Kirjoittaja Aihe: Kykenemättömyys orgasmiin  (Luettu 15008 kertaa)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #15 : 19.12.2014, 18:49 »
En syö.
Syön verenpainelääkkeitä korkeeseen verenpaineeseen.
Mut se tuskin vaikuttaa.. Minipillerit lopetin, niinkun aiemmin mainitsin. Just siks , koska se voi vaikuttaa..

Ihan sivuhuomiona, jotkut verenpainelääkkeet aiheuttavat orgasmivaikeuksia http://www.seksuaalineuvoja.fi/sx_laakkeet.shtml.

Tuota wandia tai jotain muuta kivaa täristintä suosittelen itsekin kokeilemaan ensiavuksi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2998
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #16 : 19.12.2014, 20:20 »
Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.
Edes runkkaamalla.

Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.

Tough luck. Keep on trying.

*wank wank*

 ;D

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #17 : 19.12.2014, 21:03 »
"Ihan sivuhuomiona, jotkut verenpainelääkkeet aiheuttavat orgasmivaikeuksia http://www.seksuaalineuvoja.fi/sx_laakkeet.shtml."

Tarkennus sivuhuomioon: jotkut verenpainelääkkeet SAATTAA aiheuttaa orgasmivaikeuksia. Ei siis sitä tee aina tai automaattisesti. Lääkkeiden MAHDOLLISET haittavaikutukset tai sivuvaikutukset täytyy vain aina ilmoittaa. Koskee kaikkia Suomessa myytäviä lääkkeitä.

Ei kannata lääketuoteselostuksia lukea kuin piru raamattua, hyvät ihmiset. Jos niin tekisi, jäisi Buranatkin ottamatta päänsärkyyn monella:)



Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #18 : 19.12.2014, 21:15 »
Ei kannata lääketuoteselostuksia lukea kuin piru raamattua, hyvät ihmiset. Jos niin tekisi, jäisi Buranatkin ottamatta päänsärkyyn monella:)

Puhunkin lähinnä omista kokemuksistani,ja siitä mitä lääkärit on mulle kertoneet.

spanking man

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #19 : 19.12.2014, 22:06 »
pitää muistaa, että elämässä on muitakin arvoja kuin orgasmi keskeisyys. Luoja on meistä luonut niin erinlaisia, että samassa persoonassa on harvoin kaikkia hyveitä. Orgasmi on monesti pienestä kiinni, joten noin nuorena elämä edessä ja turha heittää kirvestä kaivoon. Muutama hyvä kokemus voi muuttaa monta asiaa.

-katy-

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #20 : 19.12.2014, 22:11 »
Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.
Edes runkkaamalla.

Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.

Kumpi sitten oli ensin- kykenemättömyys mielihyvään millään tavalla "normiseksissä" vaiko masokismi. Aiheuttaako kova kipu sitten minkälaista nautintoa vaiko eikö sekään aiheuta varsinaisesti nautintoa?

Omasta mielestäni voisi noi kykenevyydet ja kykemättömyydet heittää menemään puheissa,ts. kun naistenlehdet ja kaikki mahdolliset lehdet ovat täynnä jotain ongelma-keskeisyyttä.

OT: ihmettelen omalla kohdalla nyt suuresti, että miten on mahdollista olla niin helposti/ihan liian helposti laukeava, näillä taustoilla. Olen kai vaan niin hyvä vänkkäämisessä  ::)

balthazar

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #21 : 19.12.2014, 23:13 »
Kovasti vain onnea etsintään, useampikin hyvä näkökanta on jo asiaan löytynyt. Orgasmejahan on kovin erilaisia, toivottavasti löydät omasi :)

Itsekin olen miettinyt, että millähän ilveellä saisi itsensä laukeamaan toisen huolelliseen suuhoitoon? Sen kun mielellään toiselle soisi. Tällainen ihme on tapahtunut täsmälleen kerran ja siitäkin alkaa olla liki kaksikymmentä vuotta aikaa. Toisaalta, kun on malttanut opetella nauttimaan suihinotosta ja etukäteen varoittaa ettei kannata pettyä jos ei nalli napsahda, niin suihinotto on saatanallisperkeleellisen nautinnollista ottaa vastaan ja tekemiseenkin tulee kuulemma rennompi ja nautinnollsempi, seesteisempi ja leikkisämpi ote kun päämääränä ei olekaan tuo proteiinipitoinen iloliemen läikähdys.

Jos siis jotakin haluan osaltani tähän ketjuun lahjoittaa, niin sen että orgasmit ovat kyllä hauskoja puolin ja toisin, mutta eivät ne loppuviimeksi ole seksistä kuin melkoisen pieni osa.

Nick

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #22 : 19.12.2014, 23:21 »
Eräs  kertoi ettei hän lauennut koskaan nuorempana. Nyt laukeaa jopa katseesta.

Itse tykkään siitä että toinen tykkää ja jotenkin kokemuksen myötä olen muuttunut ihmisenä paskamaisemmaksi tässä suhteessa, en jaksa enkä halua harrastaa seksiä haastavien ihmisten kanssa. Jäänhän ilman omaa itsekästä palkintoani jos toinen ei saa.

Eikä kannata lohduttaa etten ikinä saa kenenkään muunkaan kanssa tai yksin.

Tosin kuten avauksessa totesin, tilanteet saattavat muuttua. Hän itse uskoo syyn olleen pitkillä työmatkoilla tehtyjen alavartalon lihasten treeneillä samalla kun ajoi autoa. En tiedä onko tuo todellinen syy vai mikä mutta niin hän asian näkee ja tulee nykyisin huomattavan herkästi. Jopa eräiden pitkien herrasmiesten katseesta.

nnipple

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #23 : 20.12.2014, 13:00 »
Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.
Edes runkkaamalla.

Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.

Kumpi sitten oli ensin- kykenemättömyys mielihyvään millään tavalla "normiseksissä" vaiko masokismi. Aiheuttaako kova kipu sitten minkälaista nautintoa vaiko eikö sekään aiheuta varsinaisesti nautintoa?

Omasta mielestäni voisi noi kykenevyydet ja kykemättömyydet heittää menemään puheissa,ts. kun naistenlehdet ja kaikki mahdolliset lehdet ovat täynnä jotain ongelma-keskeisyyttä.

OT: ihmettelen omalla kohdalla nyt suuresti, että miten on mahdollista olla niin helposti/ihan liian helposti laukeava, näillä taustoilla. Olen kai vaan niin hyvä vänkkäämisessä  ::)

Kykenemättömyys mielihyvääl normiseksissä on ollut aina. Se voi tuntua joskus harvoin parin sekunnin ajan hyvältä. Mut sitten se loppuu. Kipu ja alistaminen, niin henkisesti kun fyysisestikkin aiheuttaa mussa paljon enemmän reaktioita. Seksuaalisia.
Vaniljassa oon aina sahara. Mutta sit kun kinkyillään, niin en taas oo.
Ei oo hirveen montaa sessiota takana. Nekin sessiot on ollut ihmisen kanssa, joka on suostunut tekemään sen vaan koska tietää, että nautin siitä.

Ha! Toi on kiva, että jotkut pystyy siihen helposti. :) Ehkä, se tulee vielä mullekkin.

Kun on yrittänyt jotain pitkään, tuloksetta, niin sitä tulee helposti sellanen olo, ettei se koskaan onnistu.
Pieni pessimismi mussa pääsee valloileen. Mut nyt oon jo optimistisempi. Ehkä se on myös kiikastanu siitä?

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2998
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #24 : 20.12.2014, 14:19 »
Jotkut masomisut jotka on tullu vastaan on täysin kykenemättömiä saamaan orgasmia tai edes mielihyvää.
Edes runkkaamalla.

Siksipä he ovatkin ajautuneet masokismiin koska se on ainoa mikä tuntuu yhtään miltään.

Kumpi sitten oli ensin- kykenemättömyys mielihyvään millään tavalla "normiseksissä" vaiko masokismi. Aiheuttaako kova kipu sitten minkälaista nautintoa vaiko eikö sekään aiheuta varsinaisesti nautintoa?

Omasta mielestäni voisi noi kykenevyydet ja kykemättömyydet heittää menemään puheissa,ts. kun naistenlehdet ja kaikki mahdolliset lehdet ovat täynnä jotain ongelma-keskeisyyttä.

OT: ihmettelen omalla kohdalla nyt suuresti, että miten on mahdollista olla niin helposti/ihan liian helposti laukeava, näillä taustoilla. Olen kai vaan niin hyvä vänkkäämisessä  ::)

Kykenemättömyys mielihyvääl normiseksissä on ollut aina. Se voi tuntua joskus harvoin parin sekunnin ajan hyvältä. Mut sitten se loppuu. Kipu ja alistaminen, niin henkisesti kun fyysisestikkin aiheuttaa mussa paljon enemmän reaktioita. Seksuaalisia.
Vaniljassa oon aina sahara. Mutta sit kun kinkyillään, niin en taas oo.
Ei oo hirveen montaa sessiota takana. Nekin sessiot on ollut ihmisen kanssa, joka on suostunut tekemään sen vaan koska tietää, että nautin siitä.

Ha! Toi on kiva, että jotkut pystyy siihen helposti. :) Ehkä, se tulee vielä mullekkin.

Kun on yrittänyt jotain pitkään, tuloksetta, niin sitä tulee helposti sellanen olo, ettei se koskaan onnistu.
Pieni pessimismi mussa pääsee valloileen. Mut nyt oon jo optimistisempi. Ehkä se on myös kiikastanu siitä?

Ihan vaan esimerkiks :

Eräs epätasopainoinen/masokistinen mimmi sai ekan orkkunsa, siis seksin yhteydessä,
kun ikää oli, muistaakseni, 24v ja  siihen vaadittiin absinttia, fistausta, vähän verta,
puukkoa silmiin ja kyrpää perseeseen.

Siis ihan asialinjalla vaan että 'toivoa saattaa olla' jos sattuu vaan löytymään 'ne jutut'.

-Stoge


hiz

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #25 : 21.12.2014, 09:00 »
En ole koskaan saanut orgasmia. Vanilja on mulle henkistä kidutusta. Se on niin tylsää. Mun ajatukset harhailee jääkaapille ja tupakalle aina silloin... :D
Onnekseni,. En tiiä mistä kiikastaa. Onks mun alapää vaan tunnoton?  :o
..
Onko täällä ketään kohtalontoveria?
Tai oisko kellään mitään fiksuja vinkkejä mitä kannattais yrittää tehä..

Kohtalontovereita on tässä jonkun vuoden takaisessa ketjussa neljän sivun verran :)
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=171.0

Mr.Inathu

Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #26 : 21.12.2014, 11:25 »
Yksi syy orgasmikyvyttömyyteen niin miehillä kuin naisilla voi olla voimakas fetissi. Siis tarkoitan nyt fetissiä sillä tasolla, että seksuaalinen nautinto ja orgasmi on riippuvaisia fetissin läsnäolosta. Ja tässä yhteydessä siis käsitän fetissin laajemminkin kuin vain esineenä tai materiaalina. Esimerkiksi fetissi valtaan tai sen käytön ilmentymiin.

Toinen asia voi olla epävarmuus tai voimakas henkinen kontrolli, joka estää ihmistä laskemasta henkisiä suojauksiaan sen vertaa, että orgasmille jäisi tilaa. Orgasmi on kuitenkin tila, jossa henkilö menettää kontrollin omaan vartaloonsa ja toimiinsa ja yllättävän monelle ihmiselle sellaiset tilat tuntuvat olevan pelottavia, vaikka niitä toivoisikin. Tälläisten ihmisten kanssa saattaa toimia hyvinkin pitkäkestoinen ja monipuolinen aistien ylikuormitus/turruttaminen, joka lopulta väsyttää ja herkistää niin paljon, että henkisetkin suojamuurit karisevat tieltä pois ja sille orgasmille aukeaa mahdollisuus.

Kolmas osa-alue, joka saattaa vaikuttaa on yksilöllinen fysiikka. Sinä missä jotkut ovat äärimmäisen herkkiä ja turtuvat jo vähänkään voimakkaammasta stimulaatiosta, vaativat taas toiset melkeinpä paineilmaporaa suoraan klitalle. Avain siis ei välttämättä ole se wandi, vaan se voi olla myös äärimmäinen herkkyys... Ja sitten taas toinen tarvitsee vieläkin enemmän kuin vain sen wandin.

Itse "kehitin" pari vuotta sitten "Method Inathun", johon alkuun olin kovin luottavainen ja ylpeäkin, mutta joka myös osoittautui toimivan vain suhteellisen rajoitetulle kohderyhmälle. Tässä yhdistin kaksi työkalua: voimakkaan wandin ja isot letkunsulkijapihdit, nuo isoimmat (http://www.motonet.fi/fi/tuote/765036/Letkunsulkijapihtisarja-suora-3-osaa). Tukeva ote sisemmistä häpyhuulista ja klitasta, vedettään koko komeus ulospäin ja puristetaan pihtien väliin. Lukitaan pihdit niin, että veri vielä kiertää, mutta liha pysyy hyvin paikoillaan. Tämän jälkeen aloitetaan suristelemaan wandilla tätä ruusunnuppua eripuolilta kallistellen ja taustaa (pihtien muovia) vasten välillä litistellen. Kokeilkaa, jos wandi löytyy, nuo pihdit eivät maksa kuin muutaman euron ja pienemmillä voi hyvin kiusata vaikka nännejä ;)

Tuo mitä Stoge tuossa edellä kuvasi, voisi olla yhdistelmä noita kaikki tai vain keskimmäinen. Kuumaa, kylmää, erilaisia kipua, kutitusta, pistelyä, sivelyä, värinää, ääniä, hajuja, makuja, värejä, erogeenisten alueiden stimulaatiota, sähköä, jne... Kun paikoilleen kahlittua ihmistä kuormitetaan monella eri tavalla pitkään, poistuu ensin fyysinen vastustus ja sitten vähitellen väsyy myös henkinen kontrolli, eikä kivun tai stumuloinnen välttämättä tarvitse olla mitenkään voimakastakaan.

Vielä yksi kummallisen hyvin toimiva "orgasmityökalu" on aina ollut omakin suosikkini, vaginafistaus. Monen naisen kohdalla elämän ensimmäinen ejakulaatio on tullut fistauksen yhteydessä ja kerran jopa saanut kunnian todistaa yli 35 vuotiaan naisen ensimmäisen orgasmin ja sen jälkeisen tunnekuohun fistausneitsyyden poiston yhteydessä. Mutta fistauksessa tärkeintä ja siis oikeasti TÄRKEINTÄ on rauhallisuus ja aika ja rentous, eikä vain penetroinnin onnistumisen vuoksi vaan sen pään sisällön tähden. Rauhallinen ja nautinnollinen fistaus saattaa rentouttaa mielen juuri oikealla tavalla, jotta se henkinen itsekontrolli hellittää... Liekö sitten jotain biologistakin siinä...

Loppukaneettina vielä, vaikka tuossa nyt oli muutama väline lähteä etsimään orgasmeja tai kehittämään jo olemassa olevia, on omasta mielestäni tavoitehakuisuus kaikkein suurin este orgasmin saamiselle ihmisellä, jolla niiden tuleminen ei ole helppoa. Suositukseni siis onkin, että kokeilkaa vain kaikessa rauhassa kaikkea kivaa, nauttikaa matkasta ja voipi olla että jossain vaiheessa matka onnistuu yllättämään iloisestikin ;)

-Mr.Inathu



tiltu

Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #27 : 22.12.2014, 12:47 »

Mulla paras orgasmin KARKOTIN on kumppani, joka hokee että naisen nautinto on hänelle tärkein ja hän haluaa, että nainen saa ensin.  Eli voimakkaasti henkinen kysymys. Samanlainen homma, jos ajattelen yöllä, että nyt pitää kyllä nukkua, niin uni ei tule millään.  Eikä tule orkku, jos mietin että nyt sen pitäisi tulla.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2998
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #28 : 22.12.2014, 13:19 »
"Miksi naiset näyttelee orgasmeja ?"
-Koska ne luulee että miehiä kiinnostaa.

 :o

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #29 : 22.12.2014, 13:21 »

Mulla paras orgasmin KARKOTIN on kumppani, joka hokee että naisen nautinto on hänelle tärkein ja hän haluaa, että nainen saa ensin.  Eli voimakkaasti henkinen kysymys. Samanlainen homma, jos ajattelen yöllä, että nyt pitää kyllä nukkua, niin uni ei tule millään.  Eikä tule orkku, jos mietin että nyt sen pitäisi tulla.

TRUEMASTERina toimin niin, että sanon aina ettei minua kiinnosta tippaakaan subin nautinto, käytän vaan mieleni mukaan miten haluan. Eikä se minua kiinnostakaan.

Ajan kanssa sub oppii nauttimaan käytettynä olosta ja rentoutuu täysin ja alkaa nauttia seksistäkin ihan uudella tavalla. Puhumattakaan siitä miten sub joka on miellyttämisenhaluinen antaa kaiken energian itsestään vain minun nautintoni vuoksi. Nämä teknisesti asiaa lähestyvät masterit on aivan hakoteilla, orgasmi on antamista eikä saamista, puhtaasti henkinen juttu. Antamista voi myös pakottaa, eli ottamalla sen, siinähän sivutuotteena sitten sub saa orgasmin.

IKRM