Baarin kannatusmaksut
Ei.En selittänyt ilmeisesti tarpeeks paljoo.Eli, ku ongelma on seki et vaik muita alueita stimulois ni ei siltikään tunnu sen kummosemmalta.Ihan outoo?Oon ihan kädetön, et mitä pitäis tehä.
Oletko rakastunut siihen henkilöön kenen kanssa seksiä harrastat, ja jos joskus olet ollut, ja joskus et, onko siinä eroa miltä läheisyys, seksi ja koskettelu tuntuu?Ja toinen: kiihotutko kuitenkin fyysisesti, siis kostut? Kun ajattelet .. vaikkapa kinkyjä juttuja.. tai vähän hiplaillaan.. tai piiskaillaan? Veri kiertää? Paikat turpoaa? Jos näin, niin kai se tuntemus kuitenkin silloin erilainen, kuin vähemmän kiihottuneena? Ja jos vielä jossitellaan, että jotain hyvää fiilistä siinä tuntuisi verrattuna ei-kiihottuneessa tilassa tapahtuvaan kosketukseen, niin ehkä siitä voisi sitten alkaa pohtimaan, mihin suuntaan lähteä kokeilemaan?Niin ja sekin vielä kysyttävä. Oletko kokeillut sekä kosketuksen ja tekemisen tyylin osalta molempia, sekä hennompaa kuin ihmiset normaalisti tekisivät, ikäänkuin houkutella hermoja pintaan? Ja vastaavasti huomattavasti räväkämpiä otteita, rajumpaa liikettä ja ronskimpaa otetta?
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 19.12.2014, 16:28Oletko rakastunut siihen henkilöön kenen kanssa seksiä harrastat, ja jos joskus olet ollut, ja joskus et, onko siinä eroa miltä läheisyys, seksi ja koskettelu tuntuu?Ja toinen: kiihotutko kuitenkin fyysisesti, siis kostut? Kun ajattelet .. vaikkapa kinkyjä juttuja.. tai vähän hiplaillaan.. tai piiskaillaan? Veri kiertää? Paikat turpoaa? Jos näin, niin kai se tuntemus kuitenkin silloin erilainen, kuin vähemmän kiihottuneena? Ja jos vielä jossitellaan, että jotain hyvää fiilistä siinä tuntuisi verrattuna ei-kiihottuneessa tilassa tapahtuvaan kosketukseen, niin ehkä siitä voisi sitten alkaa pohtimaan, mihin suuntaan lähteä kokeilemaan?Niin ja sekin vielä kysyttävä. Oletko kokeillut sekä kosketuksen ja tekemisen tyylin osalta molempia, sekä hennompaa kuin ihmiset normaalisti tekisivät, ikäänkuin houkutella hermoja pintaan? Ja vastaavasti huomattavasti räväkämpiä otteita, rajumpaa liikettä ja ronskimpaa otetta?No, en suoranaisesti oo vielä oppinut rakastamaan.. Eli vastaus kysymykseen on ei. Musta tuntuu, etten osaa enää rakastaa. Nuorempana ihastuin / rakastuin vaikka kehen, nykyään oon niin kyyninen, että en uskalla tai osaa sitäkään.Kiihottumisessa mulla on kans ongelmaa. Yleensä oon kuiva kun saharan aavikko lopetin minipillerit tossa pari viikkoa sitten, josko se vaikuttais seksuaalisuuteen. Oon ollu ainaki vähä kosteempi, mut ei sekää riitä.Sessioidessa syyllistyn kostumiseen, mutta en aina. Sekin vaihtelee. Sahara on vakio. Harvemmin siel sataa..Hennompaa ja räväkämpää on tullut kokeiltua. Täytynee alkaa harrastaa masturbaatiota enemmän. Mulla on liian levoton mieli siihen, turhaudun yksiksenikin..Toi wandi kuullostaa liian kivalta tahtoo tahtoo!!
Kiitos ihanaiset! Mietin pitkään, uskallanko laittaa tätä ollenkaan tänne. Ette ollukkaan tuomitsevia, päinvastoin. Kiitos siitä