Baarin kannatusmaksut
Entäs clubit Mixeissä?
voi ei, TAFF oli meilläkin muodostunut jo perinteeksi. Sama tarjous täältäkin, jos palaatte vanhalle kunnon Yo-talolle, niin me maksetaan ilomielin vähän enemmän pääsylipuista!You know, you decide. Eihän me muut voida tietty tuntea, mikä on todellinen tilanne...
Rsykkeen Mixein pippalopäivät ovat 25.4. ja 18.7. Jälkimmäinen on Smurffien pippaloiden kanssa päällekkäin, mutta ajattelimme, ettei sieltäpäin ole täällä yleensä paria autollista enempää käynyt, joten meille rahallinen menetys on pieni, emmekä usko tästä tulevan mitään kilpailuasetelmaa ärtsyjen ja smurffien välille.
Meillä ei ihan kauheasti ollut vaihtoehtoja noiden päivien suhteen, kun emme itse niihin pääse juurikaan vaikuttamaan :/
Lainaus käyttäjältä: Fiski - 20.02.2015, 20:45Meillä ei ihan kauheasti ollut vaihtoehtoja noiden päivien suhteen, kun emme itse niihin pääse juurikaan vaikuttamaan :/Saisko ne nyt myös kalenteriin sekä Yhdistysten bileet -ketjuun esille?
Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 20.02.2015, 21:32Lainaus käyttäjältä: Fiski - 20.02.2015, 20:45Meillä ei ihan kauheasti ollut vaihtoehtoja noiden päivien suhteen, kun emme itse niihin pääse juurikaan vaikuttamaan :/Saisko ne nyt myös kalenteriin sekä Yhdistysten bileet -ketjuun esille? On ilmoitettu ylläpidolle ja he lisäävät, kunhan tulevat paikalle.