Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitit jatkuvat keskiviikkona 10.12. klo 18 @ St. Michael  (Luettu 13827 kertaa)

jano

Mulla kun ois uus lelukin.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Ei meidän miitissä saa kiusata ketään!!! Paha Jano. Kaikkien pitää saada tulla ihan rauhassa ja omana itsenään. Pois siis tuollaiset haaveet kiusaamisista.

ps. Sen lelun kanssa.. Mua saa kiusata ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mulla kun ei oo muuta elämää kuin odotella miittiä, niin kysäsenpä löytyykö kohtalotovereita ja kiinnostaako pre-miitti jossain syöttölässä? En oo vielä ehtiny syyä päivällistä.

Amunet


hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jee! Ruokaa siis, oisko viideltä ja klassisesti Kauppuri 5? Muita ehdotuksia?

Amunet

Ääk, en ehdikään, bussit..

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mun kyytiin mahtuu totutusta suunnasta, jos satut täälläpäin olemaan.

Amunet

Joo täällähän mä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Eli iskuryhmä on viiden kieppeillä Kauppuri 5:ssä, joka sijaitsee Kauppurienkatu 5:ssä. Sieltä Maikkeliin, tulkaa mukaan jotka ehditte!

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Lällällää, minä selvisin kotiin! Mutta kyllä silti pelotti kävellä, te senkin rontit. Ja oli bussissa kova työ etten nukahda kesken matkan ja aja pysäkin ohi.

_firehead_

  • Vieras
Oli kyllä hirmu kivaa ja huippuja ihmisiä  ;D vitsit ootte kivoja  ;D
Mie olin vähän huolissaan siusta minikettu, kun sammahtelit niin söpösti sinne baarin penkin uumeniin  ;D ties vaikka joku pervo bussikuski...  :o :-*

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oli jälleen kerran ihan huippua! Ootte ihan mahtavia kaikki, harmainkin päivä paranee näin hyvässä seurassa. Osanottajia oli tällä kertaa peräti 17, mikä taisi olla ennätys tälle syksyä. Mahtavaa, että saatiin uusiakin kasvoja mukaan!

Ens viikolla todennäköisesti torstaina, silloin mukana kauan odotettu etelän vieraskin. Stay tuned!

jano

Hauskaa oli. Kiitos kaikille!

Tuon we vibe 4 plussan hinta kauttani XX,- tai ilman omaa kaukosäädintä XX,-. Molemmat toimii kännykällä! Muuta valikoimaa voi katella rimba.eu osoitteesta.

Hinnat sensuroitu! Kysykää jos kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2014, 00:43 kirjoittanut jano »

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tarkottaako ilman omaa kaukosäädintä että sitä voi ohjata vain puhelimella vai miten? Noilla hinnoilla ainakin mua kiinnostaa tilata!

jano

Kyllä vaan! Kännykän kautta molemmat toimii, mutta tuossa toisessa tulee myös kaukosäädin mukaan. Hyvä myös tietää että tuossa paketissa tulee latausta varten vain usb piuha. Tarvitset oman usb-laturin tai tietokoneen latausta varten.

Ohjaus toimii puhelimissa missä on
- Works with Bluetooth® 4.0-ready devices
– iPhone 4S/iOS 7 or greater
– Android OS 4.3 or newer