Baarin kannatusmaksut
Eli dominoivat miehet eivät lupia kysele, vaan katsovat jos käy, jos ei käy niin tekevät jotain muuta joka kiinnosta.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 18:34Eli dominoivat miehet eivät lupia kysele, vaan katsovat jos käy, jos ei käy niin tekevät jotain muuta joka kiinnosta.Käviskö tänään piiskaus? Ai ei, no mä katson sitten formuloita?
kaikki Masterismiehet, jotka ovat suhteen aloituksessa mitään keskustelleet suhteen laadusta ja siitä yhtään mitään sopineet, niin ovat itse asiassa subeja. Todellinen master käy ulkona hakemassa valitsemansa naisen ja hiuksista retuuttaen raahaa tämän alisteisekseen. Käsittääkseni aloittaja kuuluu tässä asiassa myös niihin subeihin.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.12.2014, 19:24kaikki Masterismiehet, jotka ovat suhteen aloituksessa mitään keskustelleet suhteen laadusta ja siitä yhtään mitään sopineet, niin ovat itse asiassa subeja. Todellinen master käy ulkona hakemassa valitsemansa naisen ja hiuksista retuuttaen raahaa tämän alisteisekseen. Käsittääkseni aloittaja kuuluu tässä asiassa myös niihin subeihin.Jotkut ovat osanneet ne rajat jo keskustelun alussa, jolloin ovat myös pystyneet määrittelemään mistä keskustelu käydään. Eli rajat yleensä jo ensimmäisellä tapaamisesta, itse kylläkin jo netissä käydyn keskustelun aikana, sillä en jaksa kiukuttelun laisinkaan.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.12.2014, 19:44Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.12.2014, 19:24kaikki Masterismiehet, jotka ovat suhteen aloituksessa mitään keskustelleet suhteen laadusta ja siitä yhtään mitään sopineet, niin ovat itse asiassa subeja. Todellinen master käy ulkona hakemassa valitsemansa naisen ja hiuksista retuuttaen raahaa tämän alisteisekseen. Käsittääkseni aloittaja kuuluu tässä asiassa myös niihin subeihin.Jotkut ovat osanneet ne rajat jo keskustelun alussa, jolloin ovat myös pystyneet määrittelemään mistä keskustelu käydään. Eli rajat yleensä jo ensimmäisellä tapaamisesta, itse kylläkin jo netissä käydyn keskustelun aikana, sillä en jaksa kiukuttelun laisinkaan.Mutta eihän toi oo sun logiikkas mukaista ollenkaan. Ei sellasistakaan voi keskustella, kun silloin master on vaan subi.