Kirjoittaja Aihe: Kykenemättömyys orgasmiin  (Luettu 15007 kertaa)

nnipple

  • Vieras
Kykenemättömyys orgasmiin
« : 19.12.2014, 15:26 »
Heippa!

Onko täällä samasta vaivasta kärsiviä, kun minä?

En ole koskaan saanut orgasmia. Vanilja on mulle henkistä kidutusta. Se on niin tylsää. Mun ajatukset harhailee jääkaapille ja tupakalle aina silloin... :D
Onnekseni, löysin itsestäni vähän kinkeyttä.

Nykyään olenkin koko ajan ruinaamassa.. Ajattelen sitä 24/7 tyyliinpäs..
Mutta, tästäkään huolimatta, en ole saanut. Harvemmin se itse yhdyntä tuntuu miltään. Joskus pari sekuntia tuntuu hyvältä, mut that's it. Yksiksenikään en ole koskaan saanut.
Tämä on todella turhauttavaa. En tiiä mistä kiikastaa. Onks mun alapää vaan tunnoton?  :o

Onko täällä ketään kohtalontoveria?
Tai oisko kellään mitään fiksuja vinkkejä mitä kannattais yrittää tehä..

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #1 : 19.12.2014, 15:33 »
Onko se orkku pakko saada panemalla? Onhan tuohon värkkejä vaikka kuinka, penetraatio on kuitenkin vain yksi pieni osa....

nnipple

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #2 : 19.12.2014, 15:38 »
Ei.
En selittänyt ilmeisesti tarpeeks paljoo.
Eli, ku ongelma on seki et vaik muita alueita stimulois ni ei siltikään tunnu sen kummosemmalta.
Ihan outoo?
Oon ihan kädetön, et mitä pitäis tehä.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #3 : 19.12.2014, 15:44 »
Mä huonon vaniljaseksin johdosta luulin vuosia, etten voi saada orgasmia. Myöhemmin selvisi, että vika on enemmänkin mun päässä ja lopulta kokemattomuudessa..

Ensimmäinen kerta vei taitavalta tekijältä puolen tuntia, nykyään jo minuuttikin saattaa riittää ja itsekin aika usein itseäni kutittelen nykyään jo... Puhdasta nautintoa.

Orgasmi ei todellakaan ole sidoksissa penetraatioon, se ehkä on yksi tekijä, mutta niin monta eri tekijää vaikuttaa jo lähtien siitä, minkälainen fiilis on itsellä päällä. Nykyään en välttämättä edes tarvitse juurikaan stimulointia enkä enää pidä mahdottomana ajatusta, että joku voisi käskystä saada orgasmin, vaikkapa kaupan kassajonossa :D itse en ole tuota kokenut ja toivon, etten koekaan

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #4 : 19.12.2014, 15:46 »
Ei.
En selittänyt ilmeisesti tarpeeks paljoo.
Eli, ku ongelma on seki et vaik muita alueita stimulois ni ei siltikään tunnu sen kummosemmalta.
Ihan outoo?
Oon ihan kädetön, et mitä pitäis tehä.

Sut pitäs saada osaaviin käsiin niin kyl se sieltä tulis :D

nnipple

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #5 : 19.12.2014, 16:04 »
Jes, herättelet mun toivoa.
Välillä tuntuu vaan, että se toivo on jo menetetty kokonaan.
Mut eiköhän se sielt vielä.

spanking man

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #6 : 19.12.2014, 16:23 »
Olen ehkä huono vastaamaan tähän asiaan, mutta kokemusta asiasta on naisten kanssa. Itse olen sitä mieltä, että naisen anatomia on merkittävä asia. Jos herkin kohta on syvemmällä tai ns. Hupun sisällä on orgasmi vaikeammin saavutettavissa. Yksi naisystäväni kävi asiasta gynelogilla ja sai vastaukseksi juuri anatomian yhdistettynä henkiseen jännittämiseen. Vaikeita asioita joka tapauksessa. Toivotaan onnea asiaan.

Viridian

Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #7 : 19.12.2014, 16:28 »
Ei.
En selittänyt ilmeisesti tarpeeks paljoo.
Eli, ku ongelma on seki et vaik muita alueita stimulois ni ei siltikään tunnu sen kummosemmalta.
Ihan outoo?
Oon ihan kädetön, et mitä pitäis tehä.

En mäkään tiedä mitä pitäis tehdä, vastauksien sijaan pari lisäkysymystä tuleepi mieleen.

Oletko rakastunut siihen henkilöön kenen kanssa seksiä harrastat, ja jos joskus olet ollut, ja joskus et, onko siinä eroa miltä läheisyys, seksi ja koskettelu tuntuu?

Ja toinen: kiihotutko kuitenkin fyysisesti, siis kostut? Kun ajattelet .. vaikkapa kinkyjä juttuja.. tai vähän hiplaillaan.. tai piiskaillaan? Veri kiertää? Paikat turpoaa? Jos näin, niin kai se tuntemus kuitenkin silloin erilainen, kuin vähemmän kiihottuneena? Ja jos vielä jossitellaan, että jotain hyvää fiilistä siinä tuntuisi verrattuna ei-kiihottuneessa tilassa tapahtuvaan kosketukseen, niin ehkä siitä voisi sitten alkaa pohtimaan, mihin suuntaan lähteä kokeilemaan?

Niin ja sekin vielä kysyttävä. Oletko kokeillut sekä kosketuksen ja tekemisen tyylin osalta molempia, sekä hennompaa kuin ihmiset normaalisti tekisivät, ikäänkuin houkutella hermoja pintaan? Ja vastaavasti huomattavasti räväkämpiä otteita, rajumpaa liikettä ja ronskimpaa otetta?

Ja sitten kysymys monen laiskan masterin lempivekottimesta. Oletko päässyt koskaan kokeilemaan toimisiko sinuun millään lailla nuo wandityyppiset voimakkaat verkkovirtakäyttöiset vibrat? Tietääkseni jotkut muuten vaikeasti orgasmoivat henkilöt ovat saaneet näillä ns. pään auki. Niistä löytyy potkua, ja kuitenkin teho säädettävissä. Voi olla, että tältä palstalta löytyisi vapaaehtoinen koneenomistaja demoamaankin, jos nätisti pyytäisit.

Paljon kysymyksiä, koeta kestää :).

Ai niin, sitten on sekin mahdollisuus, että unohdat toistaiseksi koko ongelman ja keskityt kaikkeen mikä on muuten vaan kivaa, vaikkei vaikuttaisikaan siltä, että toisi orgasmia sen lähemmäksi tätä todellisuutta. Orgasmi on nautinnollista toki, ja niiden saaminen hyvässä seurassa lisää yhteenkuuluvaisuutta ja vaikka mitä, mutta maailmassa on paljon ja monenlaista jännää. Ja joskus perhonen laskeutuu kämmenelle itsestään kun lakkaa juoksemasta niiden perässä. Säpäkämpi hankkii haavin. Tapoja riittää, edes lopputulos ei ratkaise. Vaan mikä? Vastauksen selvitys  jääköön oppilaalle.

Vir

X-Myster

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #8 : 19.12.2014, 16:32 »
Ei se orgasmi ole aina miehelläkään niin itsestään selvyys. Fyysisesti voi laueta tai sitten ei, mutta, se on "vain" tyhjennys..ei muuta, eikä enempää. Sitä en vielä sanoisi orgasmiksi. Näin voi käydä niin kumppanin kanssa tai masturboidessa. Varsinkaan sooloseksi ei anna itselleni yhtään mitään muuta...Kyllä se useimilla miehilläkin taitaa vaatia sen reaktiontapahtumisen samassa paikassa kuin naisillakin..eli korvienvälissä olevassa tilassa. Tilanne, kumpani ja fiilis on tärkeässä roolissa..Tietty..Hyvällehän se tuo tyhjenyskin tuntuu..ei sillä :)
« Viimeksi muokattu: 19.12.2014, 16:51 kirjoittanut X-Myster »

nnipple

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #9 : 19.12.2014, 16:52 »
Oletko rakastunut siihen henkilöön kenen kanssa seksiä harrastat, ja jos joskus olet ollut, ja joskus et, onko siinä eroa miltä läheisyys, seksi ja koskettelu tuntuu?

Ja toinen: kiihotutko kuitenkin fyysisesti, siis kostut? Kun ajattelet .. vaikkapa kinkyjä juttuja.. tai vähän hiplaillaan.. tai piiskaillaan? Veri kiertää? Paikat turpoaa? Jos näin, niin kai se tuntemus kuitenkin silloin erilainen, kuin vähemmän kiihottuneena? Ja jos vielä jossitellaan, että jotain hyvää fiilistä siinä tuntuisi verrattuna ei-kiihottuneessa tilassa tapahtuvaan kosketukseen, niin ehkä siitä voisi sitten alkaa pohtimaan, mihin suuntaan lähteä kokeilemaan?

Niin ja sekin vielä kysyttävä. Oletko kokeillut sekä kosketuksen ja tekemisen tyylin osalta molempia, sekä hennompaa kuin ihmiset normaalisti tekisivät, ikäänkuin houkutella hermoja pintaan? Ja vastaavasti huomattavasti räväkämpiä otteita, rajumpaa liikettä ja ronskimpaa otetta?


No, en suoranaisesti oo vielä oppinut rakastamaan.. Eli vastaus kysymykseen on ei. Musta tuntuu, etten osaa enää rakastaa. Nuorempana ihastuin / rakastuin vaikka kehen, nykyään oon niin kyyninen, että en uskalla tai osaa sitäkään.

Kiihottumisessa mulla on kans ongelmaa. Yleensä oon kuiva kun saharan aavikko :D lopetin minipillerit tossa pari viikkoa sitten, josko se vaikuttais seksuaalisuuteen. Oon ollu ainaki vähä kosteempi, mut ei sekää riitä.
Sessioidessa syyllistyn kostumiseen, mutta en aina. Sekin vaihtelee. Sahara on vakio. Harvemmin siel sataa..

Hennompaa ja räväkämpää on tullut kokeiltua.
 
Täytynee alkaa harrastaa masturbaatiota enemmän. Mulla on liian levoton mieli siihen, turhaudun yksiksenikin..
Toi wandi kuullostaa liian kivalta :D tahtoo tahtoo!!

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #10 : 19.12.2014, 16:57 »
Oletko rakastunut siihen henkilöön kenen kanssa seksiä harrastat, ja jos joskus olet ollut, ja joskus et, onko siinä eroa miltä läheisyys, seksi ja koskettelu tuntuu?

Ja toinen: kiihotutko kuitenkin fyysisesti, siis kostut? Kun ajattelet .. vaikkapa kinkyjä juttuja.. tai vähän hiplaillaan.. tai piiskaillaan? Veri kiertää? Paikat turpoaa? Jos näin, niin kai se tuntemus kuitenkin silloin erilainen, kuin vähemmän kiihottuneena? Ja jos vielä jossitellaan, että jotain hyvää fiilistä siinä tuntuisi verrattuna ei-kiihottuneessa tilassa tapahtuvaan kosketukseen, niin ehkä siitä voisi sitten alkaa pohtimaan, mihin suuntaan lähteä kokeilemaan?

Niin ja sekin vielä kysyttävä. Oletko kokeillut sekä kosketuksen ja tekemisen tyylin osalta molempia, sekä hennompaa kuin ihmiset normaalisti tekisivät, ikäänkuin houkutella hermoja pintaan? Ja vastaavasti huomattavasti räväkämpiä otteita, rajumpaa liikettä ja ronskimpaa otetta?


No, en suoranaisesti oo vielä oppinut rakastamaan.. Eli vastaus kysymykseen on ei. Musta tuntuu, etten osaa enää rakastaa. Nuorempana ihastuin / rakastuin vaikka kehen, nykyään oon niin kyyninen, että en uskalla tai osaa sitäkään.

Kiihottumisessa mulla on kans ongelmaa. Yleensä oon kuiva kun saharan aavikko :D lopetin minipillerit tossa pari viikkoa sitten, josko se vaikuttais seksuaalisuuteen. Oon ollu ainaki vähä kosteempi, mut ei sekää riitä.
Sessioidessa syyllistyn kostumiseen, mutta en aina. Sekin vaihtelee. Sahara on vakio. Harvemmin siel sataa..

Hennompaa ja räväkämpää on tullut kokeiltua.
 
Täytynee alkaa harrastaa masturbaatiota enemmän. Mulla on liian levoton mieli siihen, turhaudun yksiksenikin..
Toi wandi kuullostaa liian kivalta :D tahtoo tahtoo!!

Hormonaalinen ehkäisy kuivattaa, mutta on olemassa semmoisia kivoja juttuja kun liukkarit, miehetkin nauttii enemmän kun käytetään liukkaria :D oli kyseessä seksi tai masturbaatio

Mä vähän veikkaan, että tarviit vaan sen taitavan opettajan, minkä jälkeen pääset hyvin nauttimaan myös orgasmeista.. Mitä enemmän tulee, sitä herkempi on saamaan, fakta juttu. Eikä se aina ole pelkästä välineestä kiinni, vaan myös siitä, miten niitä välineitä käyttää :D

nnipple

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #11 : 19.12.2014, 17:38 »
Kiitos ihanaiset! :)
Mietin pitkään, uskallanko laittaa tätä ollenkaan tänne.
Ette ollukkaan tuomitsevia, päinvastoin. Kiitos siitä  :love:

LegendaM

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #12 : 19.12.2014, 17:52 »
Anteeksi tungettelu, mutta syötkö milelialalääkitystä? Niistä tulee valdoxania lukuun ottamatta usein ongelmia seksin suhteen.

PS. Minulta löytyy kelpo wandi jos satut joskus Espoon suuntaan.

nnipple

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #13 : 19.12.2014, 17:54 »
En syö.
Syön verenpainelääkkeitä korkeeseen verenpaineeseen.
Mut se tuskin vaikuttaa.. Minipillerit lopetin, niinkun aiemmin mainitsin. Just siks , koska se voi vaikuttaa..

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #14 : 19.12.2014, 18:17 »
Kiitos ihanaiset! :)
Mietin pitkään, uskallanko laittaa tätä ollenkaan tänne.
Ette ollukkaan tuomitsevia, päinvastoin. Kiitos siitä  :love:

Voi murunen :) kyseessä on kuitenkin ongelma, joka kattaa ehkäpä noin kaksi kolmannesta naisväestössä. Ja jokainen, joka pääsee ongelmasta eroon pienentää tuota lukemaa yhdellä.

Eli ei huono asia pohtia ja puhua tästä ongelmasta, parempi puhua ja hakea ratkaisua (ja ehkä mylös saada se..?) kuin miettiä hiljaa pään sisällä, kuvitellen olevansa jotenkin rikki, kun kyseessä kuitenkin on oikeasti yleinen vaiva :)

Ei tälläisissä asioissa pidä tuomita, todellakaan, vaan paremminkin koettaa auttaa eri vinkein löytämään apu ongelmaan  :-*