Kirjoittaja Aihe: Oulun Baarimiitti ke 26.11. klo 18->, ravintola St. Michael  (Luettu 24832 kertaa)

Amunet

Nyt kyllä harmittaa, etten päässyt eilen. En ole vielä keksinyt, miten olla kahdessa paikassa yhtä aikaa  :o

RMK

• Vieras
Ja voin paljastaa. Mulla OLI tappi. Mutta se lähti autossa pois,juuri ennen miittiä. ;D

Koska.. no. Lähti.

jano

Ja voin paljastaa. Mulla OLI tappi. Mutta se lähti autossa pois,juuri ennen miittiä. ;D

Koska.. no. Lähti.

Ai oli vai? Kerrotko lisää?

RMK

• Vieras
No säästetään nyt muita likaisilta yksityiskohdilta.

Etköhän sä jano tiedä jotain,kun sen tapin laitoitkin. ???

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Nyt tuli liikaa infoa pienelle ketulle.
Ja koska kukaan ei kertonut voittiko joku mut, minä oletan että ei voittanut, ja näin ollen minä oon koko universumin valtias! Jee! Hyvä minä!

RMK

• Vieras
Hyvä mininen!

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Otetaanko seuraava kerta reilun viikon päähän kun alkavalla viikolla on ryhmäilta? Mitä mieltä ollaan, onko Maikkeli sopiva vai kokeillaanko jotain uutta?

Neiti Heinänen

• Vieras
Eikö tuo nurkkapöytä ole aika soppeli meille. Ihan sairaan kuuma siellä ainakin on mutta talvihan on tulossa.. Tai ainakin niin ne sanoo.

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Joo, otetaanko taas joku jännä kisa, jonka minä saan voittaa ja lällätellä sitten kaikille? Jooko? Kiva ;D

Amunet

Eikö tuo nurkkapöytä ole aika soppeli meille. Ihan sairaan kuuma siellä ainakin on mutta talvihan on tulossa.. Tai ainakin niin ne sanoo.

Vähemmän vaatetta päälle? Ja aina se mahdollisuus, että illan edetessä vaatetus vähenee  ::)

FeetFirst

• Vieras
Ehdolle 10. tai 11. joulukuuta.

RMK

• Vieras
Kaikki käy. Siis päivät.

Brade

Minulle ainaki kävisi paremmin tuo 11. Kymmenes päivä on jo yhen pikkujoulut sovittu.

jano

Molemmat käy!

Chimene

• Asiakas
  • **
  • ei enää etsi, sillä löysi.
  • Galleria
Joskus vois treffata myös Neverissä tiistaina, pääsisin sitten jatkaan iltaa salsailun merkeissä niin pääsis käytännön harjoituksiinkin vietävänä olemisesta ; )