Kirjoittaja Aihe: Fifty Shades of Grey  (Luettu 38345 kertaa)

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #75 : 10.01.2015, 13:23 »
Wow, kallis paikka!

Riverlady

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #76 : 10.01.2015, 13:37 »
Puutun ravintola-asiaan vaikka leffa ei kiinnosta. Stadin ytimessä ikävä kyllä lounas- ja iltahinnat on hyvin erilaiset. Toi La Famiglia on sitä paitsi aika kaukana Tennarista ainakin jos kävelee ja sää sattuu olemaan ikävä. Vaikka sää suosisi kävelijöitä, olis siinä ja siinä miten kauan ja mihin hintaan autoa voi pitää Famiglian vieressä (Stockan parkkihallissa).

Miksette menis Tennarin viereen tilavampaan, vähän halvempaan ja hinta-laatusuhteeltaan parempaan Satkariin? Se avattiin Autotalon rempan jälkeen  uudestaan entiselle paikalleen loppuvuodesta  :P http://www.satkar.fi/fi/yhteystiedot

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #77 : 10.01.2015, 13:45 »
Tarjoitin tavintola Bravuriaa, Salomonkatu.
Pallan illalla katsomaan mitä ootte  keskustelleet

submit

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #78 : 10.01.2015, 13:53 »
Puutun ravintola-asiaan vaikka leffa ei kiinnosta.

Mun mielestä on hyvä, että annetaan vinkkejä. Itse käyn suht harvoin Helsingin ravintoloissa syömässä ja on vaikea yhtäkkiä suositella/keksiä kivoja edullisia/keskihintaisia ravintoloita, joihin isompikin porukka kivasti uppoaisi perjantai-iltana.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #79 : 10.01.2015, 13:53 »
Tarjoitin tavintola Bravuriaa, Salomonkatu.

onko S-korttiravintolat jostain syystä etusijalla (ok nyt poistun tästä keskustelusta)?

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #80 : 10.01.2015, 14:03 »
Tarjoitin tavintola Bravuriaa, Salomonkatu.

onko S-korttiravintolat jostain syystä etusijalla (ok nyt poistun tästä keskustelusta)?

Minä en suosi mitään tiettyä ketjua. Kannatan itse omissa valinnoissani pieniä paikkoja ja aasialaista ruokaa.
Kyse oli, että läheltä Tennaria ja että tilaa näin isolle ryhmälle.
Minulle on siis aivan sama missä syödään ja vaikka miten kaukana Tennarista tahansa.
Oli nopea ehdotus, koska minulla on paljon muutakin puuhaa...
Siksi myös ravintolan nimen muistaminen väärin.
Mutta tosiaan illalla uudelleen koneen ääressä katsomassa tätä keskustelun etenemistä.
Mukavaa lauantaita teille

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #81 : 10.01.2015, 21:16 »
Tuo Bravuria on paremman oloinen kuin se ...mikä sen nimi nyt olikaan ... ja olisiko hiukan halvempikin? Minulle sopii Bravuria ja kiitos edelleenkin windis kun tätä järjestät. Mitähän mieltä muut syömään lähtijät ovat tästä Bravuriasta?

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #82 : 10.01.2015, 23:41 »
No niin.
Uudelleen asiaan leffan jälkeiseen ruokapaikkaan.
Olin alunperin tarkoittanut Bravuriaa, joka on lähellä Tennispalatsia, Rautatieasemaa, Metroa sekä Kampin terminaalia.
Eli hyvien kulkuyhteyksien päässä myös pidempää tulijoille.

Ruoka siellä on italialaistyyppistä ( ja kuten aiemmin totesin ehkä aika pliisua), mutta paikka on tilava ja erikoisleveät pöydät.

Olin tänään Tennispalatsissa, joten päiväni päätteeksi katsastin henk.koht kaksi ravintolaa ja tarkistin mihin sioittaisivat 20 tai 25 henkeä.
Ja että mahdummeko kaikki pitkään pöytään jne.
Molemmissa paikoissa 20 henkeä mahtuu pitkään pöytään ja sen ylittävän jälkeen pöytiä tulee kaksi.

  :roll:Kreikkalainen Minos, Urho Kekkosen katu 1 A. Kampin kauppakeskus. Kohtelias omistaja, mutta Ei tuntunut hyvälle - liian ahdas, jos muitakin asiakkaita.
http://www.minos.fi/index.html

  :peukku:Sitten tuo Bravuria. Hyvää palvelua ! Pyysin näyttämään minne sijoittavat meidät jos meitä se 25 henkeä.
http://www.bravuria.fi/yhteystiedot/yhteystiedot-ja-aukioloajat/
Sillä on superleveät pöydät ja olisimme osana ravintolaa, mutta hieman takaosassa.
Kivan sopen saisimme ja mahtuisimme "tilavasti". Keittiö on auki klo 23.30 asti.
Tein alustavan pöytävarauksen "taiteilijaniemelläni" 25:lle klo 20.00.
Nimeäni hiukan ihmetteli neitonen. Sanoin, että meillä on leffan jälkeiset ja "pukuteema" ;-).
Tarjoilijatar kertoi, että mikäli haluamme voimme mennä somistamaan "soppeamme" aikaisemmin jos haluamme.
No, tuskin sentään.

He toivoivat, että tekisimme ruokavaraukset ennakkoon, mutta sanoin että liikaa työtä.
Mutta kerroin, että tutustumme ennakkoon ruokalistaan ja vähän alustavasti miettisimme että mitä haluamme syödä (ketkä nyt sitten syövätkään).
Meitä tosiaan kun saattaa olla aikas paljon.
Ohessa linkki ruokalistaan:
http://www.bravuria.fi/ruoka/fi/

Lupasin ilmoittaa viikkoa aikaisemmin, eli perjantaina 6.2. klo 16.00 tarkan henkilömäärän ja/tai mahdollisen pöytävarauksen PERUUTUKSEN.

Jos leffalippuja on tilattu 24 kappaletta, niin sovitaanko että ne jotka EIVÄT tule jatkopaikkaan ilmoittavat siitä tuohon perjantai AAMUUN 6.2. mennessä minulle.
Tai leffaketjun seinälle.

Jos haluaa käydä katsomassa minkälaisen paikan saimme, otin kännykuvan sieltä sekä liitin samat linkit ja hieman tekstiä sinne.
Se löytyy kotisivuiltani http://windmillsw.net/
Jos/kun haluaa kuitenkin tehdä ruokavarauksen, niin tehkää se siellä näkyvään sähköpostiini!!!
Sieltä saan kerättyä kerralla toiveet, jotka sitten liitän 6.2. sähköpostilinkkinä ravintolalle. Baarin ketjuun tulevia ruokavarauksia en ota vastaan.

Ja muistakaa, ettei tämä ole ehdoton paikka. Eikä ehdoton varaus.
Mikäli hauamme jonnekin muualle, voi sitä paikkaa hoitaa joku muu.
Tämä on yksi ehdotus - ja vain tämän hoidan aikaani säästääkseni ja sopivaksi paikaksi koettuna. Ei liikaa säätöjä - on minun makuuni.
Muut saavat sitten säätää lisää jos haluavat, eikös  ;)
Eli pöytävarauksen peruutus 6.2. mennessä.

Bon Apetit  :bouncy:
windis (eli pöytävaraus nimellä windmillsw)




« Viimeksi muokattu: 11.01.2015, 09:41 kirjoittanut windmillsw »

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #83 : 11.01.2015, 00:43 »
Kiitos windis, kun olet tätä asiaa selvittänyt. Minulle tämä Bravuria sopii erinomaisen hyvin, olen siis mukana ja osaltani päätän ravintolakeskustelun tähän.  :D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #84 : 11.01.2015, 10:15 »
Varasin muutamia ylimääräisiä lippuja tämän leffan näytökseen.

Jos on vielä joku, joka olisi kiinnostunut tulemaan mukaan, niin leffahan on

Pe 13.2 klo 1745 Helsingin Tennispalatsissa.

Lippu 12.50e.

Liput pitää lunastaa viimeistään ti 13.1 klo 14, joten huomioithan tämän.

Yksärillä yhteys minuun, jos olet kiinostunut. Kiitos.  :popcorn:

Andante

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #85 : 11.01.2015, 11:39 »
Hmm, koetan varmasti järjestää itselleni pyörätuolipaikan näytöstä, avustaja pääsee viereen ilmaiseksi, mutta saa nähdä tuleeko sellaista mukaan. Jos pääsen tulemaan, pyörätuolipaikka on ekalla rivillä, ja tulisin mielelläni myös syömään :)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #86 : 11.01.2015, 13:15 »
Hmm, koetan varmasti järjestää itselleni pyörätuolipaikan näytöstä, avustaja pääsee viereen ilmaiseksi, mutta saa nähdä tuleeko sellaista mukaan. Jos pääsen tulemaan, pyörätuolipaikka on ekalla rivillä, ja tulisin mielelläni myös syömään :)

Kyllä sulle avustaja pitää saada !
Ehdottomasti.
Ehdin jo lunastamaan kaksi paikkaa.
Voin mainostaa, että olet suloinen persoona  :love:

KIva, että tulet syömään kanssamme. Soittaisitko itse Bravuriaan ja pyydät itsellesi pyörätuolille tilan?
Yhteystiedot näkyvät linkistä. Hoitavat varausasioita arkipäivisin.

PS. Mua saa aina pyytää jos tarvitset apuani

submit

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #87 : 11.01.2015, 13:32 »
Kiitos windis, kun olet tätä asiaa selvittänyt. Minulle tämä Bravuria sopii erinomaisen hyvin, olen siis mukana ja osaltani päätän ravintolakeskustelun tähän.  :D


Samoin! Kiitos vaivannäöstä teille molemmille :)


Andante

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #88 : 11.01.2015, 15:50 »
Hii, kyllä mä jollain keinoin tulen Windis, ei huolta  :)) Soittelen Bravuriaan ja ilmoitan että pt-paikalle tarvetta. Yleensä hoituu aika pian vaan yhtä tuolia siirtämällä. Kiva taas päästä talvihorroksesta ihmisten ilmoille.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #89 : 11.01.2015, 16:19 »
Hii, kyllä mä jollain keinoin tulen Windis, ei huolta  :)) Soittelen Bravuriaan ja ilmoitan että pt-paikalle tarvetta. Yleensä hoituu aika pian vaan yhtä tuolia siirtämällä. Kiva taas päästä talvihorroksesta ihmisten ilmoille.

Kiva, että olet tulossa Andante. Tuo pitää kyllä minunkin kohdalla paikkansa tuo talvihorrostaminen...eli herätä tässä kai pitänee itsekunkin  ;)