Kirjoittaja Aihe: Kykenemättömyys orgasmiin  (Luettu 15009 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #30 : 22.12.2014, 14:33 »
Nämä teknisesti asiaa lähestyvät masterit on aivan hakoteilla, orgasmi on antamista eikä saamista, puhtaasti henkinen juttu.
IKRM

Voi pahus. Luulin että siinä joskus edes olisi pieni ripaus fyysistäkin.

- Karwis

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #31 : 22.12.2014, 14:47 »

Voi pahus. Luulin että siinä joskus edes olisi pieni ripaus fyysistäkin.


Se on saattanut yhden kerran olla fyysistä, Forssassa.

IKRM

Broken Puppet

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #32 : 27.12.2014, 13:15 »
Mulla harhailee eniten "ei-vaniljassa".
Mutta ongelmaan...magic massagereilla kyllä lähtee tuollaiset kykenemättömyydet - muutamankympin investointi, kannattaa ainakin kokeilla :D

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #33 : 27.12.2014, 13:28 »
No, taitaa olla opettelu juttu tämäkin. Itse kun olen muutamaan tälläisen tavannut, niin aina on aistien voimakas rajoittaminen ja kahlitseminen paikalleen auttanut. Eli tehty hyvin ehdoton paikka, josta tietää että pakoon ei pääse. Tähän kun on vielä lisätty sopivalla tavalla kipua.

Kun näiden kanssa on myöhemmin jutellut, niin yksikin on yhteinen näillä, eli joko eivät ole uskaltaneet tutustua itseensä tai eivät ole osanneet keskittyä vain itseensä.

Broken Puppet

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #34 : 27.12.2014, 13:35 »
Voivoi, miesten turha kommentoida tähän koska kyse oli kuitenkin naisen orgasmista.
Puolet maapallon naisista ei koe ikinä aitoa orgasmia, joten eipä kannata masentua.
Miehen kanssa nainen saa erittäin harvoin.
Ja täältä tuskinkaan löytyy niitä miehiä joiden seurassa koetaan niitä järisyttäviä orgasmeja - eli ei löydy.
Aina voi tosiaan kokeilla niitä taikasauvoja, tai sitten lesboseksiä(vaikka se ajatuksena ei kiihottaisikaan sinua, voit pitää siitä oikeasti)   :love:

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #35 : 27.12.2014, 13:39 »
Voivoi, miesten turha kommentoida tähän koska kyse oli kuitenkin naisen orgasmista.
Puolet maapallon naisista ei koe ikinä aitoa orgasmia, joten eipä kannata masentua.
Miehen kanssa nainen saa erittäin harvoin.
Ja täältä tuskinkaan löytyy niitä miehiä joiden seurassa koetaan niitä järisyttäviä orgasmeja - eli ei löydy.
Aina voi tosiaan kokeilla niitä taikasauvoja, tai sitten lesboseksiä(vaikka se ajatuksena ei kiihottaisikaan sinua, voit pitää siitä oikeasti)   :love:
Tarkoittaako tämä sitä, että suurin osa on niin kontrollifrikkejä, että eivät uskalla kontrollia luovuttaa hetkeksikään.

Broken Puppet

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #36 : 27.12.2014, 13:41 »
Itsellä oli sellainen ongelma että sai liian helposti - omasta kosketuksesta tietysti - hipaisukin riitti laukeamiseen.
Mutta nyt kun on tutustunut enemmän ihmisiin, varsinkin netin kautta ja täällä KINKYskenessä, niin on jotenkin aistit VAMMAUTUNUT eikä saa enää millään.
Sympatiat sinne.

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #37 : 27.12.2014, 13:42 »
3 sivua täyttä paskaa "miehiltä"....vmp.fi
Muttä kyllä niitä järkkyorkkuja saa naisetkin miehen kanssa vai mikä reaktio se on kun toinen kastelee katonkin ja jää 10minsaksi kainaloon tärisemään niin että mietin jo että neito psykoosissa...

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #38 : 27.12.2014, 14:11 »
Itsellä oli sellainen ongelma että sai liian helposti - omasta kosketuksesta tietysti - hipaisukin riitti laukeamiseen.
Mutta nyt kun on tutustunut enemmän ihmisiin, varsinkin netin kautta ja täällä KINKYskenessä, niin on jotenkin aistit VAMMAUTUNUT eikä saa enää millään.
Sympatiat sinne.

Itseaiheutettu orgasm denial on synneistä suurin, siitä seuraa truumasterien sudenpentukirjan mukaan 500 raipaniskua, kaislalla...

neitiH

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #39 : 29.12.2014, 22:12 »
Forumin ensimmäinen viestini ja ah niin tärkeä aihe:

En ole koskaan saanut orgasmia. En mastubation tai toisen henkilön avulla. Pohdin asiaa aktiivisesti ensimmäiset viisi toimeliasta vuottani. Sen jälkeen tajusin, että nautin joka tapauksessa seksistä ja kaipaan sitä, vaikka en viimeisen rajan yli pääsekään. Tämä lisäsi merkittävästi itsevarmuuttani ja uskallustani kertoa selvemmin mistä nautin.

Olen toki tehnyt omat tutkintani niin peilin, orgasmioppaiden kuin erilaisten vibraattorien kanssa. Minua on nuoltu pitkään ja hartaasti, olen tärissyt kiihotuksesta ja olen märkänä halunnut kumppaniani. Nautinnon hetkellä en ole uhrannut ajatuksia pyykkivuorelle tai muille ihmisille. Kiihotun ja nautin mutta en laukea. Useamman kerran olen yksin olessani tiennyt olevani lähellä orgasmia. Tunne on kuitenkin väljähtänyt ja olen palannut maan pinnalle ilman ilotulituksia.

Alussa luulin ja toivoin, että jos löydän osaavan kumppanin, voin saada orgasmin. Tätä ei ole tapahtunut. Nykyään toivon, että yksi kahdesta mahdollisuudesta tulisi toteen. Ensimmäinen on, että voisin sidottuna täysin antautua, ilman huolta toisen jaksamisesta tai viitsimisestä, tietäen, että tämä toinen henkilö nauttii tilanteesta kuin minä. Tämä on ainut mitä ajattelen kun masturboin. Toinen mahdollisuus on, että esim. raskauden tai ikääntymisen myötä fysiikkani muuttuu ja yksi kaunis päivä saan orgasmin, odottamatta, kuin lahjana.

Guide-Master kirjoitti yllä, että hänen kokemuksensa mukaan kaltaiseni naiset eivät joko ole tutustuneet itseensä tai eivät ole osanneet keskittyä vain itseensä. Ehkä oma vastaukseni löytyy jostain tuolta. Olen uusi tällä palstalla. Ehkä täältä löydän vastauksen.

Tunne_ja_tahto

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #40 : 30.12.2014, 13:39 »
Neiti H:lle...

Moni asia elämässä tulee, kun sitä ei metsästä. Näin miehenä en tunne naisen anatomiaa mitenkään kaikenkattavasti. Sen olen kuitenkin oppinut, että oikealla tavalla itsekäs/ epäitsekäs saa usein helpommin orgasmin. Toinen asia, jonka olen oppinut, liittyy ikääntymiseen.

Empiirisen kokemuksen mukaan naisille mnee usein 3 -kympin toiselle puolelle, ennen kuin oman kropan kanssa ollaan sinut ja osataan nauttia täysillä. Kai se on kasvua ja rentoutumista.

En lähde tässä nyt kehumaan itseäni sen enempää, mutta voin todeta, että olen itsekin muuttunut paremmaksi vuosien myötä. Eli toisaalta kun molemmat ovat seksissä alkumetreillä, niin se todellinen syvä kohtaaminen saattaa jäädä tapahtumatta. Jos se on enemmänkin tekninen suoritus, jolla pahimmassa tapauksessa on selkeä tähtäin, niin ei siitä mitään tule.

Eli harjoitusta, kärsivällisyytä ja unohda odotukset orgasmista. Ole vain se mikä olet.

Terveisin

JM

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #41 : 30.12.2014, 23:56 »
Forumin ensimmäinen viestini, Olen uusi tällä palstalla. Ehkä täältä löydän vastauksen.
et löydä, jatka itsetutkintaa niin löydät  tien orgasmiin ..nimenomaan tutki itseäsi, älä runkkaa .

Shamee

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #42 : 31.12.2014, 00:05 »
Forumin ensimmäinen viestini, Olen uusi tällä palstalla. Ehkä täältä löydän vastauksen.
et löydä, jatka itsetutkintaa niin löydät  tien orgasmiin ..nimenomaan tutki itseäsi, älä runkkaa .

Minulla orgasmit löytyivät juuri noin, mutta kaipa se on yksilöllistä taas.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #43 : 31.12.2014, 00:45 »
...Miehen kanssa nainen saa erittäin harvoin.
Ja täältä tuskinkaan löytyy niitä miehiä joiden seurassa koetaan niitä järisyttäviä orgasmeja - eli ei löydy...

Ensimmäinen lause on totta, ainakin oman kokemuksen pohjalta. MUTTA... Sitten tuleekin ne poikkeukset, jotka niitä järisyttäviä tarjoilee.
Jälkimmäinen lause ei pidä paikkaansa. Löytyy. ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2998
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #44 : 31.12.2014, 07:06 »
Eiks ämmien orkku oo se et ne pääsee IKEAan ?
Muutenhan se on täys urbaanilegenda!  :o


 ;D