Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 17:16Eli mieheti jotka eivät osa asettaa naiselle rajoja ovat subeja, ne ketkä osaavat ovat Mastereita, onko näin?Ei vaan se on täysin päinvastoin. BDSM-suhteessa on sub, joka asettaa kohdallansa rajat, joiden puitteissa dominoiva joutuu toimimaan.
Eli mieheti jotka eivät osa asettaa naiselle rajoja ovat subeja, ne ketkä osaavat ovat Mastereita, onko näin?
Lainaus käyttäjältä: Stylos - 07.12.2014, 12:27Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 17:16Eli mieheti jotka eivät osa asettaa naiselle rajoja ovat subeja, ne ketkä osaavat ovat Mastereita, onko näin?Ei vaan se on täysin päinvastoin. BDSM-suhteessa on sub, joka asettaa kohdallansa rajat, joiden puitteissa dominoiva joutuu toimimaan.Njooh. Tuollainen leikkiminen varmaankin siitä pitäville kelpo viihdykettä. Itse pidän parempana että luottamus sillä tasolla ettei rajoja tarvita. Toki monin tavoin estyneitä/sulkeutuneita löytyy. Se sitten onko subius mikään terapia/hoitosuhde... Jos haluaa ratkaista ihmisten ongelmia niin mikäs siinä. Se sitten että loputon määrä ratkottavaa joita ei edes kerrota vaan jotka pitää nähdä. Liekö vaivan väärti. En etsi sitä pelokasta pikkutyttöä sieltä pohjalta.
Onpa siinä asia lähtenyt alkuperäisestä yhteydestään ja site ownerit valvovat etujaan.Niinkuin lauma kännisiä kääpiöitä etsisi Lumikkia, joka onkin mennyt baariin kotitöiden sijaan.Haleja ja ruusuja kaikille tytöille! :cowboy:
täysin sama ilmiö kuin miesten madonnahuora kompleksi oli Freudin aikoina
Oman kokemukseni mukaan ihmiset ovat onnellisimmillaan suhteessa, kun kumpikin asettaa itse itselleen rajat, joissa suhde, ja siihen liittyvä rakkaus, turvallisuus, jatkuvuus ym. tarpeelliset asiat ovat mahdollisia.Oma sisäinen kurinalaisuus näiden itse välttämättömiksi nähtyjen rajojen pitämisessä tulee aina ensiksi.Sitten vasta jos sittenkään tarvitsee alkaa pohtia sitä, onko toinen asettanut itselleen rajoja, jotka tukevat samoja päämääriä, ja kykeneekö toinen noudattamaan niitä.Kommunikointi on tietenkin kätevä asia, kun juuri sen suhteen kannalta oleellisia rajoja mietitään. Jotta kumpikin ymmärtää, mitä se toinen pitää tärkeänä, ja voi sen pohjalta säätää omia rajojaan jos havaitsee tarpeelliseksi. Esimerkiksi, kuten aloituksessa, se nainen voi haluta ottaa miehelle tärkeitä asioita huomioon, jos rakastaa miestä, jolla on vaikkapa erityisiä tarpeita tuntea olevansa herra talossa... Mutta helpommalla menee, jos nainen itse tarvitsee sitä, että toinen huolehtii vastuun ottamisesta. Nämä naiset eivät kuitenkaan ole = kaikki naiset.Joo tiedän, täällä on väkeä, joka uskoo, että toisen rajoja voi hallinnoida ulkopäin ilman sen toisen omaa vakaumusta rajan tarpeellisuudesta ja tärkeydestä.. no joo.. Minä olen huono uskomaan sellaiseen mistä arkielämän kokemus ympäriltä sanoo toisin... En usko tuon toimivan kuin rajallisen ajan. Esimerkiksi lapsilla reilusti alle kaksikymmentä vuotta... Aikuisilla vielä vähemmän vuosia.Virmuoks. typo
Lainaus käyttäjältä: Schizoid - 07.12.2014, 16:44täysin sama ilmiö kuin miesten madonnahuora kompleksi oli Freudin aikoinaEsiintyy edelleen.