Baarin kannatusmaksut
Miks mä en tilannu pelejä ja vehkeitä.. No,ainakaan muhun ei voi asentaa mitään!
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 17.12.2014, 20:49Lainaus käyttäjältä: jano - 17.12.2014, 20:19No pientä lisämaksua vastaan mä asennan ne vaikka valmiiksi paikalleen.Mulle riittää että tuot mukanas Että sinuun ei saa asentaa mitään? Mahdatko sinä olla hitusen rajoittunut?
Lainaus käyttäjältä: jano - 17.12.2014, 20:19No pientä lisämaksua vastaan mä asennan ne vaikka valmiiksi paikalleen.Mulle riittää että tuot mukanas
No pientä lisämaksua vastaan mä asennan ne vaikka valmiiksi paikalleen.
Enhän mää niin sanonu. Mulla on vaan oma asentaja mukana ja siltä saa paljo paremmat ehdot siihen hommaan
Niin että sinä oot vaan asentaja-rajoittunut? Sehän ei ole ollenkaan niin paha
Sää se nyt yrität tehdä musta rajottunutta, ilkeää tuommonen. Eikö täällä saa asentajaakaan valita tarjousten perusteella?
Tottakai saa! Oletko sinä kilpailuttanut montakin asentajaa?
Lainaus käyttäjältä: RMK - 17.12.2014, 21:08Miks mä en tilannu pelejä ja vehkeitä.. No,ainakaan muhun ei voi asentaa mitään!Mä oon tilannu sulle ihan oman yllätyksen ja siihen kuuluu asennus mukaan.
Aijaaha! No mä istun sit sillai että ulko-ovi on mahdollisimman lähellä.
Lainaus käyttäjältä: RMK - 18.12.2014, 09:58Aijaaha! No mä istun sit sillai että ulko-ovi on mahdollisimman lähellä. Elä huoli, Rämäkki! Minä istun sun syliin ja murisen kaikille jotka yrittää kiusata!