaikille osallistujille myös! Oli kiva osallistua ja kun ei odottanut leffalta mitään, ei pettynytkään ;)
Kakkososaa odotellessa :D

Tietysti jo nyt ilmeni, mikä kirjailijan vaikutin on (jos leffa siis noudatti kirjan juonta), enkä ole ihan samoilla linjoilla.

SMIle

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #128 : 14.02.2015, 08:16 »
Kiitos tapahtuman järjestämisestä!
Itsellä odotukset leffasta oli tosi vaatimattomat. Ja tuohon nähden leffa oli itse asiassa paljon parempi kuin odotin. ;)
Isabellan tapaan itsekin keksisin aika paljon kivemman leikkihuoneen, jos olisin miljonääri...

kuuntuli

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #129 : 14.02.2015, 09:35 »
Minä pidin elokuvasta. Ei se tietenkään ollut realistinen, mutta ihanan hassunhauskaa hömppää pääosin. Ja dialogi oli juuri sopivan kökköä, että nauratti. Mulle sen sijaan tuli sellainen olo jatkoilla, että ei saa sanoa tykänneensä leffasta, vaan kaikkien Oikeiden Kinkyjen pitää haukkua sitä. Todennäköisesti tää toki oli vaan mun pään sisällä, mä ylitulkitsen helposti ihmisiä.

Ja kiitos tän järkkäämisestä!

isabella

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #130 : 14.02.2015, 10:06 »
Voin toki puhua vain omasta puolestani mutta en minä ainakaan paheksu ketään tästä (tai mistään muustakaan) leffasta tykkäämisestä. Pahoittelen jos antaumuksellisella leffan haukkumisellani annoin sellaisen käsityksen että muita mielipiteitä ei saa sanoa. Itsekin tykkään monenlaisesta hömpästä. Juuri tämä kyseinen hömppä ei vaan iske :)

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #131 : 14.02.2015, 10:32 »
 8) Hyvää ystävänpäivää porukalle :)

Munkin odotukset olivat vaatimattomat, siksipä yllätyin positiivisesti. Kirjoja ei kunnolla jaksanut kahlata, mutta leffa oli ihan positiivinen yllätys, yli kaksi tuntia jaksoi hyvin.

Sopimusneuvottelut oli kivalla tavalla toteutettu, Anastasia ei näytellyt huonosti ja kämppis oli namupala ...

Tärkeintä : oli tosi mukavaa tutustua uusiin mukaviin ihmisiin. Ruoka-ja jatkopaikka sopivat meille kuin nyrkki silmään Siispä suuri kiitos järkkäämisestä Windis ja Normandie !!

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #132 : 14.02.2015, 11:28 »
Leffa oli juuri sellainen ... hiukan hömppä, kevyt katsottava mutta hiukan parempi kuin odotin. Eniten minua haittasi Mr Grey, koska en kokenut hänen olevan millään lailla dominoiva, hänestä puuttuu persoonana se jokin. Autonkuljettaja Taylor oli minun mielestäni enempi Dom. Makuasioita toki. No, ehkä sitä kinkynä ihmisenä katsoo tämän leffan kriittisemmillä silmillä kuin asioista vasta haaveileva...mene ja tiedä.

Oli kuitenkin kivaa olla isolla porukalla liikenteessä. Kiitos meille kaikille  :love: :love: :love:

honeybee

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #133 : 14.02.2015, 13:31 »
Kiitos eilisestä! varsinkin järjestäjille  :love:
itselläni oli todella pienet odotukset elokuvasta, mutta oli positiivinen yllätys ja monia yksityiskohtia oli sekä on kiva siitä pohtia :)

onez

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #134 : 14.02.2015, 19:07 »
Kiitos järjestäjille ja osallistujille. Oli mukava ilta jatkoineen.

Leffa oli ihan ok kun ei ottanut liian vakavasti. Vähän pitkä tosin.