Kirjoittaja Aihe: Oulun Baarimiitti ke 26.11. klo 18->, ravintola St. Michael  (Luettu 24839 kertaa)

jano

Mä en oikein koskaan pääse tiistaisin ennen klo 20. Salsaamaan kyllä sitten pääsisin. Ei vaan taida olla porukassa muita tanssijoita? Pitäiskö tälle porukalle pitää tanssikurssit?

Chimene

• Asiakas
  • **
  • ei enää etsi, sillä löysi.
  • Galleria
Ois muuten oikeesti mukava jos joku taho järjestäis sukupuolesta irroitetut tanssikurssit, joissa vois vaihtaa viejää, seuraajaa ja parin kokoonpanoa makunsa mukaan tai sellaiset tanssit että sais sitten viedä toista vaikka pannan ja hihnan kanssa... tai kuristamalla.... tai piiskalla vähän napauttaa jos toinen ei seuraa nätisti : D Iteltäni meinaa joskus pahasti karata viemisen puolelle joidenkin partnereiden kanssa (etenkin jos toinen ei jyrää mua tarpeeksi kyselemättömällä otteella oman mielensä mukaan, vaan jää ikään kuin arkailemaan), mutta kun pahus vie sitä puolta ei ole ollenkaan sopivaa päästää pintaan normikursseilla tai tansseissa. 

Näinpä muuten tässä vastikään tilanteen, jossa tuttu porukka päätyi yllättäen siihen, että yksi mies vei yhtä aikaa kolmea naista, jotka oli toinen toisissaan kiinni miehen edessä, kaikkien oikeat kädet miehen kädessä. Olipa upea näky vaikka kaikki "vain" tanssivat. Ennenkin oon huomannut että minuun katsojana tepsii esteettisenä elämyksenä paremmin taidokas vaatteet päällä sessiointi tanssilattialla kuin liikaa anatomiaa sisältävät normaalin pervot kuvat.

jano

Mun pitäis alkaa tuolle mun nartulle opettaan seuraamisen jaloa taitoa ja siinä sivussa vois muillekin opettaa paritanssin saloja. Että jos kiinnostusta on niin eikun kurssi pystyyn. Se on sitten kuitenkin turha kuvitella että tanssimaan tunnissa tai kahdessa oppii. Oisko tällaiselle kiinnostusta?

RMK

• Vieras
Mä en osaa tanssia. En sitten yhtään.

Oppiminenkin on niin pirun vaikeaa.

Jos joku välttämättä haluaa opettaa,suosittelen turvakenkiä.

jano

Varpaille ei kukaan vahingossa astu ja voit olla varma ettei sellainen jää huomaamatta saatikka seurauksetta.

RMK

• Vieras
Eli ei muutaku varpaita tallomaan!

Chimene

• Asiakas
  • **
  • ei enää etsi, sillä löysi.
  • Galleria
No jos joku kaipailee seuraajaa, niin mä oon vajaan vuoden käynyt erilaisilla kursseilla eli jotain alustavaa taitoa jo on, niin perinteisistä, fuskusta/buggista kuin salsastakin. Voisin tulla mukaan jollekin harjoituskappaleeksi, mikäli ajankohta ei mee päällekkäin niiden kurssien kanssa joista oon jo maksanut. Mutten mielellään ala viemään, sillä turha vahvistaa sellaista puolta mitä ei kuitenkaan saa päästää pintaan.

veraorbita

• Vieras
Ens viikon tiistai ja keskiviikko (miksei maanantaikin) kävisivät mulle, torstaina en pääse.

jano

Mä keksin heti ratkaisun meidän ongelmaan. Pistetään sut tanssimaan sukkasilleen ja mä liimaan nastoja pystyyn mun kengän kärkiin. Luulisin että opit aika nopeasti olemaan astumatta varpaille tai no samapa tuo mä varmasti nautin sun ilmeestä kun niin käy.

RMK

• Vieras

Mä keksin heti ratkaisun meidän ongelmaan. Pistetään sut tanssimaan sukkasilleen ja mä liimaan nastoja pystyyn mun kengän kärkiin. Luulisin että opit aika nopeasti olemaan astumatta varpaille tai no samapa tuo mä varmasti nautin sun ilmeestä kun niin käy.

No mutta,sittenhän se menis pelkäksi varpaille hyppelyks.

Riia

Näistäkin taisi olla viimeksi puhetta...

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Riia! Sinä et sais muistuttaa noita kutaleita mitä kaikkea puhuttiin, kun nehän muistaa sitten ja tulee kaikenlaisia ajatuksia ja muuta arveluttavaa!

Riia

et sais muistuttaa noita kutaleita mitä kaikkea puhuttiin

Vain noista itsestäänselvyyksistä, mielikuvituksellisemmat jutut pitää tulla kuuntelemaan (ja muistaa) itse.  8)

jano

Noilla päristimillä taitaa saada sukatkin pyörimään jalassa. Onks joku oikeesti kokeillu niitä seksileluina?

RMK

• Vieras
Noilla päristimillä taitaa saada sukatkin pyörimään jalassa. Onks joku oikeesti kokeillu niitä seksileluina?

Älä edes kuvittele.