Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitit jatkuvat keskiviikkona 10.12. klo 18 @ St. Michael  (Luettu 13630 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
St. Michaelin jo legendaarisiksi noussut baarimiittisarja sen kuin porskuttaa!

Tälläkin kertaa luvassa on riemukkaita ihmisiä, hyviä viskejä, uskomattomia puheenaiheita ja hämmentäviä yllätyksiä. Paikalle on tilattu poliisi, palokunta, strippareita, sirkusnorsuja, Hannu Karpo ja sudenpennut, eli jokaiselle löytyy jotakin. Lisäksi juhlimme vaihto-oppilaamme läksiäisiä, mutta varsinainen pikkujouluteema jää viimeiseen miittiin viikkoa myöhemmälle.

Tulkaa siis taas sankoin joukoin paikalle ja täyttäkää Maikkelin nurkkapöytä!

RMK

  • Vieras
Yritän tulla. Ette te tosin mitään menetä vaikken tuukkaan. ;D

sakamies

Myö tullaanpi tullaan. Yritetään taas olla vähemmän myöhässä kun yleensä.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Musta vähän näyttää, että me skipataan tällä kertaa. Mulla on koulua 8-18 plus nelijalkaiset kotijoukot huollettavana, ja seppo hoitaa muita kodinhuoltojoukkojen tehtäviä. En usko, että kumpikaan jaksaa edes ajatella baariin lähtemistä keskiviikkona  :(

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Musta vähän näyttää, että me skipataan tällä kertaa. Mulla on koulua 8-18 plus nelijalkaiset kotijoukot huollettavana, ja seppo hoitaa muita kodinhuoltojoukkojen tehtäviä. En usko, että kumpikaan jaksaa edes ajatella baariin lähtemistä keskiviikkona  :(

Jos jostain löytyykin virtaa, tulkaa ihmeessä paikalle! Olis huippua nähdä teitäkin siellä.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Ja kai mullakin pakollinen tulo velvoite kun kerran saatiin keskiviikolle. .

Leviathan

  • Vieras
Tulen paikalle ehdottomasti.

balthazar

  • Vieras
Pitänee katsoa virkeystaso keskiviikon työrupeaman päälle, paikka on kuitenkin viihtyisä, vaikka porukka olisikin ihan perseestä :))

RMK

  • Vieras
Mitä on ohjelmassa?

Amunet

Vois kait sitä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mihin ohjelmaa tarvii jos me ihanat imiset ollaan siellä?

Brade

Minä varmaan sitten joudun jättäytymään pois, kun pikkujoulut on päällekkäin. Tai sitten voisin seilata tuota yliopisto keskusta väliä. Hmm..

Joku voisi paikata minun poissaoloa ja kuikuilla nurkasta ujosti.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Minä varmaan sitten joudun jättäytymään pois, kun pikkujoulut on päällekkäin. Tai sitten voisin seilata tuota yliopisto keskusta väliä. Hmm..

Joku voisi paikata minun poissaoloa ja kuikuilla nurkasta ujosti.

Mä voisin tehdä tän niin sais muutkin rauhaa ja minäkin pitäisin turpani kiinni joskus :D

RMK

  • Vieras
Mihin ohjelmaa tarvii jos me ihanat imiset ollaan siellä?




No,eikai mihinkään. Ja mä kuitenkin ryyppään teet naamaan ja lähen kulukeen. Että siinämielessä. ;D

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #14 : 09.12.2014, 10:33 »
Rämäkki nyt, pitää juoda ainaskin kaksi teetä ja tanssia hetki pöydällä. Muuten minä voin vähän purra!