Baarin kannatusmaksut
..ovat selvästikin baarissa vain vonkaamassa....
Alistuessani pääsen tilaan, jossa kaikella on oma paikkansa. Minulla on lupa olla välittämättä siitä, mitä ulkopuolella tapahtuu, lupa unohtaa, että maailmassa on muutakin kuin tämä hetki. Minun ei tarvitse ajatella, ei tehdä päätöksiä eikä kantaa vastuuta. On vain sääntöjä ja rajoja ja käskyjä, joita on kyseenalaistamatta noudatettava. Hetken verran tiedän täsmälleen, mikä on sallittua ja mikä kiellettyä, mitä minun halutaan tekevän ja mitä ei, mistä saa palkinnon ja mistä rangaistuksen. Se on valtavan rentouttavaa.Tiedä sitten, onko tämä Master T:n mainitsemaa "jotain elämänsä hallinnan kinkyseksistä hakemista", mutta minulle se on tuntunut sopivan paremmin kuin hyvin. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on paikka, jossa minulle ei yksinkertaisesti anneta mahdollisuutta epävarmuuteen ja turhanpäiväiseen murehtimiseen. Sellainen paikka, jossa saan tuntea olevani täydellinen silloinkin kun kaikki menee aivan metsään.
Lainaus käyttäjältä: LegendaM - 29.12.2014, 13:24en halunnut väheksyä naisten kokemaa turhautumista, mutta tuoda esille että bdsm-baarin jäsenistä (cis/het)naisille nyt vain on enemmän tarjontaa.Olennaista ei ole tarjonnan määrä vaan laatu. Välillä kun näitä "olen 50-v. neitsytpeppu" ja "haluan että dommetat minua koppalakki päässä seuraavasti" -viestejä lukee, kieltämättä käy mielessä että kun minä joudun tekemisiin heidän kinkyytensä kanssa, heidän kinkyytensä laskee minun elämänlaatuani En heille rähjää kuitenkaan, vaan joitakin olen kohteliaasti kehottanut kirjoittamaan foorumeille, etteivät olisi epäilyttäviä nollaviestiläisiä, jotka ovat selvästikin baarissa vain vonkaamassa. Tai mitä nyt milloinkin olen sanonut vai olenko mitään. Se aina vähän riippuu.Olennaista tottakai on myös kysynnän määrä ja laatu. Niin kauan kuin kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, on aivan se ja sama, onko tarjontaa 0 vai 1000! Kumpikin tarjonnan määrä turhauttaa omalla veemäisellä tavallaan. Ei kuitenkaan auta kuin toivoa, että sitkeys joskus palkitaan.
en halunnut väheksyä naisten kokemaa turhautumista, mutta tuoda esille että bdsm-baarin jäsenistä (cis/het)naisille nyt vain on enemmän tarjontaa.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 29.12.2014, 13:35 Välillä kun näitä "olen 50-v. neitsytpeppu" ja "haluan että dommetat minua koppalakki päässä seuraavasti" -viestejä lukee, kieltämättä käy mielessä että kun minä joudun tekemisiin heidän kinkyytensä kanssa, heidän kinkyytensä laskee minun elämänlaatuani Kuulostaa aika tutulta.Onneksi on mahdollisuus sanoa EI tämänkaltaisille.Aiheeseen.. itse kinkyys/kinkyseksi sinänsä ei paranna elämänlaatua vaan se kenen kanssa sitä tekee.Vuorovaikutus on olennainen osa kokonaisuutta.
Välillä kun näitä "olen 50-v. neitsytpeppu" ja "haluan että dommetat minua koppalakki päässä seuraavasti" -viestejä lukee, kieltämättä käy mielessä että kun minä joudun tekemisiin heidän kinkyytensä kanssa, heidän kinkyytensä laskee minun elämänlaatuani
Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
Ehdottomasti kyllä
Aina kun ihminen oppii olemaan oma itsensä ja nauttimaan itselle ominaisista asioista, se parantaa elämänlaatua.