Baarin kannatusmaksut
Tota kunnon tatuoija ei tee valmiista piirroksesta - mutta voi sitä toki käyttää inspiksenä? Näin mua on ohjeistettu
Ajattelin itse tätä sillä lailla, että olisi ensin joku idearikas ja graafisella silmällä varustettu ihminen, jonka kanssa asiaa voisi jalostaa ennen kuin sen vie tatueeraajalle toteutettavaksi. Piirustustaitoa kaipaan siihen, että saan ilmaistua haluamani vivahteet selkeästi ja samalla karsittua huonot ideat pois.Viimeiset koukerot toki lisää ja suunnittelee tekijä, mutta haluan konseptipiirrokseen muutakin kuin tikku-ukkoja ja omia harakanvarpaitani.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 18.11.2014, 11:08Ajattelin itse tätä sillä lailla, että olisi ensin joku idearikas ja graafisella silmällä varustettu ihminen, jonka kanssa asiaa voisi jalostaa ennen kuin sen vie tatueeraajalle toteutettavaksi. Piirustustaitoa kaipaan siihen, että saan ilmaistua haluamani vivahteet selkeästi ja samalla karsittua huonot ideat pois.Viimeiset koukerot toki lisää ja suunnittelee tekijä, mutta haluan konseptipiirrokseen muutakin kuin tikku-ukkoja ja omia harakanvarpaitani.Ei erityisen palkitsevaa taiteelliselle ihmiselle laittaa oma ammattitaitonsa ja sielunsa kiinni työhön, jonka tatuoija sitten muuttaa mieleisekseen. Jää varmaan aika kylmä olo tuollaisesta projektista.IKRM