Kirjoittaja Aihe: Yhdistysten bileet vuonna 2015  (Luettu 27974 kertaa)

Pip

Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #30 : 25.02.2015, 01:44 »
Päällekkäisyyksiä sattuu vaikka parhaansa ihmiset yrittää kun tiloja on saatavilla miten on. Onhan tolle huhtikuun 25.päivällekin ilmotettu jo tammikuussa et on DNGN:n konemusiikki-kinkybileet ja vielä Tampereen lähellä.. http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=9757.0
Ehkäpä juurikin noiden päällekkäisyyksien takia saamme Mixein käyttöön.

Underworld

  • Vieras
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #31 : 25.02.2015, 16:34 »
11.4. JKL Bizarreen suunnittelin mennä/tulla, mutta pakollista menoa Helsingissä n klo 16.15 asti. Onko mitään kimppakyytiä yms Helsingistä?

Underworld

  • Vieras
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #32 : 25.02.2015, 16:39 »
Btw mulla on oma asunto käytössä sen viikonlopun ajan JKL keskustassa, jos jollain hätä majoituksen saatavuuden suhteen niin voin harkita auttamista, ensisijaisesti ihmisille jotka jollain tasolla tunnen, vähän riippuen onko omaa seuruetta entuudestaan
« Viimeksi muokattu: 25.02.2015, 17:34 kirjoittanut Underworld »

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #33 : 02.03.2015, 22:12 »
Ärtsyjen mixein klubit lisätty aloitusviestiin.

-tt

LadyRed

  • Vieras
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #34 : 14.03.2015, 00:13 »
Olisikohan TAFF-lippujen hinnat kovasti pilvissä että bileet järjestyisi esim Pakkahuoneella :) ? Omalta ostalta pieni hinnankorotus ei estäisi saapumista, viime vuodesta jäi sen verran hyvä fiilis.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #35 : 14.03.2015, 20:50 »
100 % komppaus LadyRedille.  oli sen verran hienot ja onnistuneet bileet  viime vuonna että varmasti lipun hintaa voisi korottaa, eri juttu ehkä sitten jos pakkahuone itse on korottanut hintoja kovin rankalla kädellä.

olisi mielenkiintoista kuulla rsyke:n virallinen / lopullinen kanta bileisiin pakkahuoneella tai muualla tulevana syksynä, vaikka ihan vaan suunnittelusyistä  ;) pidetään peukkuja...

misuli_n

Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #36 : 16.03.2015, 10:40 »
On kyllä harmi, jos TAFF:ia ei ole ensi syksynä. 

Tampereen bileissä on ollut hyvä tunnelma, hienot esitykset.

Master T

  • Vieras
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #37 : 16.03.2015, 19:52 »
Toivottavasti TAFF järjestyisi tällekin vuodelle. Ovat olleet aina vuoden parhaat bileet.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #38 : 17.03.2015, 17:22 »
Olen Master T:n kanssa täysin samaa mieltä.

Mixei

  • Vieras
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #39 : 31.03.2015, 11:16 »
Yritän nyt tämän kautta saada yhteyttä Rsykkeen bilejärjestäjiin.

Olen koittanut tämän kevään saada yhteyttä Rsykkeen nettisivujen ja nähtävästi vanhojen sähköpostien kautta yhdistykseen. Olen jo joulukuussa 2014 ilmoittanut Rsykkeelle Mixein vapaista biletyspäivistä keväälle 2015, mutta niihin sposteihin en ole mitään vastausta saanut. Tällä hetkellä minulla olisi jo joitakin syksyn vapaita bilepäiviä tiedossani, mutta ei tieto kelle niistä kertoisin  :-X

Nyt sain lukea täältä, että meillä Nightclub Mixeissä on Rsykkeen bileet la 25.04.2015 ja la 18.07.2015. Laitoin ne nyt omaan kalenteriini ja varaan nuo päivät Rsykkeelle, joten siltä osalta homma on bueno  :)

Päivitin Nightclub Mixein nettisivut http://mixei.com/  ja laitoin sinne buffin 25.04.2015 olevista bileistä, viimekertaisilla tiedoilla. Yritin löytää Rsykkeen netti/fb-sivuilta mainosta noista bileistä, mutta ei kummastakaan löytynyt mitään, josta olisin saanut tietoa millaisia bileitä ravintolaani on tulossa  >:(

Jos tämä kirjoitus nyt tavoittaa jonkun Rsykeläisen, niin olisitko niin ystävällinen ja  laittaisit minulle jotain spostia, että saan edes yhden toimivan osoitteen jonka kautta voisin kysellä tulevien tapahtumien järjestelyistä.

Kiitoksin
Ari Mäkinen
ari.makinen@mixei.com
ravintoloitsija

Pip

Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #40 : 31.03.2015, 12:06 »
Yritän nyt tämän kautta saada yhteyttä Rsykkeen bilejärjestäjiin.

Olen koittanut tämän kevään saada yhteyttä Rsykkeen nettisivujen ja nähtävästi vanhojen sähköpostien kautta yhdistykseen. Olen jo joulukuussa 2014 ilmoittanut Rsykkeelle Mixein vapaista biletyspäivistä keväälle 2015, mutta niihin sposteihin en ole mitään vastausta saanut. Tällä hetkellä minulla olisi jo joitakin syksyn vapaita bilepäiviä tiedossani, mutta ei tieto kelle niistä kertoisin  :-X

Nyt sain lukea täältä, että meillä Nightclub Mixeissä on Rsykkeen bileet la 25.04.2015 ja la 18.07.2015. Laitoin ne nyt omaan kalenteriini ja varaan nuo päivät Rsykkeelle, joten siltä osalta homma on bueno  :)

Päivitin Nightclub Mixein nettisivut http://mixei.com/  ja laitoin sinne buffin 25.04.2015 olevista bileistä, viimekertaisilla tiedoilla. Yritin löytää Rsykkeen netti/fb-sivuilta mainosta noista bileistä, mutta ei kummastakaan löytynyt mitään, josta olisin saanut tietoa millaisia bileitä ravintolaani on tulossa  >:(

Jos tämä kirjoitus nyt tavoittaa jonkun Rsykeläisen, niin olisitko niin ystävällinen ja  laittaisit minulle jotain spostia, että saan edes yhden toimivan osoitteen jonka kautta voisin kysellä tulevien tapahtumien järjestelyistä.

Kiitoksin
Ari Mäkinen
ari.makinen@mixei.com
ravintoloitsija
Mixeille laitettu spostia ja kyllä Rsykkeen puolelta nuo päivät pitävät edelleen paikkansa.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #41 : 07.04.2015, 05:29 »
Listassa olevan: "Elo-syyskuussa Turun Baletin Fetish Club TuSetan kanssa" voi päivittää tällaiseksi: "15.8. - Turun Baletin ja TuSetan Turku Pride iltabileet Klubissa"

Eli tosiaan Turku Pride on tuolloin ja Turun Klubin kakkoskerrokseen voi tulla kinkyilemään meidän fetish clubiin. :) Kolmas kerros on myös käytössä. Tod näk enempi Prideen liittyviä esityksiä sielä ja TuSetan ohjelmaa. Suunnittelut vielä kesken. Voi liikkua kahden kerroksen välillä jokatapauksessa.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2015, 18:33 kirjoittanut Schizoid »

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #42 : 07.04.2015, 11:25 »
Hei taas!
Te jotka tulette tuleviin Bizarren bileisiin, kaivakaa ne jäsenkortit naftaliinista ettei sitten lipun ostossa ruveta miettimään sitä jäsennumeroa!!!

Bilover

Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #43 : 07.04.2015, 15:44 »
Ei TAFFia voi perua! Viime vuonna jäi välistä, muutenhan se on ihan perinne ja vuoden kohokohta! Kyllä matkustamme sinne vaikka lippujen hinnat nousiskin.. Mites nyt suu pannaan ja mitä tilalle tänä vuonna... :o

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Yhdistysten bileet vuonna 2015
« Vastaus #44 : 07.04.2015, 19:14 »
Listassa olevan: "Elo-syyskuussa Turun Baletin Fetish Club TuSetan kanssa" voi päivittää tällaiseksi: "15.8. - Turun Baletin ja TuSetan Turku Pride iltabileet Klubissa"

Eli tosiaan Turku Pride on tuolloin ja Turun Klubin kakkoskerrokseen voi tulla kinkyilemään meidän fetish clubiin. :) Kolmas kerros on myös käytössä. Tod näk enempi Prideen liittyviä esityksiä sielä ja TuSetan ohjelmaa. Suunnittelut vielä kesken. Voi liikkua kahden kerroksen välillä jokatapauksessa.

Tämä päivitetty.

-tt