Kirjoittaja Aihe: Fifty Shades of Grey  (Luettu 38350 kertaa)

Athene

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #105 : 25.01.2015, 11:52 »
Kun ei ole nyt aikaa kahlata läpi koko 7 sivua, kuka tätä handlaa tällä hetkellä ja onko vielä lippuja?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #106 : 25.01.2015, 12:00 »
Olen vastannut Athenelle privana.

Tuli

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #107 : 25.01.2015, 12:06 »
Me yritetään vaimon kanssa myös tulla. Riippuu vielä vähän lastenvahtijärjestelyistä. Jos lippuja on jäljellä, kiva. Jos ei, yritetään hankkia omat. Jos on jotain etkoja tai muuta mistä pitäis tietää, olisko mahdollista saada info?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #108 : 25.01.2015, 13:27 »
Tulelle vastattu privana.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #109 : 25.01.2015, 13:44 »
Koska kyselyitä tulee vielä leffaan liittyen, niin ...

Näytös on perjantaina 13.2 klo 17.45.

* Minulla ei ole enää lippuvarauksia leffaan
* Katsoin ihan hetki sitten Finnkinon sivuilta, enää hajapaikkoja tuohon näytökseen jäljellä, ihan edessä on tilaa. Lähimmät
   meitä olevat paikat ovat rivillä 13 ja paikat nrot 1-7. Eli jos joku on vielä tulossa ja haluaa lähelle meitä muita istumaan, niin
   tuosta sitten ne paikat
* Meillä paikat riveillä 14-17 ja niitä alkupään paikkoja pääosin

Etkoista minulla ei ole tietoa, itse en ainakaan edes ennätä, tulen suoraan töistä.

Ruokailua järjestää windis.

Olisi kiva kokoontua ennen leffaa teatterissa johonkin kulmalle, jotta näkisimme toisemme jo ennen kun lähdemme syömään. Olisiko klo 17.30 ok? Vai aikaisemmin?  :popcorn: :popcorn:

« Viimeksi muokattu: 25.01.2015, 14:17 kirjoittanut Normandie »

Andante

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #110 : 26.01.2015, 22:45 »
Minun paikkani on ekalla rivillä eka paikka oikealta, olisin saanut avustajalle ilmaislipun, mutten ole ainakaan vielä löytänyt avustajaa.

Avustajan tehtävähän on hirmuinen, eli ojentaa jos jotain tippuu ja avata vaikka limupullo :D Jos jotakuta kiinnostaa, saa tulla mukaan, paikka tosin on sitten mun vieressä. Tähän tosin liittyy aina pienenpieni riski sille, että jostain oudosta syystä joutuisin poistumaan, silloin avustajan pitäisi tulla mukana. Näin on käynyt kerran, 22 vuotta sitten.

submit

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #111 : 27.01.2015, 08:41 »
Minun paikkani on ekalla rivillä eka paikka oikealta, olisin saanut avustajalle ilmaislipun, mutten ole ainakaan vielä löytänyt avustajaa.


No hei, tässähän on kutsu - joku nyt ilmaiseksi leffaa katsomaan! Mulla on jo ostolippu, mutta voin tulla avustajaksi, jos ketään ei todellakaan kiinnosta vapaapiletti ;)

EnkeliDemoni

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #112 : 11.02.2015, 11:50 »
Hei, yritin kirjoittaa ja tuossa yöllä, mut en tiiä tuliko joku bugi?

Eli en ole varma vielä tarkkaan moneksiko seuralaiseni ehtii paikalle. Itse voin tulla hyvissä ajoin Tennariin kunhan sovitaan...

Me olemme jossain vaiheessa iltaa jatkamassa Findustry Winterballissa. Pohjoinen rautatienkatu olikohan 21, Backstage on mesta. Se löytyy Facesta jos kiinnostaa ja tarvis...


ED

submit

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #113 : 11.02.2015, 14:31 »
Olisi kiva kokoontua ennen leffaa teatterissa johonkin kulmalle, jotta näkisimme toisemme jo ennen kun lähdemme syömään. Olisiko klo 17.30 ok? Vai aikaisemmin?  :popcorn: :popcorn:

Hyvä idea! Kokoontuminen (ei tietenkään pakollista :) ) viimeistään klo 17.30 kuulostaa hyvältä. Mikä olis hyvä tapaamispaikka? Ala-aulassa Eteläisen Rautatienkadun puoleisessa päässä? Vai suoraan salin oven lähistöllä?

Andante

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #114 : 11.02.2015, 16:44 »
Mä tulen paikalle vähän ennen viittä, mutta käyn siinä jossain ennen kokoontumisajoa. En tiedä paljoakaan tennispalatsista, mutta enköhän löydä teidät, ja jos näette mut viipottamassa ohi, huikatkaa. Olen liikenteessä sähkärillä, joten huomaatte kyllä :D

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #115 : 11.02.2015, 16:47 »
Minä tuun varmaankin aika viime tippaan, eli lähelle sali jollen tunnista teitä jossain
 

Misskoo

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #116 : 11.02.2015, 21:51 »
Leffa nähty ja koettu tänään ennakkonäytöksessä. En spoilaa mitään, mutta positiivinen asia mitä tästä voi seurata on se, että skeneä katsottaisiin yleisesti ottaen positiivisemmassa sävyssä ja ehkä tulisi enemmän ihmisiä mukaan. Leffan tasosta muuten voidaan olla sit montaa mieltä.. kertokaa mitä itse piditte sitten leffan jälkeen :)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #117 : 11.02.2015, 22:04 »
Misskoo...tosi mukavaa, että pääsit tuohon ennakkonäytökseen...olisi kelvannut minullekin  :)

Minä tulen siihen salin ulkopuolelle n. klo 1730, tai hiukan ennen. Huomautus - siinä on sitten paljon ihmisiä, koska näytös on liki loppuunmyyty. Koetetaan jotenkin löytää toisemme  :-*

Rotten

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #118 : 12.02.2015, 03:14 »
Kun mutsi tyrkytti tätä jouluna luettavaksi niin ensimmäinen ajatus oli että vittuileeko se.

Sit kun on näitä iltahuutojen artikkeleita tylliin http://www.iltalehti.fi/viihde/2015021119174213_vi.shtml niin tulee eka mieleen että kuinkakohan paljon tuolla ihan väkisin väännetään vaniljojen kesken kun se on "muotia" ennemminkin kuin sitä että "voi kun kiva kun meidät nyt oikeasti huomioidaan ja suvaitaan".

Pirustakos sen tietää ja ihan sama.

submit

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #119 : 12.02.2015, 09:04 »

Minä tulen siihen salin ulkopuolelle n. klo 1730, tai hiukan ennen. Huomautus - siinä on sitten paljon ihmisiä, koska näytös on liki loppuunmyyty. Koetetaan jotenkin löytää toisemme  :-*
Siellä siis nähdään!