Kirjoittaja Aihe: Oulun Baarimiitti ke 26.11. klo 18->, ravintola St. Michael  (Luettu 24842 kertaa)

Neiti Heinänen

• Vieras
Hienoa, tervetuloa.

RMK

• Vieras
Okei. Ei pussailua!

Pussailu on muutenkin aika pthyi!

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mää voisin kyllä vähän pussailla.

jano

Ollaan kyllä melko kinkejä, kun pussailusta puhutaan. Kohta varmaan jutellaan lastenhoidosta. Laittaisko nyt vaikka joku subeista tapin keskiviikkona niin voitais pohtia kenellä se on?

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ollaan kyllä melko kinkejä, kun pussailusta puhutaan. Kohta varmaan jutellaan lastenhoidosta. Laittaisko nyt vaikka joku subeista tapin keskiviikkona niin voitais pohtia kenellä se on?

Pitääx olla subi jos haluu niinq osallistuu vai riittääx jos haluaa?

RMK

• Vieras
Aika ihkua.

Mää voisin laittaa muuten tapin,muttako en oo subi niin...

Mun puolesta kaikki vois laittaa tapin,nii ei tarvis arvailla!

jano

Tätä mää vähän pelkäsinkin. Taitaa kaikki tapittaa keskiviikkona.

RMK

• Vieras
Mä lupadun auttamaan Janoa saamaan tapin paikalleen.

Missäs ne kumihanskat on..

AnaisSin

Jestas taas teidän kans :D Tulen käväsemään jos saan tuon kauniimman osapuolen liikkeelle :)

Samantha

• Vieras
Taasko täällä jaetaan häpeilemättömästi ideoita Dommeille tai mastereille, eikös ne osaa olla tarpeeksi pirullisia jo ilman ideoitakin  :o. mutta joka tapauksessa yritän itse myös tulla katsomaan teitä pervoja, olitte sitten tapittuneita tai ilman, pussailua en ruukaa harrastaa pervojen kanssa kovinkaan vapaaehtoisesti ::).

seppo.ilmarinen

Voi tapit teidän kaa....
Otetaan tappi mukaan ja sitten ruletisoidaan että kuka HALUKKAISTA/subeista sen käy sitten asentamassa illan aikana paikalleen....

Tosin mie olisin ehkä sen gägin kannalla... se voisi olla joissakin tapauksissa enemmän aiheellista...

T: mie

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Kattokaa nyt, te annoitte sille TAAS ideoita, ja arvakkaa vaan kuka niistä joutuu kärsimään? No minä! Ei lapset näin!

RMK

• Vieras
 O:-)

Mini,mää pelastan sut!

Leviathan

• Vieras
Täältä olisi pari tulossa myös paikalle. Oletteko kuinka säntillisesti paikalla klo 18?

PS. Miksihän pirussa en saanut tästäkään ilmoistusta sähköpostiini, meinasi mennä täysin ohi! Pitää katsoa atk:ta ja internettiä.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Voi, minä suuren surun teille ilmoitan ja pääni tyynyhyn painan!

Ah, mi on elon tie, se johdattanut minut on kohtaloon kurjaan. Sydämeni itkee verta, kun joudu en kokoontumiseen hurjaan.

Vaik' on suruni suunnaton, ja teit' piiriini kaipaan: nielutulehdus mun voimain riisti, ma nousen vast' seuraavaan laivaan.