Baarin kannatusmaksut
Kaikki kelpaa jollekin.
Kauneus ja ulkonäkö ovat paitsi katsojan silmässä niin myös katsottavan olemuksessa; siinä miten ihminen itse itsensä arvottaa. Anteeksipyytelevä ja itseään mitätöivä ei kerää katseita keneltäkään.
"Anteeksipyytelevä ja itseään mitätöivä " ihmisiä löytyy ja siihen löytyy syy miksi ne on sellaisia. Itse olen vähä samalainen ja yritän kyl päästä irti siintä. Mulla on omat syyt kyseiseen ongelmaan
Päivän optimismi: "Kelpasin yhdelle, kelpaan siis toisellekin."
Lainaus käyttäjältä: KalvinK - 09.11.2011, 22:49Päivän optimismi: "Kelpasin yhdelle, kelpaan siis toisellekin." Mutta vakavasti puhuen, on vain yksi ihminen jolle kenenkään pitää kelvata: itselleen.
Ulkonäkökriittisyys on nyky-yhteiskunnan syöpä, valitettavasti. Meitä on moneen junaan ja monen muotoisia ja kokoisia. Onneksi näin! Olisihan se tylsää elää maailmassa, joka on suoraan Stepfordista kotoisin: kaikki olisimme täydellisiä, käyttäytyisimme täydellisesti ja elämämme olisi täydellisen...platkua. Olen sitä mieltä, että mediassa on suurin syy tähän ulkonäköongelmaan. Siellä (lehdissä, ohjelmissa, elokuvissa) kun vilisee näitä photoshopattuja täydellisiä naisia, joiden ruumiinkuva on täysin vääristetty. Eikä siitä ole paluuta, valitettavasti. itsekin olisin halunnut elää aikana, jolloin pyöreä nainen oli merkki siitä, että se on terve ja pystyy tuottamaan jälkeläisiä, ja jaksaa ahertaa.
"Siltikään en menisi ihan niin pitkälle, että tekisin olemukseensa panostamisesta yhteiskunnallista syöpää tai mediasta yksiselitteisesti sen aiheuttajaa."
Lainaus"Siltikään en menisi ihan niin pitkälle, että tekisin olemukseensa panostamisesta yhteiskunnallista syöpää tai mediasta yksiselitteisesti sen aiheuttajaa."Toki olemukseensa panostaminen on hyvä ja suositeltavakin juttu, siitähän näkee, että ihminen arvostaa itseänsä ja sitä, mitä on, mutta kun mediassa tyrkytetään jatkuvasti joko järkyttävän lihavia (BMI 40+) (negatiivinen mediakuva) tai sairaalloisen laihoja (BMI alle 20)(positiivinen mediakuva) missejä ja kuninkaallisia sekä muita media-ikoneita, ja ala-asteikäiset lapsukaiset ihannoivat törröttäviä kylki- ja solisluita nauttien ravinnokseen pelkkää kevyt-colaa ja kolme hernettä päivässä, niin kyllähän se panee miettimään. Miettimään mm. sitä, että missä kaikki normaalipainoiset ja -näköiset ihmiset ovat? Meillä ei siis ole minkäänlaista media-arvoa, ellemme esim. suorita massamurhaa tai sekaannu poliitikkoihin/julkkiksiin? Uskokaa tai älkää, pyöreäkin ihminen voi olla terve.Tavisten tosi-tv kehitteille!*vastaa vain ja ainoastaan omista mielipiteistänsä *