Baarin kannatusmaksut
Ei se ikä, vaan se asenne Ja oma kronologisuuteni näkyy profiilissa.
Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 08.07.2016, 20:25Ei se ikä, vaan se asenne Ja oma kronologisuuteni näkyy profiilissa.Joo... Taas väkisinkin tulee mieleeni äitini isoäidin sanonta, että vanhuus ei opera muuta kuin hitaasti kävelemään. Ja heinrichille, että kyllä se kaksvitonenkin maistuu jos itse maistuu sille kaksvitoselle. Veikko Lavin sanoin: "Ihmisiä on kuin muurahaisia. Ne loputonta polkuansa taivaltaa. On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa. Katsoa jos voisit sielun hyvyyteen, niin kahta samalaista eipä ois. Ken katsoo kauneuuteen eikä hyvyyteen, häneltä monta ystävyyttä jääkin pois".
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 08.07.2016, 21:47Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 08.07.2016, 20:25Ei se ikä, vaan se asenne Ja oma kronologisuuteni näkyy profiilissa.Joo... Taas väkisinkin tulee mieleeni äitini isoäidin sanonta, että vanhuus ei opera muuta kuin hitaasti kävelemään. Ja heinrichille, että kyllä se kaksvitonenkin maistuu jos itse maistuu sille kaksvitoselle. Veikko Lavin sanoin: "Ihmisiä on kuin muurahaisia. Ne loputonta polkuansa taivaltaa. On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa. Katsoa jos voisit sielun hyvyyteen, niin kahta samalaista eipä ois. Ken katsoo kauneuuteen eikä hyvyyteen, häneltä monta ystävyyttä jääkin pois".Höpön löpön!Täällä ei kellään oo niin paksua lompsaa, että sais "ihanan ja onnellisen ja tasa-arvoisen, kumppania kunnioittavan" parisuhteen aikaseksi sillä ikäerolla Sessiojutut erikseen, leikkimässä nyt voi käydä mutta oikean parisuhteen tolla ikäerolla...Höpsis
Tänne lokeroon osuu vaikka en osaa ikävuosieni mukaisesti puuhastella:).
Siistii, täälläkin kiistellään ikäeroista . Itse täytän syksyllä 49.