Baarin kannatusmaksut
En syö.Syön verenpainelääkkeitä korkeeseen verenpaineeseen.Mut se tuskin vaikuttaa.. Minipillerit lopetin, niinkun aiemmin mainitsin. Just siks , koska se voi vaikuttaa..
Ei kannata lääketuoteselostuksia lukea kuin piru raamattua, hyvät ihmiset. Jos niin tekisi, jäisi Buranatkin ottamatta päänsärkyyn monella:)
Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.Edes runkkaamalla.Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 19.12.2014, 20:20Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.Edes runkkaamalla.Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.Kumpi sitten oli ensin- kykenemättömyys mielihyvään millään tavalla "normiseksissä" vaiko masokismi. Aiheuttaako kova kipu sitten minkälaista nautintoa vaiko eikö sekään aiheuta varsinaisesti nautintoa?Omasta mielestäni voisi noi kykenevyydet ja kykemättömyydet heittää menemään puheissa,ts. kun naistenlehdet ja kaikki mahdolliset lehdet ovat täynnä jotain ongelma-keskeisyyttä.OT: ihmettelen omalla kohdalla nyt suuresti, että miten on mahdollista olla niin helposti/ihan liian helposti laukeava, näillä taustoilla. Olen kai vaan niin hyvä vänkkäämisessä
Lainaus käyttäjältä: katy - 19.12.2014, 22:11Lainaus käyttäjältä: stoge - 19.12.2014, 20:20Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.Edes runkkaamalla.Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.Kumpi sitten oli ensin- kykenemättömyys mielihyvään millään tavalla "normiseksissä" vaiko masokismi. Aiheuttaako kova kipu sitten minkälaista nautintoa vaiko eikö sekään aiheuta varsinaisesti nautintoa?Omasta mielestäni voisi noi kykenevyydet ja kykemättömyydet heittää menemään puheissa,ts. kun naistenlehdet ja kaikki mahdolliset lehdet ovat täynnä jotain ongelma-keskeisyyttä.OT: ihmettelen omalla kohdalla nyt suuresti, että miten on mahdollista olla niin helposti/ihan liian helposti laukeava, näillä taustoilla. Olen kai vaan niin hyvä vänkkäämisessä Kykenemättömyys mielihyvääl normiseksissä on ollut aina. Se voi tuntua joskus harvoin parin sekunnin ajan hyvältä. Mut sitten se loppuu. Kipu ja alistaminen, niin henkisesti kun fyysisestikkin aiheuttaa mussa paljon enemmän reaktioita. Seksuaalisia.Vaniljassa oon aina sahara. Mutta sit kun kinkyillään, niin en taas oo. Ei oo hirveen montaa sessiota takana. Nekin sessiot on ollut ihmisen kanssa, joka on suostunut tekemään sen vaan koska tietää, että nautin siitä. Ha! Toi on kiva, että jotkut pystyy siihen helposti. Ehkä, se tulee vielä mullekkin. Kun on yrittänyt jotain pitkään, tuloksetta, niin sitä tulee helposti sellanen olo, ettei se koskaan onnistu.Pieni pessimismi mussa pääsee valloileen. Mut nyt oon jo optimistisempi. Ehkä se on myös kiikastanu siitä?
En ole koskaan saanut orgasmia. Vanilja on mulle henkistä kidutusta. Se on niin tylsää. Mun ajatukset harhailee jääkaapille ja tupakalle aina silloin... Onnekseni,. En tiiä mistä kiikastaa. Onks mun alapää vaan tunnoton? ..Onko täällä ketään kohtalontoveria? Tai oisko kellään mitään fiksuja vinkkejä mitä kannattais yrittää tehä..
Mulla paras orgasmin KARKOTIN on kumppani, joka hokee että naisen nautinto on hänelle tärkein ja hän haluaa, että nainen saa ensin. Eli voimakkaasti henkinen kysymys. Samanlainen homma, jos ajattelen yöllä, että nyt pitää kyllä nukkua, niin uni ei tule millään. Eikä tule orkku, jos mietin että nyt sen pitäisi tulla.