Baarin kannatusmaksut
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 02.06.2019, 14:30Seksuaalinen turhautuneisuus.Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä
Lainaus käyttäjältä: Submit - 02.06.2019, 15:42Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 02.06.2019, 14:30Seksuaalinen turhautuneisuus.Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!
Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 02.06.2019, 16:02Lainaus käyttäjältä: Submit - 02.06.2019, 15:42Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 02.06.2019, 14:30Seksuaalinen turhautuneisuus.Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!Itseasiassa joskus mietin, että kun sessiointi on mun mielenterveydelle tosi hyväksi, niin voisinko Kelan maksaman psykoterapian sijasta saada maksusitoumuksen Dominalle?
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 02.06.2019, 16:10Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 02.06.2019, 16:02Lainaus käyttäjältä: Submit - 02.06.2019, 15:42Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 02.06.2019, 14:30Seksuaalinen turhautuneisuus.Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!Itseasiassa joskus mietin, että kun sessiointi on mun mielenterveydelle tosi hyväksi, niin voisinko Kelan maksaman psykoterapian sijasta saada maksusitoumuksen Dominalle? Maailma on kyllä menossa siihen suuntaan, että seksi tai seksuaalisuuden toteuttaminen terapiamuotona ei ole varmaan kovin kaukana. Ihan vielä en kuitenkaan suosittelisi pistämään mitään hakemuksia menemään.