Baarin kannatusmaksut
Suosittelisin kyllä ottamaan ensin Finnkinon kannan tähän asiaan, elokuvateattereissa kun on kuitenkin lapsiakin. Käytöstavat sitten mukaan eikä sillä mentaliteetillä, että shokeerataan muita ihmisiä.. mutta meikä kyllä skippaa tän ihan suosiolla.
Käytöstavat sitten mukaan eikä sillä mentaliteetillä, että shokeerataan muita ihmisiä..
Miten jos olis jos....Olisiko jollain itään kontakteja Finnkinoon?Jos vaikka ihan virallisesti saisi kutsun ensi-itaan (tai jopa siihen esinäytökseen??).....kun on pukeutunut tai edes esiintyy asiankuuluvasti Voisi jopa toimia hyvänä mainoksena jopa Finnkinolle jos tuo ylittäisi edes jonkun uutiskynnyksen.
hauska idea, kirjaa en ole lukenut enkä taida jaksaa yrittääkään mutta tuo jippo voisi olla kiva
Lainaus käyttäjältä: diaNa - 28.12.2014, 22:04hauska idea, kirjaa en ole lukenut enkä taida jaksaa yrittääkään mutta tuo jippo voisi olla kiva Mitään fetissi tai kinkypukeutumista siinä ei minun muistaakseni ole. Herra Gray (elokuvan melkein ainoa kinky) pukeutuu bisnespukuun ja solmioon. Päähenkilö ei näköjään itse ole kovinkaan kinky mutta on 'tutkinut' aihetta käymällä kerran katsomassa D/s-sessiontia jonkun D:n koti-dungeonissa.http://www.vanityfair.com/vf-hollywood/2014/12/fifty-shades-of-grey-jamie-dornan-researchItse aion kyllä kai katsoa sen leffan jossain vaiheessa, mutta jos päähenkilö ei oikeasti ole D niin ei oikein innosta.
Jos haluaa mennä mainostamaan olevansa kinky sellaisen leffan yhteyteen jossa melko todennäköisesti (ainakin kirjan mukaan) kinkyt esitellään hieman rikkinäisinä ihmisinä joita pitäisi korjata, niin kannattaisi ehkä ainakin lukea sen kirjan ensin että voi arvioida haluaako tuohon samaistua. (Ei diaNalle erityisesti kohdistettu kommentti vaan noin yleensä). Kinkyintä mitä siinä kirjassa on on peitetyt silmät, säännöt, silkkihuivikahleet ja kevyttä piiskausta. Loput on ihan vaan harlekiiniromaaniseksiä.
Lainaus käyttäjältä: hiz - 29.12.2014, 18:14Lainaus käyttäjältä: diaNa - 28.12.2014, 22:04hauska idea, kirjaa en ole lukenut enkä taida jaksaa yrittääkään mutta tuo jippo voisi olla kiva Mitään fetissi tai kinkypukeutumista siinä ei minun muistaakseni ole. Herra Gray (elokuvan melkein ainoa kinky) pukeutuu bisnespukuun ja solmioon. Päähenkilö ei näköjään itse ole kovinkaan kinky mutta on 'tutkinut' aihetta käymällä kerran katsomassa D/s-sessiontia jonkun D:n koti-dungeonissa.http://www.vanityfair.com/vf-hollywood/2014/12/fifty-shades-of-grey-jamie-dornan-researchItse aion kyllä kai katsoa sen leffan jossain vaiheessa, mutta jos päähenkilö ei oikeasti ole D niin ei oikein innosta.Niin.Ovatko näyttelijät näyttelijöitä vaiko aitoja itsejään!?Tuskin koskaan aitoja itsejään!!!!! hylkäisikö kaikki leffat sen takia...Ehkä "meillä" on ilo tulevaisuudessa tehdä aitoja leffoja!!!Tämä olisi esimerkiksi yksi tavoitteeni.Voinen avata siitä keskustelun toisaalla...
Tällainen tempaus olisi ainakin minun mielestäni oiva ja hauska konsti tehdä näkyväksi sitä, että on täysin oikeutetusti olemassa ihmisiä, joille kyseisen elokuvankin nyt esille nostama aihepiiri on tärkeä. Se, tekeekö kirjasarja tai tämä filmatisointi sille oikeutta, on asia erikseen. Asia, joka monia meistä taatusti kuitenkin kovasti kiinnostaa, joten miksipä ei mennä yhdessä koossa sitä silmä kovana katsastamaan
En sinänsä ymmärrä, että mistä tämä esiintyminen on tähän tullut? Kuka on menossa esiintymään? Ei siellä ole tarkoitus piiskata, sitoa tai sessioida. Elokuvan katsomisestahan tässä on kyse. Ei mistään muusta. Sitäpaitsi, olemme asian kanssa kumminkin jo myöhässä, eli ei mitään huolta, kaikki hyvin....