Kirjoittaja Aihe: Oulun Baarimiitti ke 26.11. klo 18->, ravintola St. Michael  (Luettu 24831 kertaa)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Keskiviikkona 26.11. klo 18 pankit räjähtelevät, kun Oulun legendaarinen baarimiittisaaga jatkuu St. Michaelin nurkkapöydässä! Risut, männynkävyt, pylpyrät ja aironhankaimet saavat taas kyytiä kun kaupungin pelätty pervokavalkaadi istuu saman pöydän ääreen puhumaan kaikesta mahdollisesta. Aiempien kertojen perusteella illalta on lupa odottaa mystiikkaa, hienoja viskejä, tavallisia oluita, käsilaukkujen leluvarastojen esittelyä, uusia tuttavuuksia ja ehkä jopa viihtymistä. Lisäksi keskustelutulva saattaa sisältää yksi tai kaksi hauskaa kohtaa!

Tule siis mukaan tähän uusille ja vanhoille suunnattuun spektaakkeliin, jossa ketään ei syrjitä, vaan kaikki toivotetaan avosylin tervetulleiksi. Ketään ei piiskata eikä nöyryytetä, mutta joskus on ollut havaittavissa pientä korvien punoitusta. Keskusteluaiheet ovat pahimmillaan ja parhaimmillaan niin huikeita, että naapuripöydässä kahvimaito happanee ja ulkona äidit huutavat Hannu Karpoa paikalle. Tule siis sinäkin katsomaan ja osallistumaan Qstockin veroiseen miittiimme, josta koko kaupunki puhuu!

cristine

• Vieras
Minä oon ainaki tulossa paikalle vaikka mikä olis. Saa olla kyllä erittäin hyvä syy jos tälläsen tapahtuman aikoo jättää välistä.

Neiti Heinänen

• Vieras
Mietin että jaksanko lähteä paikalle mutta TUOLLAISEN alkupuheen vuoron ja lupausten jälkeen, on pakko tulla. Yritän tässä haalia paikalle lisää ekakertalaisia, saadaan taas kasvatettua tätä meidän joukkoamme...

RMK

• Vieras
Uusia on houkuteltu mukaan. Mutta jos ei hyvällä,niin aina voi pakottaa!

(En minä sentään.)

sakamies

Tulossa! ^_^

Wolf Bride

• Vieras
Mainittiks joku pakottamisen:o

Ihan käskykin riittää toisinaan :D

RMK

• Vieras
Mä en käske. Mä pakotan.

;D

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
Tulossa  :love:

NorthStranger

• Vieras
Missäs se toi Pyhä Miikkaili sijaitsikaan!!!???
Nyt kun  alkaa jo suunnitteleen osallistumista niin voin taata että tällä tavalla varmistan sen, että olen kippee tai jopa sairaalassa jonku hinkuyskäkuppasankkerin takia!!!  ;D
Siispä jos sinne uskaltautuis ihan mehulinjalla pimeimpään nurkkaan nyhjäämään.  :)

EHKÄ...

RMK

• Vieras
Nortti,tuut tokkiisa!

Ja oon määki iha tee linjalla. :)

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Missäs se toi Pyhä Miikkaili sijaitsikaan!!!???

St. Michael löytyy Valkealinnan talosta, Letkunpuiston laitamilta, Isokadun ja Hallituskadun risteyskohdassa. Naapureina ovat ainakin Zakuska, Sarkka ja Never Grow Old.

Lainaus
Nyt kun  alkaa jo suunnitteleen osallistumista niin voin taata että tällä tavalla varmistan sen, että olen kippee tai jopa sairaalassa jonku hinkuyskäkuppasankkerin takia!!!  ;D
Siispä jos sinne uskaltautuis ihan mehulinjalla pimeimpään nurkkaan nyhjäämään.  :)

Mun kuppa alkoi jo, saattaa olla etten taivu paikalle. Kyllä te ilman muakin pärjäätte, ei miitti yhtä pervoa kaipaa.

RMK

• Vieras

Mun kuppa alkoi jo, saattaa olla etten taivu paikalle. Kyllä te ilman muakin pärjäätte, ei miitti yhtä pervoa kaipaa.
[/quote]

Kaivataanpas!

Mia-Rouva

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria

Onko se kulkutauti?

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Minä just eilen mietin, mikä mahtaa olla seuraava kamala epidemia, joten ehkä se on se kuppa! Pitää tulla ehdottomasti paikalle, että voi saada sen heti ensimmäisten joukossa!

Ja sitäpaitsi hei, mikä puisto on letkunpuisto? Missään ei näy yhtään letkua! Mutta minä löysin viimeksi kun mulle kerrottiin että se on osuuspankin lähellä. Tai että osuuspankki näkyy sinne baariin tai sillä lailla.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Letkunpuisto on virallisesti Otto Karhin puisto, ja Osuuspankki tosiaan näkyy Maikkelin ikkunasta. Kyllä sen löytää.

Jos nyt tästä toivun muutamassa päivässä niin ilmaannun paikalle, mutta varautukaa pahimpaan. En halua tämmöstä kulkukuppanielutulehdusta kellekään teistä, höpönassut  :love: