Kirjoittaja Aihe: Säännöllisiä köysitapahtumia?  (Luettu 16006 kertaa)

sidottu_tanssija

  • Vieras
Säännöllisiä köysitapahtumia?
« : 08.12.2014, 23:01 »
 Hei kaikille,

Olen hiljattain paluumuuttanut Suomeen ja tutkiskelen vielä, mitä kaikkia kinky-tapahtumia Suomessa järjestetäänkään...

Olen erittäin innostunut sidottuna olemisesta ja minua kiinnostaisikin osallistua erilaisiin köysitapahtumiin - olivat ne sitten workshoppeja, esityksiä tai vain samasta asiasta kiinnostuneiden ihmisten tapaamisia.

Onko Suomessa mitään säännöllisesti järjestettävää köysitapahtumaa? (Vähintään muutaman kerran vuodessa, mieluiten noin kerran kuussa?)

Jos sellaista tapahtumaa ei vielä ole, ketkä kaikki olisivat innokkaita järjestämään kanssani sellaisen? :)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #1 : 08.12.2014, 23:12 »
Poistan tän tästä kun peltsi vastaskin kattavammin...

peltsi

Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #2 : 08.12.2014, 23:12 »
Häkki ( http://akateemisetkinkyt.fi/ ) järjestää pääkaupunkiseudulla mm. viikottaisia köysikursseja, kehittyneemmille suunnattuja viikonlopun mittaisia workshoppeja sekä yleisiä hengailuiltoja sitomisesta kiinnostuneille. Esimerkiksi kevään köysikurssi alkanee tammi-helmikuun vaihteessa.

Muistakin kaupungeista löytynee nykyisin vastaavanlaista toimintaa, mutta niistä saavat luvan kertoa paikalliset järjestäjät. :)

Lisäksi alkuvuodesta pääkaupunkiseudulla ollaan järjestämässä hieman suurempaa shibari-festivaalia, josta järjestävä taho todennäköisesti informoi itse tarkemmin kun sen aika tulee.

Mikäli etsit pikemminkin kinkybileiden kaltaisia säännöllisiä köysiaiheisia tapahtumia, ei moisia taideta ainakaan toistaiseksi järjestää.


Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #3 : 08.12.2014, 23:27 »
Tervetuloa takaisin.

Mä oon mukana !!!  \o/

Riippuen töistä yms. niin jopa järkkäämiseen.

Tollasesta kuukaus tms. miitistä on ollu kahvipöydissä puhetta mitta mitään konkreettista ei viellä ole ilmaantunnu.

Voisin kuvitella että paikkakin voisi olla tiedossa kunhan ryhmästä ei tule liian iso (??? 20 henk ???).

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 716
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #4 : 09.12.2014, 23:28 »
Häkin köysikurssit ei ehkä riitä pääkaupungin nurkillakaan täyttämään köysitarpeita. Rentoja köysi-illanviettoja ja hengailuja näkisin mieluusti lisää. Kesällä oli noita piknikkejä, niiden talvisia versioita voisi olla :)

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #5 : 16.12.2014, 22:08 »
Häkin köysikurssit ei ehkä riitä pääkaupungin nurkillakaan täyttämään köysitarpeita. Rentoja köysi-illanviettoja ja hengailuja näkisin mieluusti lisää. Kesällä oli noita piknikkejä, niiden talvisia versioita voisi olla :)
Minustakin olisi hyvä jos säännöllisiä köysitapahtumia Helsingissä tai muualla pääkaupunkiseudulla olisi muuallakin kuin Häkin köysikursseilla. Ei niitä sentään joka päivä tarvitse olla, mutta esimerkiksi joka viikko tai joka toinen viikko olisi ihan hyvä.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #6 : 17.12.2014, 17:21 »
Hatusta heitän sen enempää ajattelematta...
Olisko joka toinen keskiviikko.....niin voi mennä jatkoille Majavaan

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #7 : 17.12.2014, 17:31 »
Enään ei puutu kuin paikka...

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #8 : 09.01.2015, 22:39 »
Hyvä, että muitakin kiinnostuneita on! :) Mä en pääse Helsinkiin muuten kuin viikonloppuisin ja loma-aikoina, mutta järjestäkää tietysti Helsinkiin arki-iltoinakin tapahtumaa, jos osallistujia on!

Onko kukaan muu kiinnostunut järjestämään jotain köysitapahtumaa Helsingin ulkopuolelle? Mieluiten Itä-Suomeen?

Patajätkä, missä sulla saattaisi olla paikka? Nyt ainakin näyttäisi, ettei porukasta olisi tulossa liian iso!

Tai tuli nyt vain mieleen, että jos paikan löytäminen on muuten hankalaa, voisimmehan aina porukalla mennä vain jonkun luokse köysien kanssa. Silloin paikkakuntakin voisi aina vähän vaihdella sen mukaan, kuka milloinkin olisi järjestäjänä, ja useammat ihmiset ympäri Suomea pääsisivät mukaan ainakin joskus. Mä ainakin voisin joskus kutsua ihmisiä sitomaan mun lattialle! :)

Mendacia

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #9 : 20.01.2015, 21:35 »
Kiinnostaisi rennommat köysi-illanvietot! Helsinki olis se kätevin paikka kyllä..  :)

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #10 : 20.01.2015, 23:28 »
Nyt näyttää että olisin 14.-15.2. Helsingissä. Ketkä olisivat vapaana osallistumaan ensimmäiseen köysimiittiin silloin? Mulle sopisi aamupäivällä tai 14.2. myöhään illalla.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #11 : 20.01.2015, 23:43 »
Kans messis.. (Patis & co  -- oliks täs ajatus esim se "tuuliksen mesta"..?! )  Mä voisin kehitellä tilaan jonku trussi-tsydeemin johon ripustella, sitoa.. ?! -jos "luonnollisia" koukkuja ja roikotuspisteita ei ole, ja niitä kaivattas..

..mut jatkojalostellaan

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1390
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #12 : 21.01.2015, 08:48 »
Jos tila on ongelma, autan mielelläni asian suhteen, rakkaudesta sitomisessa kehittymiseen-(:
Riiputuspisteitä hyvin käytössä. Paikka helposti saavutettavissa, aseman vieressä.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #13 : 21.01.2015, 10:04 »
Kans messis.. (Patis & co  -- oliks täs ajatus esim se "tuuliksen mesta"..?! )  Mä voisin kehitellä tilaan jonku trussi-tsydeemin johon ripustella, sitoa.. ?! -jos "luonnollisia" koukkuja ja roikotuspisteita ei ole, ja niitä kaivattas..

..mut jatkojalostellaan

Moiks,

Sen verran olen luvannut että tossa "tuuliksen mestassa" voi pitää suljettuna treenejä vain harvakseltaan.
Koska tila on asukkaiden ns. olohuone ja sitä en voi siksi heiltä "riistää" kovin usein.
Leffa-illtoja on tarkoitus pyörittää siellä Foorumin kokoonpanolla ( ja yhden toisenkin ) noin joka toinen kuukausi ja  sitten satunnaisesti näille köysitreeneille myös sitä voinee varata.
Mutta ei tosiaan joka viikko tai edes joka toinenkaan. 
Köysittelyn suhteen on ongelmaksi on hiukkasen tullut se, että tarvitsisin päivät ennakkoon, koska tila pitää varata yksityiseksi.  Ja päiviä en ole saanut ja se että tilaa tarvittaisiin tosiaan säännölliseksi tähän hommaan. Siksi olen ollut tässä asiassa "hiljaa".

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 716
  • Galleria
Vs: Säännöllisiä köysitapahtumia?
« Vastaus #14 : 21.01.2015, 12:19 »
Kesällä tilan kanssa helpompaa, kun voi järkätä vaikka puistossa. Häkki myös voisi tarvittaessa järjestää jonkun tilan näille, mutta se ei välttämättä ole mikään kaikista miellyttävin paikka näille illan vietoille. Joten mieluusti jossain muualla :)