Yritän nyt tämän kautta saada yhteyttä Rsykkeen bilejärjestäjiin.
Olen koittanut tämän kevään saada yhteyttä Rsykkeen nettisivujen ja nähtävästi vanhojen sähköpostien kautta yhdistykseen. Olen jo joulukuussa 2014 ilmoittanut Rsykkeelle Mixein vapaista biletyspäivistä keväälle 2015, mutta niihin sposteihin en ole mitään vastausta saanut. Tällä hetkellä minulla olisi jo joitakin syksyn vapaita bilepäiviä tiedossani, mutta ei tieto kelle niistä kertoisin
Nyt sain lukea täältä, että meillä Nightclub Mixeissä on Rsykkeen bileet la 25.04.2015 ja la 18.07.2015. Laitoin ne nyt omaan kalenteriini ja varaan nuo päivät Rsykkeelle, joten siltä osalta homma on bueno
Päivitin Nightclub Mixein nettisivut
http://mixei.com/ ja laitoin sinne buffin 25.04.2015 olevista bileistä, viimekertaisilla tiedoilla. Yritin löytää Rsykkeen netti/fb-sivuilta mainosta noista bileistä, mutta ei kummastakaan löytynyt mitään, josta olisin saanut tietoa millaisia bileitä ravintolaani on tulossa
Jos tämä kirjoitus nyt tavoittaa jonkun Rsykeläisen, niin olisitko niin ystävällinen ja laittaisit minulle jotain spostia, että saan edes yhden toimivan osoitteen jonka kautta voisin kysellä tulevien tapahtumien järjestelyistä.
Kiitoksin
Ari Mäkinen
ari.makinen@mixei.com
ravintoloitsija