Baarin kannatusmaksut
Kettu voi varmaankin järjestää miitin itse?
En ymmärrä miksi pelkkä sukupuoli pitäisi olla jotenkin rajoittava tai toisaalta yhdistävä tekijä ihmisten välillä.
miksi lihatiskiys sinänsä nähdään ongelmana? Ihmisiä voi lähestyä, päästää lähelle tai torjua. Mikä lienee se suuri ongelma? Se minuutti per kysyjä joka menee muutemaan repliikkiin jolla ei kiinnosta selviää?
Mun suurin ongelma sukupuolittuneissa miiteissä ja niiden tarjoamassa vertaistuessa on se, että koen hankalammaksi ottaa seksuaalisuutta ja vastaavia yksityisasioita puheeksi toisten miesten seurassa. Minulla on toki omat vertaistukeni, mutta heidän kanssaan ystävyys on kestänyt vuosia ja jokainen on käynyt tarkan seulan läpi ennen kuin näin syvälle on päästy. Pelkkä kinkyys ei riitä vielä yhteydeksi ihmiseen, kun haluan puhua henkilökohtaisista aiheista.Toisaalta olen aina muodostanut yhteyksiä helpommin ja nopeammin naispuolisten ihmisten kanssa. En tiedä onko kyse pelkästään minusta vai onko tuo yleismaailmallisempaakin, mutta se on yksi suurista syistä miksi preferoin sekamiittejä.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 27.10.2014, 16:33Pelkkä kinkyys ei riitä vielä yhteydeksi ihmiseen, kun haluan puhua henkilökohtaisista aiheista.Aika harvassa on ne miespuoliset ihmiset kenen kanssa yleensäkkään juttelee mistään vakavista aiheista (...) näille ei tule juteltua omasta seksuaalisuudesta, kun eivät skeneen kuulumattomina näistä asioista ymmärtäisi oikeastaan mitään. (...) Pelkkä kinkyys ei riitä myöskään naisella, jos haluan purkaa tuntojani tai hakea jotain tukea seksuaalisävytteissä jutuissa. Vaan näissäkin olen aika tarkka ja harkitseva.
Pelkkä kinkyys ei riitä vielä yhteydeksi ihmiseen, kun haluan puhua henkilökohtaisista aiheista.
Jos taas joku kännisen rasvainen ehdotus tai ylipäätään muiden ihmisten huomio häiritsee niin varmaankin helpointa jutella kaverien kanssa kotona. Näteimmätkään tyttäret eivät saa muutemaa kymmentä ehdotusta enempää illassa. Eli max puoli tuntia riittää ei kiinnosta-ilmoituksiin.
Ottakaa tyttäret mukaan niitä vähemmän hehkeitä ystävättäriänne ja vinkatkaa että kokeileppa tuolta. +dommeilla on toki muitakin keinoja hankkiututa epätyydyttävästä seurasta. Kielellisesti lahjakkaana ei luulisi olevan vaikea keksiä keinoa jolla sellainen joka ei usko sitä kiinnostamattomuutta saisi asian sisäistettyä. Se on vain reeniä jos ne pitää kirjaimellisesti heittää poies. Salilla voimaa tai iplajeissa tekniikkaa. koskemattomuus selkenee ehkä paremmin nivellukolla kuin hihittelyllä.
Semmonen tuli tässä mieleen, että miksiköhän naiset ei saa kokoontua keskenään ilman, että joutuvat selittelemään miksi se on tarpeen?