Kirjoittaja Aihe: Kusetusta isolla kädellä.  (Luettu 19552 kertaa)

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Kusetusta isolla kädellä.
« Vastaus #45 : 10.11.2014, 21:23 »

Se mitä naisen päässä liikkuu, siitä ei ota kukaan mies selvää. Kun näyttää yhtä, saattaakin olla toista.

Hyvä että otit tämän esille nimittäin tämä onkin se ensimmäinen asia joka Miehen pitää ymmärtää. Naisen ajatusmaailmaa ei saa lähteä selvittämään tai ymmärtämään sen vuoksi ettei siitä kykene ottamaan selvää edes nainen itse.

Pitää tehdä niin kuin itse parhaaksi katsoo, nainen kyllä mukautuu jos on mukautuakseen. Jos ei ole niin kannattaa jatkaa matkaansa, mukautumiskyvyttömästä naisesta on suurin piirtein yhtä paljon iloa kuin pahasta ihottumasta.

IKRM
Niin, nainen sopeutu, sillä sehän juuri näillä naisten miellyttäviä on ongelma, että eivät itseään uskalla toteuttaa itseään.  Sillä onhan täysin hullua,  että dominoiva yrittää mukautua subinsa ajatuksiin, sillä jos subi ei osaa niitä tuoda esille, niin joutuu tyytymään siihen mitä saa,. Toisaalta on myös parempi subin oppia miten asiat tuo esille, sillä väärinkäsitykset kärsii hän itse.

Nick

• Vieras
« Vastaus #46 : 10.11.2014, 21:50 »
Arvostan näkökulmaa

misuli_n

« Vastaus #47 : 10.11.2014, 22:25 »
.. ja minä mietin, että oikein hyvä aiheen nimi.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #48 : 10.11.2014, 22:34 »

Sillä onhan täysin hullua,  että dominoiva yrittää mukautua subinsa ajatuksiin, sillä jos subi ei osaa niitä tuoda esille, niin joutuu tyytymään siihen mitä saa,. Toisaalta on myös parempi subin oppia miten asiat tuo esille, sillä väärinkäsitykset kärsii hän itse.

Entä jos subilla on afasia tai jokin muu ongelma ymmärretyksi tulemisen suhteen.

Wikipedia: Afasia tarkoittaa puheen ymmärtämisen ja tuottamisen vaikeaa häiriötä, joka johtuu dominantin aivopuoliskon toimintahäiriöstä, vaikka älykkyys sekä aisti- ja lihastoiminnot ovat normaalit.

allegoria

• Vieras
« Vastaus #49 : 10.11.2014, 23:19 »
Guide, tavattoman vaikeakäsitteisiä sinun kommenttisi toisinaan ja myös jotenkin fatalistisen armottomia. Epärealistisiakin.
Olisi hyvä jos voisit katsella näkökulmia myös sieltä puun toiselta puolelta, laajentaa aluetta ja välillä uskaltaa eksyä ihan rauhassa sinne ajatusten metsään. Eksyminen saattaa olla hyvinkin terveellistä. Siinä joutuu katsos luopumaan (saa luopua)omasta kaikkivaltiudestaan ja myös oikeinolemisestaan.
No, miehet taitavat kasvaa dominoiviksi ajan myötä ja jotkut ovat sitä jo syntyessään. Naiset sen sijaan taitavat pakon edessä joutua dominoiviksi, sillä ikä tuo sen eteen että vapaita dominoivia miehiä vähän ja he todellakin valikoiva kenen kanssa ovat. Eli miksi lähtisi sellasta tekemään , jossa tiedän naisen muuttuvan subariksi kumminkin, sillä aikanaan oli muutaman tutun kanssa hupia, kun dominoita käännettiin subiksi.

En nyt ihan ymmärrä kuinka "joudutaan pakon edessä (tai iän mukaan tms.) dominoiviksi", koska jos on subiuteen taipuvainen niin ei kai dominoivuus "korvaa" sitä ettei löydä sitä "ensisijaisesti" haettua suhdetta. Tai itse en ainakaan hahmota noin.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • Galleria
« Vastaus #50 : 11.11.2014, 05:04 »

Sillä onhan täysin hullua,  että dominoiva yrittää mukautua subinsa ajatuksiin, sillä jos subi ei osaa niitä tuoda esille, niin joutuu tyytymään siihen mitä saa,. Toisaalta on myös parempi subin oppia miten asiat tuo esille, sillä väärinkäsitykset kärsii hän itse.

Entä jos subilla on afasia tai jokin muu ongelma ymmärretyksi tulemisen suhteen.

Wikipedia: Afasia tarkoittaa puheen ymmärtämisen ja tuottamisen vaikeaa häiriötä, joka johtuu dominantin aivopuoliskon toimintahäiriöstä, vaikka älykkyys sekä aisti- ja lihastoiminnot ovat normaalit.

No, kyllä ihmisen kanssa oppii kommunikoimaan,  sillä yleensä subeilla on jokin miksi muut naiset eivät heitä ymmärrä. Eli ovat poikkeavia, sillä nauttivat siitä, että saavat olla  hallinnan alla. Sillä yleensä ovat itse todella dominoivia, jotka normaalisti dominoivat muita. Sen takia heitä ei voimalla kohdella,  vaan juuri sillä että on oma itsensä,  eikä yritä miellyttä heitä. Eli kaikki jotka subit itse tunnen, on äärimmäisen herkkiä ja monesti heitä on yritetty voimalla pakottaa johonkin, jolloin vähän ajan päästä tämä pakottaja on huollot heidän kenkiään.

Sillä yleensä dominoivat miehet ovat itse johonkin aivotoimilliseen vähemmistöön kuuluvia, joista yleisimmät ovat dysfasia, ADHD ja asperger. Jolloin normaali ajatuksen juoksulla menevä subi ei kestä heidän kanssa, sillä heitä ei voi muokata.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #51 : 11.11.2014, 09:12 »
Sillä yleensä dominoivat miehet ovat itse johonkin aivotoimilliseen vähemmistöön kuuluvia, joista yleisimmät ovat dysfasia, ADHD ja asperger. Jolloin normaali ajatuksen juoksulla menevä subi ei kestä heidän kanssa, sillä heitä ei voi muokata.
Nyt sitten muutakin kuin Keskuskomitean MUTUa kehiin tässä.
Muutenhan joku koiranleuka voisi sanoa, että vain sairaat ovat dominoivia koska päässä ei pyöri asiat kunnolla vaan ainoastaan vähän sinnepäin kuin kuuluisi.
Toki Pohjois-Korean tyyppi on sairas ja varsin dominoiva, tosta nyt ei vielä kuitenkaan tehdä päätelmiä....

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • Galleria
« Vastaus #52 : 11.11.2014, 13:14 »
Muutenhan joku koiranleuka voisi sanoa, että vain sairaat ovat dominoivia koska päässä ei pyöri asiat kunnolla vaan ainoastaan vähän sinnepäin kuin kuuluisi.
Toki Pohjois-Korean tyyppi on sairas ja varsin dominoiva, tosta nyt ei vielä kuitenkaan tehdä päätelmiä....
No, pitäähän sitä jotenkin massasta poiketa ja yleensä tämä tapahtuu ajatuksenvirran tasolla, jolloin kovin poikkeavalla vaikuttaa niiden mielestä jotka eivät tätä ymmärrä.  Mutta kummasti se vain on että nämä poikkeukset yleensä kiinnostaa toisiaan, sillä yleensä niitä juuri vierasta näitä valtavirtaa ajattelijoita, sillä ovat aina tottuneet selviämään itse, sillä juuri valtavirtaa ei heitä ole edes pystynyt tajuamaan.

peksu

• Vieras
« Vastaus #53 : 11.11.2014, 16:09 »
Tämähän kuuluu tuon otsikon alle:

Rakas Voittaja,

Meillä on ilo ilmoittaa teille tuloksista paikalle
kauden voittajat kansainvälisten ohjelmien, Coca-Cola. Sinun
Sähköpostiosoite kiinnitetty lippu #: 263-7377-61m kanssa palkinto #: 288-
171-44 kiinnitti 450,000.00 euroa, joka oli toisen luokan tasapeliä. Saat
450,000.00 (neljäsataaviisikymmentätuhatta euroa) .Tämä ohjelma on yhdessä
Australian, Britannian ja Euroopan hallitukset ja Coca-Cola
Virvoitusjuomayhtiö International.
pyydämme, että pidät voittaa tiedot
luottamuksellisina, kunnes pääpalkintona, täysin anteeksi teille virasto
Madridissa, Espanjassa. On suositeltavaa tarkkailla tätä opetusta
väärinkäytön estämiseksi tämän ohjelman muut osallistujat.

Lähetä heille
on oltava seuraavat tiedot:

(1) Koko nimesi.
(2) Ota yhteyttä
puhelimitse
(3) Ota yhteyttä osoite.
(4) Lippusi ja palkinto numeroita.

(5) Ilmoituksen päivämäärä.
(6) Ikäsi:

NATIONALE POSTINUMERO AGENCY.S.L

Yhteyshenkilö:David Moolman
Yhteystiedot e-mail:infocarfer2@aim.com

TLE:+34-611-287-719

Onnittelut vielä kerran Coca-Cola Online Award
yksiköt.Huom: Tämä on kansainvälinen arpajaiset ohjelma, tämä viesti on
automaattisesti käännetty Englanti,
E-mail: infocarfer2@aim.com

Yours
käytössä,
Tohtori Chris Hetinga.
Coca-Cola arpajaiset koordinaattori.

Viesti on vapaasti käytettävissä  ;)

Norja

• Vieras
« Vastaus #54 : 18.11.2014, 02:23 »

Musta tuntuu että joitakin dominoivia hallitsee käsitys siitä että kaikki muut ovat heidän alapuolellaan kaikessa ja näinollen heidän kanssaan ei voi olla koskaan samaa mieltä mistään***. Mun itsetuntoni ei kärsi siitä että MÄ KOMPPAAN TAAS KERRAN JUUTTISETÄÄ TÄYSILLÄ, hee hee hee!  ;D

*** Megalomania (megas kr. suuri + mania kr. hulluus) on historiallinen käsite, jota toisinaan käytetään merkityksessä suuruudenhulluus. Megalomaaniselle käytökselle on tunnusomaista pakkomielle tai päähänpinttymä, jonka kohteena on raha, valta, nerokkuus tai kaikkivaltius. Megalomania voi kuulua lievempänä versiona ihmisen perusluonteeseen, jolloin henkilö kokee ahneutta rahaa ja valtaa kohtaan, mutta muuttuessaan pakkomielteiseksi diagnosoidaan se sairaudeksi. Megalomaniaa diagnosoitaessa sitä kutsutaan suuruusharhaksi, joka on yksi harhaluuloista.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • Galleria
« Vastaus #55 : 18.11.2014, 10:30 »

Musta tuntuu että joitakin dominoivia hallitsee käsitys siitä että kaikki muut ovat heidän alapuolellaan kaikessa ja näinollen heidän kanssaan ei voi olla koskaan samaa mieltä mistään***. Mun itsetuntoni ei kärsi siitä että MÄ KOMPPAAN TAAS KERRAN JUUTTISETÄÄ TÄYSILLÄ, hee hee hee!  ;D

*** Megalomania (megas kr. suuri + mania kr. hulluus) on historiallinen käsite, jota toisinaan käytetään merkityksessä suuruudenhulluus. Megalomaaniselle käytökselle on tunnusomaista pakkomielle tai päähänpinttymä, jonka kohteena on raha, valta, nerokkuus tai kaikkivaltius. Megalomania voi kuulua lievempänä versiona ihmisen perusluonteeseen, jolloin henkilö kokee ahneutta rahaa ja valtaa kohtaan, mutta muuttuessaan pakkomielteiseksi diagnosoidaan se sairaudeksi. Megalomaniaa diagnosoitaessa sitä kutsutaan suuruusharhaksi, joka on yksi harhaluuloista.
Miksi pitäis kaikkia yrittää hallita? Eiköhän se riitä, että hallitse niitä jotka haluavat sitä. Toisaalta ymmärrän sen hyvin jos on joutunut miellistelemällä hyväksyntä itselleen hakemaan, eikä ole omana itsenään hyväksytty. Toisaalta silloin ei voi kun peiliin mennä katsomaan ja kysyä miksi näin on. Toisaalta alkoholismi ja seka käyttö voi tällöin vaikeuttaa kokonaisuudessaan kuvan muodostumista, toisaalta niilläkin yleensä ihminen itseään yleensä pakenee.

Lucrezia

• Vieras
« Vastaus #56 : 20.11.2014, 23:34 »
Guide, tavattoman vaikeakäsitteisiä sinun kommenttisi toisinaan ja myös jotenkin fatalistisen armottomia. Epärealistisiakin.
Olisi hyvä jos voisit katsella näkökulmia myös sieltä puun toiselta puolelta, laajentaa aluetta ja välillä uskaltaa eksyä ihan rauhassa sinne ajatusten metsään. Eksyminen saattaa olla hyvinkin terveellistä. Siinä joutuu katsos luopumaan (saa luopua)omasta kaikkivaltiudestaan ja myös oikeinolemisestaan.
No, miehet taitavat kasvaa dominoiviksi ajan myötä ja jotkut ovat sitä jo syntyessään. Naiset sen sijaan taitavat pakon edessä joutua dominoiviksi, sillä ikä tuo sen eteen että vapaita dominoivia miehiä vähän ja he todellakin valikoiva kenen kanssa ovat. Eli miksi lähtisi sellasta tekemään , jossa tiedän naisen muuttuvan subariksi kumminkin, sillä aikanaan oli muutaman tutun kanssa hupia, kun dominoita käännettiin subiksi.

Oletko GM ihan tosissasi  ;D

Mitäs tuumaat minunlaisestani naisesta, joka jo silloin ikuisuus sitten (lue nuorena) oli dominoiva? Jota kukaan dominoiva mies ei ole edes yrittänyt käännyttää vaan ollaan pysytty ihan kaverilinjalla tai muunlaisessa suhteessa? Joka ei ole koskaan tuntenut tarvetta edes kokeilla alistumista, vaikka on sitä yrittänyt joskus mielessään kuvitella?

Ai niin...en varmaan ole vielä tavannut Sitä Äärimmäistä Alfaurosta.

Se on kyllä naisille lohdullinen tieto, että niistä komeista nuorista sub/switch- miehistäkin tulee dominoivia. Sitten ajan kanssa. Voivat selittää meille edes teoriassa kuinka asiat ovat, jos eivät kelpuuta kanssaan leikkimään  :P

GaabrielG

« Vastaus #57 : 20.11.2014, 23:52 »
Kusetusta yhtä kaikki, paree tehdä sekin ihan ite, niin saattaa jopa helpottaa....   ;)

Ja tuo täydellinen Alfa lienee sarjassa satuolentoja, mutta jos sen kohtaat niin sitä tietoo tuskin kannattaa liiemmin kavereille kertoa...  :)

Se kateus kun vie ne kalatkin vedestä...

;D

MaisteriX

• Vieras
« Vastaus #58 : 21.11.2014, 20:20 »
Geesus tätä viisauden määrää!

Luulin, että pohojanmaalla vanhojenpoikien opettama "Pojat! Moraali on sitä, ettei kuse vittuun." riittää.

Pakko heikentää omaa itsetuntoa ja jatkaa matkaa...

http://www.youtube.com/watch?v=RPbCj6GZbw8&channel=hoehlae

chilinen

• Vieras
« Vastaus #59 : 21.11.2014, 20:52 »
Voi dääm, ettei ole peukkunäppäintä :D osaan laittaisin, osaan en tod..