Kirjoittaja Aihe: Oulun Baarimiitti ke 26.11. klo 18->, ravintola St. Michael  (Luettu 24843 kertaa)

jano

Voi tapit teidän kaa....
Otetaan tappi mukaan ja sitten ruletisoidaan että kuka HALUKKAISTA/subeista sen käy sitten asentamassa illan aikana paikalleen....

Tosin mie olisin ehkä sen gägin kannalla... se voisi olla joissakin tapauksissa enemmän aiheellista...

T: mie

Enää ei tarvita, kun vapaaehtoisia tai pakotettuja. Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Sarjat: tappi, gägi, käsiraudat
Mitäs muita?

Siinä sitä ollaan jos joku voittaa kaikki sarjat. Pitäiskö vielä kehittää laji missä kisataan vai luotetaanko fortunan voimaan?

Neiti Heinänen

• Vieras
Jos noista pitää valita niin ekana otan parhaat päältä ja valitsen käsiraudat. Voin ottaa omat pinkillä karvalla varustetut mukaan niin joku ihanuus saa kahlita itsensä muhun..

jano

Jos noista pitää valita niin ekana otan parhaat päältä ja valitsen käsiraudat. Voin ottaa omat pinkillä karvalla varustetut mukaan niin joku ihanuus saa kahlita itsensä muhun..

Ei tarvitse noista valita. Mitä sulla oli mielessä?

Neiti Heinänen

• Vieras
Tähän täytyy sensuroida jos mä mielessäni olevia aatteita kirjoittelisin :D

cristine

• Vieras
Voin vaan tähän kyllä nyt todeta, että onneksi mun omistaja ei täälä BDSM-baarissa oo kirjautuneena käyttäjänä tai muutenkaan seuraa täälä keskusteluita. Eikä onneks varsinkaan sitä mitä täälä Oulun kinkyt puuhaa. Jos se sais täältä ideoita nii musta tuntuu et oisin noissa tapaamisissa oikeesti ongelmissa... :o

jano

höh. Eiks muut kun NH osallistu? Paikan päälläkin kyllä otetaan vielä ilmoittautumisia vastaan. Ja jos NH ei julkisesti uskalla aatteitaan kertoa niin yv:kin niitä saa lähettää.

Cristinellä tekis vissiin mieli osallistua?

Neiti Heinänen

• Vieras
*lähettää janolle yksityisviestin*

cristine

• Vieras
höh. Eiks muut kun NH osallistu? Paikan päälläkin kyllä otetaan vielä ilmoittautumisia vastaan. Ja jos NH ei julkisesti uskalla aatteitaan kertoa niin yv:kin niitä saa lähettää.

Cristinellä tekis vissiin mieli osallistua?
Ei vaan se on mielessä ettei mun tarvi osallistua kun ei oo omistaja niin vaatimassa :P Mun mielestä tähän kilpailuun vois tosin ottaa vielä vähän haastavamman sarjan ja ottaa välineeks sellasen kauko-ohjattavan vibran.. Sitä ei tosin kauaa tarvis arvailla kenellä se on,kun pian näkis naamasta. Tosin tämä väline vaatis myös sen että on omistaja/Master paikalla,ellei nyt satu omistamaan kalliimpaa versiota noista vibroista,joita voi ohjata mistäpäin maailmaa tahansa.

seppo.ilmarinen

Mulla on sitten yllätys kisa ja voittaja voi saada kisa välineen palkinnoksi...

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tätä menoa palkkaan kyllä jo Sepen roudaamaan itteni paikalle, vaikka pää kainalossa. Eihän tämmöstä voi väliin jättää!

Oh bugger.

Rautaperse

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Mitenkäs porukan tunnistaa?

Rp, skenen muumio

RMK

• Vieras
Ja mähän en kyllä osallistu mihinkään millonkaan koskaan ikinä!

Istun hiljaa ja koitan hymyillä nätisti. Se on vähän niinku mun rooli.

Neiti Heinänen

• Vieras
Rautaperse: ollaan baarin isoin ja äänekkäästi ryhmä. Suurella todennäköisyydellä ovesta katsoen oikealla puolella baarin perällä. Kerro mikäli tarvitset lisää apuja meidän tunnistamiseksi.

RMK

• Vieras
Rautaperse: ollaan baarin isoin ja äänekkäästi ryhmä. Suurella todennäköisyydellä ovesta katsoen oikealla puolella baarin perällä. Kerro mikäli tarvitset lisää apuja meidän tunnistamiseksi.

Entäs jos siellä onkin kuororyhmä harjoittelemassa?

Samantha

• Vieras

Entäs jos siellä onkin kuororyhmä harjoittelemassa?

sit pitää tarkistaa löytyykö keneltäkään kuorolaiselta kaulapantaa, meidän porukassa on luultavasti ainakin yksi pannallinen yleensä?  >:D