Baarin kannatusmaksut
Minulle itselle tulee mieleen että,no en tiedä saako näin tehdä mutta teen kuitenkin.Jos teen väärin niin poistakaan tämä kommentti.Stoge,profiilissa lukee että sadisti,minulle tulee hänen kommenteista tähän ketjuun mieleen pelle.Ja en oikeasti ymmärrä edes hänen kommentteja/kirjoituksia,ymmärtääkö hän itsekkään mihin kirjoittaa ja vastaa.tarkoitan tätä ketjua,en sen enempää henkilökohtaisesti.
Ajatteleeko sadisti sitten niin että" kunnollinen,oikea masokisti" on vain sellainen joka pystyy/haluaa sitä todella kovaa fyysistä kipua?Mikä on oikea masokisti?
... kun rakkini porkaiseen varpaansa kiveen olen pahoillani siitä että siihen sattui (rakkiin, ei kiveen), ja kun taas potkaisen rakkiani ja siihen sattuu (rakkiin, ei jalkaani) nautin..)
Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 25.12.2014, 16:43... kun rakkini porkaiseen varpaansa kiveen olen pahoillani siitä että siihen sattui (rakkiin, ei kiveen), ja kun taas potkaisen rakkiani ja siihen sattuu (rakkiin, ei jalkaani) nautin..)Jos olisit sitonut rakkisi silmät ja taluttaisit häntä polulla hihnan päässä ja hän potkaisisi sitä samaa kiveä, niin ilmeisesti nauttisit?Eli kyse ei ole siitä mikä kivun aiheuttaa vaan siitä, olitko sinä sen aiheuttamisessa osallisena?