Niin millä muilla tavoin kuin miiteissä haluaisit ihmisiin tutustua, X-Myster? Isommissa bileissä? Kahvilla? Harrastusten parissa?
Miitit on mun mielestä yks parhaimmista, voi tutustua useampiin typpeihin kerralla jne.
Miiteissä kyllä tapaa usemman ihmisen kerralla. Totta! Se hankaluushan niissä kyllä on että, kun on pitkätpöydät niin se keskustelu tapahtuu helposti sen lähimmän/lähimpien, vierustovereiden kanssa. Mitä itse olen käynyt sen parikertaa niin, kontaktia-ottavana persoonana olen pääsyt kyllä sanasen vaihtamaan väliin. Jollekin toiselle, hiljaisemmalle uudelle kasvolle se taas voi olla hyvinkin vaikeaa. Kokemus on tietty jokaisen oma! Kuinka tuntee.
Itse mieluumin tutustun uusiin ihmisiin juurikin toiminnankautta (esm. harrastukset) tai ihan kahdenkesken. Mietin tuossa että, harmi kun tuli talvi väliin. Läheltä naapurikunnasta näet löytyisi tosikiva laavu rannalta johon voisi kokoontua "omaanrauhaan" nuotiolle iltaa viettämään. Siinäkin yksi mahdollisuus.
Olen kuitenkin tässäkohtaa sen verran realisti että, ehkä sen on minun helpompi muuttaa omiatapojani kuin, yritää muuttaa maailmaa minuntapoihini
Pääsee paljonvähemmällä päänsäryllä!