Baarin kannatusmaksut
Avataan nyt sitten helposti.Täydellinen nainen ja täydellinen mies kohtaavat rekionnettomuuteen joutuneen joulupukin.Mistä tiedämme tarinan olevan satua?
Lainaus käyttäjältä: orja teemu - 27.12.2014, 19:19Avataan nyt sitten helposti.Täydellinen nainen ja täydellinen mies kohtaavat rekionnettomuuteen joutuneen joulupukin.Mistä tiedämme tarinan olevan satua?Koska täydellistä miestä ei ole olemassa?
Hmmm. Kiinnostaisi seurata keskustelua vaikkapa Riverladyn ja Norjan kesken polyamorisuuden ja monogamian mahdollisuuksista, merkityksistä ja rajoitteista ihmiselämän puitteissa tässä ajassa. Mitä valitsen ja miksi.Miten olisi?
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 27.12.2014, 20:08Hmmm. Kiinnostaisi seurata keskustelua vaikkapa Riverladyn ja Norjan kesken polyamorisuuden ja monogamian mahdollisuuksista, merkityksistä ja rajoitteista ihmiselämän puitteissa tässä ajassa. Mitä valitsen ja miksi.Miten olisi?Aloitan määritelmäsaivartelun ennen kuin edes olen päättänyt, kuinka suhtaudun ehdotukseen Mitä polyamorian muotoa ehdotuksessa tarkoitettaisiin: useamman aikuisen avo/avioliittoa yhteisasumisella, suhdeanarkiaa, primääri + yhtä tai useampaa sivusuhdetta, sinkkua joka libero-tyyppisellä ketteryydellä pistäytyy vierailevana tähtenä siellä täällä? Onko suotavampaa tuoda esiin oma kantansa näihin eri polysuhdetyyppeihin vai olla ottamatta?Ja vaikka olen asunut useissa kommuuneissa, ikinä en ole asunut polykommuunissa, en kuulu Monisuhteiset ry:hyn enkä ikinä ole käynyt heidän kokouksissaan. En usko, että olen paras henkilö keskustelemaan aiheesta. Onko cuckolding suhteen "sosiaalisemmalle" osapuolelle monoa, polya vai jonkinlainen rusinat pullasta -välimuoto monosta ja polysta?
Lainaus käyttäjältä: submit - 22.12.2014, 15:25Loistava idea!Kaiken kruunaisi, jos foorumilaiset voisivat äänestää (!) mieluisimmat "taisteluparit" Lisäys: tietysti osallistujien halukkuus toimintaan olisi kysytty etukäteen, jottei tulisi moneen kertaan äänestämistä. Puoliksi leikilläni otin äänestyksen puheeksi. Voi olla, ettei halukkaista osallistujista edes tulisi ylitarjontaa. Äkkiseltään tulee mieleen:Norja vs. LeccareGuide-Master vs. Karwanaama tai Mr InathuViridian vs. QuerreiroChmlnidae vs. ?hiz vs. ?Riverlady vs. ?Lilith vs. ?Karma vs. ?Omat ehdotukseni eivät ehkä ole järkevimmästä päästä PS. Suosittelen myös teosta Tiedän uskovani, uskon tietäväni. Lisätty pari kiinnostavaa keskustelijaa.Hei,Taistelupareja on helppo määrittää, jos kuvittelee ihmiset stereotyyppisiksi yhden asian kannattajiksi vähän niinkuin puoluepolitiikassa on tapana. Skenessä ja tässä baarissa ihmiset voi karkeasti jakaa myös kahteen kategoriaan sen mukaan, paljonko he ovat olleet esillä ja kirjoittaneet eri asioista. Esimerkiksi taisteluparikseni ehdotettu Quarreiro on profiloitunut vain pariin asiaan, hän tekee monisanaisia maalailevia deitti-ilmoja, joissa kuvataan hänen haluamaansa monisyistä ja käänteentekevää ja erityistä D-s -suhdetta, mutta joiden ohessa hän sitten päätyy haukkumaan skenen, subnaiset ja ne muut masterit. Mutta kuvitteleeko nyt joku oikeasti, että se olisi koko totuus hänestä?Samoin, kun minä ärtyneenä yritän puolustaa subnaisia, tai mastereita (joista kumpikaan ryhmä tuskin edes puolustusta kaipaa) Quarreiron omituisia väittämiä vastaan, se toki kertoo minusta jotain, mutta tuskin minua ajatellaan yksinomaan tämän yhden asian kautta. Ainakin kuvittelen, että koska olen kirjoitellut vuosien varrella niin tälle, kuin muillekin alan foorumeille melkoisen määrän materiaalia, ihmiset ehkä ovat luoneet minusta jonkinlaisen kuvan, missä alkaa jo kuultaa läpi se mitä olen (tai minkä vaikutelman haluan netissä itsestäni antaa?), eikä vain joku yksittäinen sanasota tai aihe.Siksi epäilen, että kirjoitusketjut, joissa kaksi hyvin eritavalla näkyvää ihmistä sanailisivat, ns. lukeva yleisö näkisi tekstin ohi myös näiden kirjoittajien itsestään aiemmin antaman mielikuvan, ja se vaikuttaisi tekstien tulkintaan. Tällöin tunnettuus voisi yhtä hyvin olla etu kuin haitta.Itse en myöskään viitsisi alkaa taittamaan peistä asiassa, missä yleinen ja yksittäinen ovat kaksi eri asiaa. On helppo löytää yksittäisiä naisia ja miehiä, jotka käyttäytyvät millä tahansa väitetyllä tavalla. Se vaikea asia on sopia, missä kohtaa kyse on yleisestä trendistä, missä yksittäistapauksista. Ja kuten monikin on jo huomannut, minun mielestäni skene ei ole yleisellä tasolla Suomessa täysin mätä, ja ulkomailla aina ihan timanttia. Ei mulla muuta.Vir, kinkku paistettu, gluteenitonta taatelikakkua uunissa
Loistava idea!Kaiken kruunaisi, jos foorumilaiset voisivat äänestää (!) mieluisimmat "taisteluparit" Lisäys: tietysti osallistujien halukkuus toimintaan olisi kysytty etukäteen, jottei tulisi moneen kertaan äänestämistä. Puoliksi leikilläni otin äänestyksen puheeksi. Voi olla, ettei halukkaista osallistujista edes tulisi ylitarjontaa. Äkkiseltään tulee mieleen:Norja vs. LeccareGuide-Master vs. Karwanaama tai Mr InathuViridian vs. QuerreiroChmlnidae vs. ?hiz vs. ?Riverlady vs. ?Lilith vs. ?Karma vs. ?Omat ehdotukseni eivät ehkä ole järkevimmästä päästä PS. Suosittelen myös teosta Tiedän uskovani, uskon tietäväni. Lisätty pari kiinnostavaa keskustelijaa.
Ihan näin OT:na täältä vaan huomautan, että onkohan mitenkään päin järkevää alkaa laittaa edes OSIA yksityisviesteistä yleiseen keskusteluun? Arveluttavaa sinänsä, kun ajatellaan että kyse on kuitenkin YKSITYISVIESTISTÄ.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 04.01.2015, 14:47Ihan näin OT:na täältä vaan huomautan, että onkohan mitenkään päin järkevää alkaa laittaa edes OSIA yksityisviesteistä yleiseen keskusteluun? Arveluttavaa sinänsä, kun ajatellaan että kyse on kuitenkin YKSITYISVIESTISTÄ. Täysin sallittu toimintamuoto. Tästä on käyty perusteellista keskusteluakin palstalla (kuka muistaa ketjun?). Ja mielestäni jopa hyvä keino hillitä joitakin jos ei muu auta. Ei riko mitään sääntöä eikä lakia.
Asia selvä. Tiedän tästä lähtien olla lähettelemättä yksäreitä juurikaan. Ennemmin laitan eston päälle, kun alan toisen, luottamuksella kirjoittamia asioita huutelemaan kaikelle kansalle. Vaikka olisikin kuinka törkeää haukkumista, niin yksityisviesti on minulle aina nimenomaan yksityisviesti.