Baarin kannatusmaksut
Lisään vielä tuohon OT-osastoon, eli yksityisviestien julkinen käsittely, tällaisen langan:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8997.0(Ehkä nää tosiaan vois heittää tästä ketjusta omakseen. Pidän kyllä itse asiaa tärkeänä, ja kannattaisi miettiä ihan kunnolla miksi asiat ovat säännöissä ja laeissa niin kuin ne ovat. Toki ylläpito voi tehdä muutoksia jos katsoo parhaaksi. Turha muuten kenenkään ruveta toisia täällä neuvomaan, ellei neuvoa pyydetä. Kiitos.)
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 05.01.2015, 10:42Lisään vielä tuohon OT-osastoon, eli yksityisviestien julkinen käsittely, tällaisen langan:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8997.0(Ehkä nää tosiaan vois heittää tästä ketjusta omakseen. Pidän kyllä itse asiaa tärkeänä, ja kannattaisi miettiä ihan kunnolla miksi asiat ovat säännöissä ja laeissa niin kuin ne ovat. Toki ylläpito voi tehdä muutoksia jos katsoo parhaaksi. Turha muuten kenenkään ruveta toisia täällä neuvomaan, ellei neuvoa pyydetä. Kiitos.)Muutan mielipidettäni, osa viesteistä sopii omaksi keskusteluksi (tai aihe ainakin) - ei OT-ketjuun. Keskustelun määrittelemisestä neuvomiseksi voidaan olla montaa mieltä, samoin kuin neuvomisesta neuvomisen estämiseksi
Nyt voisin noudattaa neuvoasi ja kehoittaa sinua painumaan huitsin vi**....
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 05.01.2015, 10:42Nyt voisin noudattaa neuvoasi ja kehoittaa sinua painumaan huitsin vi**....Mistäs tämä nyt on reväisty? Ei ainakaan minun sanomisistani. Meni yli mun hilseen, kuten lienee tarkoitettukin. Eikä edes hävetä, vaikken ymmärrä En laita loppuun yhtään edes sarkastisesti lätkäistyä sydän-hymiötä. Lopetan täältä tähän ja sipsutan kotitöiden pariin
Joskus keskustelut karkaa käsistä, mistä ei mun mielestä ole haittaa, kunhan ei mennä pahasti henkilökohtaisuuksiin. Itse olen sitä mieltä, että ylläpidon pitäisi olla tietyissä tilanteissa tiukempi, mutta ei tulisi mieleenkään asiasta sen kummemmin protestoida. Mä nyt vain olen joissakin asioissa vähän natsi, ja varsinkin muiden kiusaaminen foorumilla mukahumoristisesti tai -älykkäästi, mutkan ja ironian kautta, siten että siitä ei varsinaisesti löydy mitään sellaista, minkä perusteella ylläpito voisi tekstiin puuttua, on kaikkein sairainta käytöstä. Selkeä riitely ja vittuilu on rehellisempää kaikille osapuolille
Lainaus käyttäjältä: submit - 05.01.2015, 13:06Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 05.01.2015, 10:42Nyt voisin noudattaa neuvoasi ja kehoittaa sinua painumaan huitsin vi**....Mistäs tämä nyt on reväisty? Ei ainakaan minun sanomisistani. lisäys: tässä ketjussa. Meni yli mun hilseen, kuten lienee tarkoitettukin. Eikä edes hävetä, vaikken ymmärrä En laita loppuun yhtään edes sarkastisesti lätkäistyä sydän-hymiötä. Lopetan täältä tähän ja sipsutan kotitöiden pariin Lainaus käyttäjältä: submit - 05.01.2015, 10:26Joskus keskustelut karkaa käsistä, mistä ei mun mielestä ole haittaa, kunhan ei mennä pahasti henkilökohtaisuuksiin. Itse olen sitä mieltä, että ylläpidon pitäisi olla tietyissä tilanteissa tiukempi, mutta ei tulisi mieleenkään asiasta sen kummemmin protestoida. Mä nyt vain olen joissakin asioissa vähän natsi, ja varsinkin muiden kiusaaminen foorumilla mukahumoristisesti tai -älykkäästi, mutkan ja ironian kautta, siten että siitä ei varsinaisesti löydy mitään sellaista, minkä perusteella ylläpito voisi tekstiin puuttua, on kaikkein sairainta käytöstä. Selkeä riitely ja vittuilu on rehellisempää kaikille osapuolille Tuolla. Vir
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 05.01.2015, 10:42Nyt voisin noudattaa neuvoasi ja kehoittaa sinua painumaan huitsin vi**....Mistäs tämä nyt on reväisty? Ei ainakaan minun sanomisistani. lisäys: tässä ketjussa. Meni yli mun hilseen, kuten lienee tarkoitettukin. Eikä edes hävetä, vaikken ymmärrä En laita loppuun yhtään edes sarkastisesti lätkäistyä sydän-hymiötä. Lopetan täältä tähän ja sipsutan kotitöiden pariin