Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 10.11.2014, 16:23Se mitä naisen päässä liikkuu, siitä ei ota kukaan mies selvää. Kun näyttää yhtä, saattaakin olla toista.Hyvä että otit tämän esille nimittäin tämä onkin se ensimmäinen asia joka Miehen pitää ymmärtää. Naisen ajatusmaailmaa ei saa lähteä selvittämään tai ymmärtämään sen vuoksi ettei siitä kykene ottamaan selvää edes nainen itse. Pitää tehdä niin kuin itse parhaaksi katsoo, nainen kyllä mukautuu jos on mukautuakseen. Jos ei ole niin kannattaa jatkaa matkaansa, mukautumiskyvyttömästä naisesta on suurin piirtein yhtä paljon iloa kuin pahasta ihottumasta.IKRM
Se mitä naisen päässä liikkuu, siitä ei ota kukaan mies selvää. Kun näyttää yhtä, saattaakin olla toista.
Sillä onhan täysin hullua, että dominoiva yrittää mukautua subinsa ajatuksiin, sillä jos subi ei osaa niitä tuoda esille, niin joutuu tyytymään siihen mitä saa,. Toisaalta on myös parempi subin oppia miten asiat tuo esille, sillä väärinkäsitykset kärsii hän itse.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 10.11.2014, 07:39Guide, tavattoman vaikeakäsitteisiä sinun kommenttisi toisinaan ja myös jotenkin fatalistisen armottomia. Epärealistisiakin.Olisi hyvä jos voisit katsella näkökulmia myös sieltä puun toiselta puolelta, laajentaa aluetta ja välillä uskaltaa eksyä ihan rauhassa sinne ajatusten metsään. Eksyminen saattaa olla hyvinkin terveellistä. Siinä joutuu katsos luopumaan (saa luopua)omasta kaikkivaltiudestaan ja myös oikeinolemisestaan.No, miehet taitavat kasvaa dominoiviksi ajan myötä ja jotkut ovat sitä jo syntyessään. Naiset sen sijaan taitavat pakon edessä joutua dominoiviksi, sillä ikä tuo sen eteen että vapaita dominoivia miehiä vähän ja he todellakin valikoiva kenen kanssa ovat. Eli miksi lähtisi sellasta tekemään , jossa tiedän naisen muuttuvan subariksi kumminkin, sillä aikanaan oli muutaman tutun kanssa hupia, kun dominoita käännettiin subiksi.
Guide, tavattoman vaikeakäsitteisiä sinun kommenttisi toisinaan ja myös jotenkin fatalistisen armottomia. Epärealistisiakin.Olisi hyvä jos voisit katsella näkökulmia myös sieltä puun toiselta puolelta, laajentaa aluetta ja välillä uskaltaa eksyä ihan rauhassa sinne ajatusten metsään. Eksyminen saattaa olla hyvinkin terveellistä. Siinä joutuu katsos luopumaan (saa luopua)omasta kaikkivaltiudestaan ja myös oikeinolemisestaan.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 10.11.2014, 21:23 Sillä onhan täysin hullua, että dominoiva yrittää mukautua subinsa ajatuksiin, sillä jos subi ei osaa niitä tuoda esille, niin joutuu tyytymään siihen mitä saa,. Toisaalta on myös parempi subin oppia miten asiat tuo esille, sillä väärinkäsitykset kärsii hän itse.Entä jos subilla on afasia tai jokin muu ongelma ymmärretyksi tulemisen suhteen. Wikipedia: Afasia tarkoittaa puheen ymmärtämisen ja tuottamisen vaikeaa häiriötä, joka johtuu dominantin aivopuoliskon toimintahäiriöstä, vaikka älykkyys sekä aisti- ja lihastoiminnot ovat normaalit.
Sillä yleensä dominoivat miehet ovat itse johonkin aivotoimilliseen vähemmistöön kuuluvia, joista yleisimmät ovat dysfasia, ADHD ja asperger. Jolloin normaali ajatuksen juoksulla menevä subi ei kestä heidän kanssa, sillä heitä ei voi muokata.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 11.11.2014, 05:04Sillä yleensä dominoivat miehet ovat itse johonkin aivotoimilliseen vähemmistöön kuuluvia, joista yleisimmät ovat dysfasia, ADHD ja asperger. Jolloin normaali ajatuksen juoksulla menevä subi ei kestä heidän kanssa, sillä heitä ei voi muokata.Nyt sitten muutakin kuin Keskuskomitean MUTUa kehiin tässä.Muutenhan joku koiranleuka voisi sanoa, että vain sairaat ovat dominoivia koska päässä ei pyöri asiat kunnolla vaan ainoastaan vähän sinnepäin kuin kuuluisi.Toki Pohjois-Korean tyyppi on sairas ja varsin dominoiva, tosta nyt ei vielä kuitenkaan tehdä päätelmiä....
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 11.11.2014, 09:12Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 11.11.2014, 05:04Sillä yleensä dominoivat miehet ovat itse johonkin aivotoimilliseen vähemmistöön kuuluvia, joista yleisimmät ovat dysfasia, ADHD ja asperger. Jolloin normaali ajatuksen juoksulla menevä subi ei kestä heidän kanssa, sillä heitä ei voi muokata.Nyt sitten muutakin kuin Keskuskomitean MUTUa kehiin tässä.Muutenhan joku koiranleuka voisi sanoa, että vain sairaat ovat dominoivia koska päässä ei pyöri asiat kunnolla vaan ainoastaan vähän sinnepäin kuin kuuluisi.Toki Pohjois-Korean tyyppi on sairas ja varsin dominoiva, tosta nyt ei vielä kuitenkaan tehdä päätelmiä....Musta tuntuu että joitakin dominoivia hallitsee käsitys siitä että kaikki muut ovat heidän alapuolellaan kaikessa ja näinollen heidän kanssaan ei voi olla koskaan samaa mieltä mistään***. Mun itsetuntoni ei kärsi siitä että MÄ KOMPPAAN TAAS KERRAN JUUTTISETÄÄ TÄYSILLÄ, hee hee hee! *** Megalomania (megas kr. suuri + mania kr. hulluus) on historiallinen käsite, jota toisinaan käytetään merkityksessä suuruudenhulluus. Megalomaaniselle käytökselle on tunnusomaista pakkomielle tai päähänpinttymä, jonka kohteena on raha, valta, nerokkuus tai kaikkivaltius. Megalomania voi kuulua lievempänä versiona ihmisen perusluonteeseen, jolloin henkilö kokee ahneutta rahaa ja valtaa kohtaan, mutta muuttuessaan pakkomielteiseksi diagnosoidaan se sairaudeksi. Megalomaniaa diagnosoitaessa sitä kutsutaan suuruusharhaksi, joka on yksi harhaluuloista.