Kirjoittaja Aihe: Säännöllisiä köysitapahtumia?  (Luettu 16000 kertaa)

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #15 : 21.01.2015, 19:40 »
Tehdäänpä niin, että en enää kysele, kuka pääsee milloinkin, vaan ilmoitan, että ensimmäinen köysitapaaminen järjestetään Helsingissä 14. helmikuuta 2015 klo 11 jatkuen niin pitkään kuin jaksetaan sitoa ja tulla sidotuiksi! :)

Voisko jokainen, joka pääsee mukaan 14. päivä, ilmoittautua alle, niin tiedetään, että tapahtuma varmasti järjestyy ja voidaan siis varata paikka?

Varmaan minimiosallistujamäärä olis neljä henkilöä, ainakin kaksi sitojaa ja kaksi sidottavaa? Joten kertokaa, sidotteko/tuletteko sidotuksi mieluummin vai onko kumpikin ok, samalla kun ilmottaudutte.

Mä itse olen mieluummin sidottavana.

Kiitos paljon kaikille, jotka ovat tarjonneet paikkaa! Mahtavaa, että tämä on vihdoinkin järjestymässä! :)

Andante

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #16 : 21.01.2015, 20:28 »
Mulla on tiedossa kaksi henkilöä, pari, joista molemmat treenailee molempia puolia. Eivät vaan ole foorumilla, joten ilmoittelen heille.

tkushuttle

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #17 : 23.01.2015, 11:46 »
Hitsi ! Tää meni ohi ! Koska mahtaisi olla seuraava ? Ite mieluusti sidottuna ...

tkushuttle

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #18 : 23.01.2015, 11:55 »
Tai ehkä sittenkin saan työt "runtattua" wex ... yritän ainakin !  ;D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #19 : 23.01.2015, 12:21 »
Tehdäänpä niin, että en enää kysele, kuka pääsee milloinkin, vaan ilmoitan, että ensimmäinen köysitapaaminen järjestetään Helsingissä 14. helmikuuta 2015 klo 11 jatkuen niin pitkään kuin jaksetaan sitoa ja tulla sidotuiksi! :)

Voisko jokainen, joka pääsee mukaan 14. päivä, ilmoittautua alle, niin tiedetään, että tapahtuma varmasti järjestyy ja voidaan siis varata paikka?

Varmaan minimiosallistujamäärä olis neljä henkilöä, ainakin kaksi sitojaa ja kaksi sidottavaa? Joten kertokaa, sidotteko/tuletteko sidotuksi mieluummin vai onko kumpikin ok, samalla kun ilmottaudutte.

Mä itse olen mieluummin sidottavana.

Kiitos paljon kaikille, jotka ovat tarjonneet paikkaa! Mahtavaa, että tämä on vihdoinkin järjestymässä! :)

Hienoa Upeeta :)

Näyttäis osuvan ilmeisesti ainoaan vapaaseen lauantaihin lähiaikana :)
Eli mukana...naruineni ... toivottavasti en sotke ja solmi itseäni jälleen kerran niihin..vaan ennemin saan ne kerättyä jonkun muun ympärille.

Sorry että heitin vinkin enkä vastannu.
Mutta Pulse ja Windis hoitikin vinkin ... kyse oli tästä paikasta ja vastauskin tuli... :(

Jos tila on ongelma, autan mielelläni asian suhteen, rakkaudesta sitomisessa kehittymiseen-(:
Riiputuspisteitä hyvin käytössä. Paikka helposti saavutettavissa, aseman vieressä.

Kiinnostaa :)
Kerro lisää....

Helsingissä 14. helmikuuta 2015 klo 11

Oliko jo jotain paikkaa tiedossa ?

kinkye

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #20 : 23.01.2015, 15:19 »
Kiinnostaisi tulla paikalle jos joku kaipaa sidottavaa, sitoa en osaa.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 716
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #21 : 23.01.2015, 15:32 »
Paikka ois aika jees olla :) Tuolla hangessa tulee vielä vähän vilu sitoessa :D

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #22 : 23.01.2015, 20:23 »
Tehdäänpä niin, että en enää kysele, kuka pääsee milloinkin, vaan ilmoitan, että ensimmäinen köysitapaaminen järjestetään Helsingissä 14. helmikuuta 2015 klo 11 jatkuen niin pitkään kuin jaksetaan sitoa ja tulla sidotuiksi! :)

Voisko jokainen, joka pääsee mukaan 14. päivä, ilmoittautua alle, niin tiedetään, että tapahtuma varmasti järjestyy ja voidaan siis varata paikka?

Varmaan minimiosallistujamäärä olis neljä henkilöä, ainakin kaksi sitojaa ja kaksi sidottavaa? Joten kertokaa, sidotteko/tuletteko sidotuksi mieluummin vai onko kumpikin ok, samalla kun ilmottaudutte.

Mä itse olen mieluummin sidottavana.

Kiitos paljon kaikille, jotka ovat tarjonneet paikkaa! Mahtavaa, että tämä on vihdoinkin järjestymässä! :)
Jos mukaan vielä mahtuu, olisin minäkin mielelläni tulossa mukaan. Mieluummin olisin sitomassa kuin tulossa itse sidotuksi. Täällä näyttääkin jo olevan mallejakin tarjolla? ::)

Minulla on tosin samana päivänä toinenkin tapahtuma kello 17:00 alkaen. Ei kai siellä sidontatapahtumassa niin kauan kestä?

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1390
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #23 : 24.01.2015, 16:47 »
Ja edelleenkin Espoossa 14.2 paikka tarjolla, jos sitä tarvitaan-(:


sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #24 : 25.01.2015, 03:14 »
Loistavaa, tapahtuma on siis varmistettu! :) Kaikki halukkaat mahtuvat kyllä ja eiköhän muutama muukin vielä mahdu ihan hyvin mukaan!

Ja edelleenkin Espoossa 14.2 paikka tarjolla, jos sitä tarvitaan-(:

Minkälainen paikka sulla olisi tarjolla ja missä päin Espoota?

Mellanoth

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #25 : 26.01.2015, 09:55 »
Täältä olisi mahdollisesti tulossa kaksi sitojaa/sidottavaa, mikäli vain aikataulut antavat myöten, muutakin menoa kun on kyseisenä päivänä.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #26 : 26.01.2015, 12:36 »
Kiinnostaisi kyllä mutta ei tuo ajankohta sovi. :(

windmillsw

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #27 : 26.01.2015, 12:37 »
Jatkoehdotus teidän 14.2. jälkeiselle köysittelylle 14.3. klo 17-20.00 "windiksen tupa"

Mietin tässä kun Wäiskin bileet on 14.3. lauantaina alkaen klo 21.00 (eiks kelloaika mee näin).

Olin varannut "windiksen tuvan" BDSM-henkiseen leffailtaan, kun en ollut huomannut Wäiskin tapahtumaa.
Joten siirrämme leffailtaamme tuonnemmaksi.

Olsiko tämä paikka ja oheinen aika sopiva bileiden etkoiksi ja lämmittelyyn?!
Tämä "tupa " on Kalasatamassa, kulkuyhteyksien päässä Wäiskistä (Metro, bussit 90 ja 92, kimppakyydit ja kävellen n. 20 min eli ehkä 2 km).

PS. Tämän tilan varaus on vasta klo 17 ->
« Viimeksi muokattu: 26.01.2015, 14:24 kirjoittanut windmillsw »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1241
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #28 : 26.01.2015, 14:03 »
Jos klo 16 jälkeen porukka on vielä koossa ja paikka on Helsingissä (tai Helsingin keskustasta helposti päästävä), niin voisin tulla. Toimisin mieluiten sitojana.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #29 : 26.01.2015, 14:37 »
Tinttu ilmeisesti suunnittelee 14.2. Ystävänpäivän köysiworkshopin järjestämistä, jossa opettajana olisi Mosafir (ru).