Baarin kannatusmaksut
Ainoa toivomus minulla on, ettei keskustelu käsittelisi iänikuista ja minulle ihottumaa aiheuttavaa jo vuosia sitten loppuunkaluttua aihetta, kuka ja millainen on oikea Master tai, millainen on hyväksyttävä ja toisaalta tuomittava Ds-suhde.
hiz vs. ?
Lainaus käyttäjältä: Master T - 22.12.2014, 16:10Ainoa toivomus minulla on, ettei keskustelu käsittelisi iänikuista ja minulle ihottumaa aiheuttavaa jo vuosia sitten loppuunkaluttua aihetta, kuka ja millainen on oikea Master tai, millainen on hyväksyttävä ja toisaalta tuomittava Ds-suhde. En ole lukenut Valtaojan ja Pihkalan kirjaa, mutta Karwiksen pähkinänkuorireferaatin perusteella eikös siinä juuri keskustella siitä, mikä (kumpi) on truu teoria olevaisuuden synnystä ja elämän tarkoituksesta?Sanotaan ettei makuasioista voi kiistellä. Jotkut, harvemmat, ovat sanoneet että vain makuasioista voi kiistellä tai ylipäätään käydä debattia, koska ei-makuasioista - kuten tietyistä fysiikan laeista tai siitä pitääkö vaikean sydäninfarktin iskiessä hakeutua lääkärinhoitoon vai ei - keskusteltaessa keskustelu tyrehtyy aika lailla äkkiä pointittomuuteensa.On myös sanottu "your kink is not my kink but your kink is ok". Jos sillä asenteella? Nyt mun pitäisi vaan keksiä kinkyaihe, josta jaksaisin ja kykenisin sopivalla mutten liiallisella innolla vaihtamaan mielipiteitä jonkun kanssa, sekä kuka tämä joku on. Kuka mun kanssa uskaltautuisi edes väittelemään?