Baarin kannatusmaksut
No, hyvin ymmärtää että joillekin on vaikea aihe, mutta artikkeliin tähän juuri ratkaisun antaa, jossa ne jotka ei ymmärrä, kuuluvat tähän korttien miesten ryhmään, joille ei ole auennut tasa-arvo oikein, jossa naiselta kun voi olettaa jotain.☺
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 20:11No, hyvin ymmärtää että joillekin on vaikea aihe, mutta artikkeliin tähän juuri ratkaisun antaa, jossa ne jotka ei ymmärrä, kuuluvat tähän korttien miesten ryhmään, joille ei ole auennut tasa-arvo oikein, jossa naiselta kun voi olettaa jotain.☺Tähän ei voi todeta muuta, kuin että olet omassa päässäsi luonut jonkun ajatuspolun muiden tekemisistä ja vaikka sillä ei ole mitään pohjaa todellisuuteen, niin silti jääräpäisesti uskot niinkuin uskot. Se mitä tapahtuu todellisuudessa muualla voi olla jopa parempaa, kuin sinulla itselläsi koskaan. Minusta tuollainen suhtautuminen on vain ja ainoastaan yksinkertaisuutta. En sano, ettet olisi tyhmä.
Itse todella joudun ihmettelemään sitä, että joku hyväksyy jonkun sillein, että ei aseta hänelle käytökseen liittyviä sääntöjä.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 20:35Itse todella joudun ihmettelemään sitä, että joku hyväksyy jonkun sillein, että ei aseta hänelle käytökseen liittyviä sääntöjä. Siis mitä?! Onko joukossamme luopioita, jotka hyväksyvät toisen ihmisen asettamatta tälle ensin käytössääntöjä? Puhumattakaan kauhuskenaariosta, jossa aikuiset ihmiset voisivat keskustella ilman että toinen osapuoli on ensin määritellyt, mistä saa keskustella. Ihan oikeasti, mulla on ollut melkein ikävä näitä Guiden aloituksia. Tästä ei viihde parane. Kiitos.
Itsellä on hyvinkin selkeää se mitä hyväksyn ja mitä en hyväksy, joissa pääasiassa on hänen arvomaailma.
Mut miten tuo eka psykojoukon juttu tähän liittyy?
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 21:08Itsellä on hyvinkin selkeää se mitä hyväksyn ja mitä en hyväksy, joissa pääasiassa on hänen arvomaailma.Eli pääasiassa hyväksyt hänen arvomaailmansa?
Lainaus käyttäjältä: Aino - 06.12.2014, 20:48Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 20:35Itse todella joudun ihmettelemään sitä, että joku hyväksyy jonkun sillein, että ei aseta hänelle käytökseen liittyviä sääntöjä. Siis mitä?! Onko joukossamme luopioita, jotka hyväksyvät toisen ihmisen asettamatta tälle ensin käytössääntöjä? Puhumattakaan kauhuskenaariosta, jossa aikuiset ihmiset voisivat keskustella ilman että toinen osapuoli on ensin määritellyt, mistä saa keskustella. Ihan oikeasti, mulla on ollut melkein ikävä näitä Guiden aloituksia. Tästä ei viihde parane. Kiitos. No, sinä varmaan hyväksyt ihmisen piittaamatta hänen käytöksestä, no tällöin varmaan hyväksyt ihmisen jonka mielestä raskaampia en on ihan okei, eikä siinä ole mitään pahaa. Eli käytös yleensä riippuu siihen mitä toinen hyväksyy ja mitä hän ei hyväksy. Itsellä on hyvinkin selkeää se mitä hyväksyn ja mitä en hyväksy, joissa pääasiassa on hänen arvomaailma. Jossa narsisti set naiset jäävät heti alkuun itseni kiinnostuksen ulkopuolelle.
Sulla on yhtä kiehtova logiikka, kuin on kirjoitustyylikin.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 06.12.2014, 21:51Sulla on yhtä kiehtova logiikka, kuin on kirjoitustyylikin. Kaikkein säälittävimmät ja halveksittavimmat ihmiset turvautuu väittelyssä häviöllä ollessaan tämän tyyliseen kommentointiin. Se on osoitus täydellisestä idioottimaisuudesta ja ennen kaikkea siitä että omat argumentit on niin heppoisia ettei niillä enää kykene selviytymään vaan on jäänyt rajusti tappiolle.IKRM
Ah, sieltä saapuu IKRM Guiden kaveriksi. Kiehtova "väittely"taktiikka sinullakin. Säälittäväksi ja halveksittavaksi idiootiksi kutsuminen on aina käypää argumentaatiota. Älä huoli, ymmärrän kyllä, että tulit mustasukkaiseksi, kun unohdin mainita, että sinunkin juttuja on melkein kaivattu!