Kirjoittaja Aihe: Säännöllisiä köysitapahtumia?  (Luettu 16004 kertaa)

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #30 : 26.01.2015, 20:05 »
Tinttu ilmeisesti suunnittelee 14.2. Ystävänpäivän köysiworkshopin järjestämistä, jossa opettajana olisi Mosafir (ru).
Jos nämä jotenkin vois yhdistää??

Robert:
Kuinka paljon sinne mahtuu porukkaa.
Tinttu etsii paikka workshopille sille samalle päivälle.

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #31 : 26.01.2015, 20:12 »
Jatkoehdotus teidän 14.2. jälkeiselle köysittelylle 14.3. klo 17-20.00 "windiksen tupa"

Mietin tässä kun Wäiskin bileet on 14.3. lauantaina alkaen klo 21.00 (eiks kelloaika mee näin).

Olin varannut "windiksen tuvan" BDSM-henkiseen leffailtaan, kun en ollut huomannut Wäiskin tapahtumaa.
Joten siirrämme leffailtaamme tuonnemmaksi.

Olsiko tämä paikka ja oheinen aika sopiva bileiden etkoiksi ja lämmittelyyn?!
Tämä "tupa " on Kalasatamassa, kulkuyhteyksien päässä Wäiskistä (Metro, bussit 90 ja 92, kimppakyydit ja kävellen n. 20 min eli ehkä 2 km).

PS. Tämän tilan varaus on vasta klo 17 ->

Kuulostaa hyvältä, mutta mä en pääse valitettavasti 14.3. :( Toivottavasti sit taas huhtikuussa pääsen!

Tinttu ilmeisesti suunnittelee 14.2. Ystävänpäivän köysiworkshopin järjestämistä, jossa opettajana olisi Mosafir (ru).
Jos nämä jotenkin vois yhdistää??
Workshop kuulostaa myös hyvältä ja yhdistäminen on hyvä idea! Tuntuisi vähän hölmöltä jakaantua kahteen eri porukkaan ja eri paikkoihin, kun kaikkia kuitenkin varmaan kiinnostaa kumpikin tapahtuma...

Jos klo 16 jälkeen porukka on vielä koossa ja paikka on Helsingissä (tai Helsingin keskustasta helposti päästävä), niin voisin tulla. Toimisin mieluiten sitojana.


Mulla itselläni on muuta menoa 14. päivä iltapäivällä alkaen noin neljältä, mutta nyt on jo niin monta kiinnostunutta, että ihan hyvinkin joku voisi vielä olla paikalla siihen aikaan. :)

Nyt siis puuttuu enää vain se paikka! Ehdotelkaa jos tiedätte mitään hyviä paikkoja, joihin voisi päästä!

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #32 : 26.01.2015, 21:44 »
Jatkoehdotus teidän 14.2. jälkeiselle köysittelylle 14.3. klo 17-20.00 "windiksen tupa"

Mietin tässä kun Wäiskin bileet on 14.3. lauantaina alkaen klo 21.00 (eiks kelloaika mee näin).

Olin varannut "windiksen tuvan" BDSM-henkiseen leffailtaan, kun en ollut huomannut Wäiskin tapahtumaa.
Joten siirrämme leffailtaamme tuonnemmaksi.

Olsiko tämä paikka ja oheinen aika sopiva bileiden etkoiksi ja lämmittelyyn?!
Tämä "tupa " on Kalasatamassa, kulkuyhteyksien päässä Wäiskistä (Metro, bussit 90 ja 92, kimppakyydit ja kävellen n. 20 min eli ehkä 2 km).

PS. Tämän tilan varaus on vasta klo 17 ->
Kuulostaa hyvältä, olisin alustavasti kiinnostunut asiasta. Täytyy katsoa vielä lähempänä tapahtumaa onko minulla muuta ohjelmaa tuoksi päiväksi. En tosin ole varma, tulenko sinne itse Wäiskin bileisiin lainkaan.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #33 : 26.01.2015, 21:48 »
Tinttu ilmeisesti suunnittelee 14.2. Ystävänpäivän köysiworkshopin järjestämistä, jossa opettajana olisi Mosafir (ru).
Jos nämä jotenkin vois yhdistää??

Robert:
Kuinka paljon sinne mahtuu porukkaa.
Tinttu etsii paikka workshopille sille samalle päivälle.
Tuo kuulostaa hyvältä, voisin ensin käydä siellä workshopissa ja sitten ennen kello 17:00 poistua paikalta, koska minulla on muutakin ohjelmaa samana päivänä. Maksaako se workshop jotain? Onko se mahdollinen tila kovin kaukana Espoossa?

Lisäksi olisi tietysti kiva saada täältä joku naispuolinen henkilö malliksi sinne workshopiin. ::)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #34 : 26.01.2015, 22:13 »
ilmoitelkaa sitten mulle, että pidänkö ton 14.3. varauksen voimassa...


Poistin varauksen 14.3. kun siihen ei ollut tulijoita.

« Viimeksi muokattu: 27.01.2015, 22:24 kirjoittanut windmillsw »

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #35 : 11.02.2015, 22:54 »
Heii,

Olisiko kellään siis paikkaa käytössä tänä lauantaina yhdeltätoista?? Porukkaa olisi nyt tarpeeksi, joten olisi ihanaa saada tämä järjestymään!! :) Harmi jos jää vain paikasta kiinni.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #36 : 12.02.2015, 08:20 »
sidottu_tanssija

Eikö tämä Robertin paikka Espoossa ollut teille sovittuna 14.2. (ainakin alustavana) ?!

Tai siis eikös kannattaisi nyt kysyä ja sopia tarkemmin heidän kanssaan?!

Ja edelleenkin Espoossa 14.2 paikka tarjolla, jos sitä tarvitaan-(:

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 716
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #37 : 12.02.2015, 12:59 »
14.2. on wäiskillä bileet, joten 'etkoilu' espoossa ei ehkä kaikkien mieleen. Foorumeilla myös kirjoiteltu ainakin kaksista etkoista tuolle päivälle.

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #38 : 12.02.2015, 20:05 »
sidottu_tanssija

Eikö tämä Robertin paikka Espoossa ollut teille sovittuna 14.2. (ainakin alustavana) ?!

Tai siis eikös kannattaisi nyt kysyä ja sopia tarkemmin heidän kanssaan?!

Ja edelleenkin Espoossa 14.2 paikka tarjolla, jos sitä tarvitaan-(:

Laitoin Robertille yksityisviestin, mutta en ole saanut vielä vastausta. Sain yksityisviestin, että SMFR:n kerhotila Espoossa Suvelassa olisi käytössä. Tila on maksullinen, joten tähän tapahtumaan pitäisi olla pääsymaksu, vaikka 10€. Sitä voi vielä alentaa, jos meitä on tulossa paikalle isompi porukka. :)

Mä en ainakaan nyt nopeasti vilkaisemalla löytänyt infoa muista etkoista? Mulla on muita menoja loppupäiväksi, joten vain toi aamupäivä/aikainen iltapäivä sopii... Toisaalta mua ei ainakaan haittaa, vaikka oltaisiin jakauduttu pienempiin ryhmiin muutamiin eri tapahtumiin, silloin on paljon helpompi tutustua ihmisiin. :) Ja toisaalta jos muut etkot ovat myöhemmin päivällä, niin innokkaimmille olisi nyt tarjolla kinky-tapahtumia aamusta yöhön asti!  ;)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #39 : 12.02.2015, 20:17 »
sidottu_tanssija

Eikö tämä Robertin paikka Espoossa ollut teille sovittuna 14.2. (ainakin alustavana) ?!

Tai siis eikös kannattaisi nyt kysyä ja sopia tarkemmin heidän kanssaan?!

Ja edelleenkin Espoossa 14.2 paikka tarjolla, jos sitä tarvitaan-(:

Hei sinä sidottu_tanssija,

Tämä viikonloppu on aikalailla huono köysittelyn suunnitteluun.
On bileet Wäiskissä ja etkoja muutamia... On varmasti ollut /on kaikille tiedossa... Siksi varmaan kaikki on jääänyt sopimatta teillä?! En tiedä...
Olet varmastikin tietoinen ajankohdasta (En halua puuttua, mutta en voi välttyä Ohi huudeltuihin viesteihinkään ristiin rastiin... olen pahoillani tästä jos puutun asiattomasti...  :-*)
---
Tässä yksi etko-ilmo:
WÄISKI ETKOT!

Mikä? Loistava tilaisuus tutustua ihmisiin rennossa ympäristössä ennen illan bileitä.
Missä? Ravintola Sävel, http://www.kallionsavel.fi/
Milloin? Lauantaina klo 19.30 eteenpäin
---

Robertin paikka Espoossa on heidän yksityinen tilansa ( heidän omaehtoinen tarjouksensa) , ei liity mitenkään SMFR: kerhotilaan.

Mukavaa Ystävänpäivää köysineen tai ilman



sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #40 : 13.02.2015, 15:51 »
On totta, että monilla voi olla muuta menoa huomenna...

No, saatiin kuitenkin Robertin tarjoama tila käyttöön huomenna Espoossa Kauklahdessa, tämä tarkoittaa siis myös että tapahtumalle ei tulekaan pääsymaksua. :) Tervetuloa mukaan huomenna klo 11! (Kysy multa yksityisviestillä osoitetta, jos olet tulossa.)

Tiia (Niina)

Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #41 : 14.02.2015, 12:49 »
Meille Espooseen ilmestyi kolme innokasta köysivierasta ja hauskaa näyttää olevan.  :) Emäntäkin piipahti jo katonrajassa.

Kuvia ilmestynee jossain vaiheessa näytille, ja jatkoa seuraa mitä todennäköisimmin.

(Robertin) peura

P.S. Meidän tilaamme kannattaa kysellä yksäreillä, sillä emme kumpikaan lue näitä keskusteluja kovin aktiivisesti. Yksäreistä tulee viesti sähköpostiin, jota luemme kyllä.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #42 : 14.02.2015, 14:25 »
Olipa mukava miitti tosi makeessa tilassa.
Kiitos Rober, peura ja sidottu_tanssija että saitte järkättyä.
Toivottavasti muillakin oli yhtä kivaa kun mulla

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #43 : 14.02.2015, 15:07 »
Kiitos minunkin puolestani sekä isäntäväelle että järjestäjälle. Toivottavasti näitä tapahtumia tulee lisääkin.

candyflip

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #44 : 14.02.2015, 17:04 »
Helsinki Shibari Festarin jälkeen aloitetaan Peer Rope Helsinki kerran viikossa, mutta siitä enemmän kun sen aika koittaa  :)