Kirjoittaja Aihe: Fifty Shades of Grey  (Luettu 38333 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #45 : 30.12.2014, 09:58 »
Asia ei mulle mitenkään kuulu,mutta mietiskelin tovin tätä varoittelua. Voi olla,että jotkut muistelevat jotain keissiä Majava Bar:in miitissä ja "sessioon" osallistuneita.

Kuulemma Bruuverimiitissäkin jotkut sekoilleet humalapäissään.

(Ja juuh ei, en ole tämän leffan ensi-iltaan enkä mihinkään muuhunkaan näytökseen tulossa. Ei kiinnosta kirjasarjakaan. Rasittaa kun kirjojen jenkkiläiset alkuteokset ilmestyivät saman vuoden samassa kuussa kun mä aloitin käytännön harjoitteeni kinkyelämässä. Dommena toki mutta silti, ikävä ajoitus ja yhteensattuma joka onneks enää lähinnä hymyilyttää sarkaastisesti  ::)

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #46 : 30.12.2014, 10:16 »
aiheesta vielä sen verran: itse en siis millään osaa samaistua blondiin 20+ viattomaan tyttöseen, jonka 30+ mies (poju ;)) viettelee kinkyyteen,  rikkinäisyyteen tai kokonaisuuteen katsomatta enkä ajatellut ensi-iltaan pukeutua pelkkään harmaaseen solmioon (ei tässä iässä eikä näillä kiloilla :D) minusta vain tuo alkuperäinen ajatus mennä katsomaan leffa porukalla, ehkä jotain kinkyyn viittaavaa yllä, oli hyvä.

luultavasti ensi-iltayleisön joukossa on  kaapissa olevia kinkyjä vaikka kuinka, olisihan heille varmaan iloista nähdä että avoimesti kinkyjäkin on olemassa  >:D itse en näillä näkymin näihin karkeloihin pääse osallistumaan mutta toistan että mielestäni alkuperäinen ajatus on kannatettava ja toivon totisesti että se jossain muodossa toteutuu.

hatunnosto siis niille, jotka jaksavat kaikkea mukavaa kanssakinkyille järjestää, toivottavasti ilta on iloinen!

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #47 : 30.12.2014, 11:13 »
p.s.
ehkä kinkyväen osallistumisen tällaiseen jippoon voisi nähdä iloluontoisena kannanottona "aidon ja oikean" kinkyyden puolesta? jopa arjen ilojen, joista ei tarvitse eheytyä eikä parantua vaan jotka ovat luonnollinen osa persoonaa.

voisi jopa ajatella että tuollainen kannanotto olisi kevyt protesti kyseisen elokuvan esittämää perusajatusta vastaan? ettei tämä nyt niin vaarallista ole eikä tästä tarvitse mihinkään eheytyä, pelastua ;) no, tulipa vaan tällainen aspekti mieleen....

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #48 : 30.12.2014, 11:47 »
Leffan varmaan jaksaisi, jos olisi hyvää seuraa ja kivat jatkot. Jos sopiva päivämäärä, niin osallistumme.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 641
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #49 : 30.12.2014, 16:25 »
Ehkä J. Dornanin kommentti viittasi ennemminkin kyseisen paikan hygieniatasoon, siinä missä mielensä pahoittaneet bdsm-henkilöt ovat tulkinneet näyttelijän sanat (alitajuisesti) viittaavan bdsm:n likaisuuteen. Just my 2c.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2014, 17:29 kirjoittanut KalvinK »

Sindy68

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #50 : 30.12.2014, 17:42 »
Keskustelu poikkoilee näköjään sen alkuperäisestä tarkoituksesta.

Kannatan ajatusta, että jokainen tulee leffaan sellaisena, kun haluaakin tulla.
Pukeutuminen on yes ja pukeutumatta jättäminen, sekin ihan yes.

Be what you want to be ;)

Mukavahan se on joskus narttuilla julkisestikin ja tämän kaltainen tilaisuushan
on siihen oiva mahdollisuus :)

Muuhun keskusteluun viitaten kannattaisi muistaa, mikä on ollut dokkareiden alkuperäinen tarkoitus = herätellä aihepiiriä, "luulisin?". Tuskin dokkareiden kirjoittaja arvasi niiden aiheuttavan sellaisen mediamylläkän, että hiljaiset kotirouvat alkavat ostella käsirautoja, geishapalloja,
Charlie tangoja yms. makuhuoneisiinsa. (Näin ainakin Briteissä tapahtui)

Oikein hyvä bisnesidea ja hyvä asia sekin, kun asenteita/aihepiiriä saatetaan tavallisten
taatelintallaajienkin päivätietoisuuteen. (Muutenhan leffakin jäisi vain pienen piirin hömppäviihteeksi.)

Vaikkei dokkarit sadomasokismia juuri nähneet, niin mukavahan niitä oli lueskella pitkillä   lennoilla ja uima-allas lukemisena ne tuli kahlattua läpi siinä, missä Harry Potteritkin.
Kirjoja en reissuilleni viitsi mukaan raahata, on mukavaa joskus lukea hömppä-pömppääkin.       Näitä nähnyt reissuillani aika monella, lentokentät myy sarjaa hyvin.

Luulen, että leffa herättelee Suomessa enemmän, kuin dokkarit ja< ehkä nekin myy
leffan myötä enemmän. Se taas lisää aihepiirin tietoisuutta asioiden oikeilla nimillä ;)

Voisin hyvin nähdä  leffan toimivan esilämmittelynä monessakin mielessä, mutta sessioinnin/muut leluleikit jättäisin subien vaatekertojen alle/leffateatterin ulkopuolelle siltä osin, kun se olisi liian huomiota herättävää. Suotakoon leffarauha jokaiselle, emme me ns. "kinkyt" ole ainoita siellä.  C:-)


Olisiko jossain jatkobileet ?
(Sitä kannattaisi myös miettiä).



windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #51 : 30.12.2014, 17:46 »

Olisiko jossain jatkobileet ?
(Sitä kannattaisi myös miettiä).

Se olisi mukavaa jatkoilla- joo.
Mutta nyt odotetaan mihin teatteriin ja kellonaikoihin esitys tuleepi.
Sitten helpompi suunnitella myös mahdollista jatkoilua

Sindy68

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #52 : 30.12.2014, 22:39 »
Okkei, seuraillaan ketjua/keskustelua.

Jatkot mieluiten jälkeen, kun ennen.
Sen veran tuota välimatkaa on pääkallopaikalle kuitenkin.
Tuskin kovin paljon ennen leffaa Hesaan ehtii saapua. 

Toki voihan sitä viritystä olla ennenkin/jälkeenkin, hotellikeikka kuitenkin.

Ostaako jokainen itse liput, vaiko Helsingin järjestäytyneet hoitaa
varaukset ja ostaa baarin "kinkykansalle" liput, siis niille, jotka ovat luonnollisesti ne
ennakkoon maksaneet? Silloinhan siellä voisi olla oma ns. "kinkyryhmittymä"
muun kansan keskellä, jos nopeita ollaan. Ei sekään hassumpaa olisi.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #53 : 30.12.2014, 23:07 »
Okkei, seuraillaan ketjua/keskustelua.

Ostaako jokainen itse liput, vaiko Helsingin järjestäytyneet hoitaa
varaukset ja ostaa baarin "kinkykansalle" liput, siis niille, jotka ovat luonnollisesti ne
ennakkoon maksaneet? Silloinhan siellä voisi olla oma ns. "kinkyryhmittymä"
muun kansan keskellä, jos nopeita ollaan. Ei sekään hassumpaa olisi.

Normandie on alustavasti ollut yhdyshenkilönä Finnkinoon.
Ehdotus vaikkapa:
Mutta luulen että kun leffateatteri selviää - on kätevintä, että jokainen varaa lippunsa itse = hoitaa myös kulunsa jos ei tule.
Mutta voinemme tehdä vaikka niin, että sovimme että miltä riveiltä lippumme hankimme esim.

Että olsisimme mahdollisimman paljon lähelle ( ne jotka haluavat siis :-))

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #54 : 30.12.2014, 23:34 »
TÄRKEÄÄ TIETOA LEFFAAN LIITTYEN....

Ohessa lyhyt ote Finnkinoon eilen lähettämästäni spostista eli....

...Onko mahdollista pukeutua kinky-tyylillä? Tarkoitan paljasta pintaa, korsetteja, sauma-/verkkosukkia, minihameita, ehkä latexia, nahkaa. Ottaa mukaan piiskaa, raippaa, ruoskaa. Kaulapantaa ja hihnaa, käsirautoja jne.
 
Ei paljaita rintoja, peppuja, sukupuolielimiä, ei mitään sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa eikä liian provosoivaa. Ei hieromasauvoja tms. Ei piiskan heiluttelua, ei sitomisia, ei mitään ns. toimintaa. Ainoastaan tuo paljastavampi pukeutuminen ja noita joitakin esineitä rekvisiitaksi. Tosin, meille ne ovat totta.


Sain vastauksen Finnkinon ohjelmistopäällikkö Toni Lähteiseltä ja tässä osa hänen vastauksestaan...

Hei,

hienoa, että elokuva kiinnostaa teitä!
 
Ja kiitos kun kysyitte. Niin kauan kuin pukeutumisenne & rekvisiittanne toteuttaa alla mainittua kuvaustanne eli ei loukkaa sukupuolisiveellisyyttä yms. asetuksia ja ette aiheuta häiriötä muille asiakkaille, olette kovin tervetulleita elokuviin
 
Mainittakoon, että yleisesti turvallisuudelle vaaraksi olevia esineitä kuten teräaseita, työkaluja jne. ei kuitenkaan saa viedä saliin mukanaan eli kannattaa miettiä rekvisiitta siinä mielessä (= järjestyksenvalvojan näkökulmasta).



Tästä nyt sitten seuraavaksi:

*Minä varaan (koetan varata) liput kun tulevat myyntiin pe 9.1 ja siis ensi-iltaan. Voin varata niin monta lippua kuin haluan
  (tuskin satoja sentään..)
*Ensi-ilta on pe 13.2. Elokuvateatteri ja kellonaika avoin. Luulen kuitenkin, että ainakin Tennispalatsissa menee
*Jokainen halukas ilmoittakoon minulle to 8.1 klo 21 mennessä lipun tarpeensa. Jos et ole varma, tuletko yksin vaiko kaksin,
  niin silloin varaa kaksi lippua. Niin on helpompi kuin sitten koettaa jälkeenpäin saada lippuja lisää
*Tässä tapauksessa (ensi-ilta) on lippu/liput lunastettava neljä pv eli 96 tuntia varauksesta. Jos niitä ei lunasteta, ne
  palautuvat myyntiin
*Jokainen lunastaa lippunsa itse. Minun prepaid kännykkänumeroni on se koodi, jolla voi lippunsa käydä lunastamassa leffa-
  teattereista, Stokkalta (ja olisiko vielä Lippupalvelusta?)
*Kun olen (toivottavasti saanut tehtyä) tehnyt varaukset tuolloin pe 9.1 iltapäivällä, niin laitan yksärillä lipun/lippuja varanneille
  minun prepaid numeroni koodiksi
*Liput maksavat noin 13 euroa kpl

Jos en saa lippuja ensi-iltaan, niin sitten tilanne raukeaa, koska on hankalaa lähteä sopimaan jotakin muuta ajankohtaa isolle porukalle. Toni Lähteinen mainitsi myös aitioista ja "sviitistä", joita voi myös varata lisähinnalla. Minä en lähde niihin "sotkeutumaan" vaan pysyn tässä perusjutussa mukana. Menee liian monimutkaiseksi, jos tekee varauksia sinne ja tänne ja tuonnekin.

Eli nyt minulle sitten niitä lippuvarauksia joko tähän ketjuun tai yksärillä. Selvennykseksi vielä, että tämä tilaisuus järjestetään/koetetaan järjestää täällä Helsingissä.

Sellainen lisäys, että koetetaanko pitää tämä homma sellaisena, että ainakin pääsääntöisesti koetan hankkia lippuja vain baarilaisille ja toki kumppanille vaikka tämä ei Baarissa olisikaan. Kyse ei ole nurkkakuntalaisuudesta, vaan jos joku haluaa tuoda itsensä ja kumppaninsa lisäksi parhaan kaverinsa ja tämän puolison ja serkkunsa Joensuusta ja naapurinsakin....niin silloin tämä leviää käsiin, enkä saa sitten lippuja välttämättä tarpeeksi kuitenkaan, jos siis saan ylipäätään yhtään. Kiitos.

 :lips:     :lips:


 
« Viimeksi muokattu: 31.12.2014, 07:08 kirjoittanut Normandie »

chilinen

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #55 : 31.12.2014, 00:01 »


Mä varaan 2 kpl :)


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #56 : 31.12.2014, 00:30 »
Mukavaa, kun tulet (tulette) mukaan. Kiva nähdä sitten taas  :)

Sindy68

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #57 : 31.12.2014, 10:28 »
Miulle myös 2 lippua, kiitos.

Toivoisin, että voisin ne maksaa ennalta vaikka sinulle postimaksuineen,
kun en asu lähelläkään pääkaupunkiseutua. Jos siis onnistuisi
lunastus/lähettäminen ennalta helpottaisi huomattavasti.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #58 : 31.12.2014, 10:31 »
Jää väliin. Huono päivä meille, mutta mukavaa leffailtaa osallistujille. :)

isabella

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #59 : 04.01.2015, 12:58 »
Varaisin kaksi lippua, kiitos.