Baarin kannatusmaksut
Mainitsin jo aikaisemmin etten ole deitti-ilmoa ikinä tehnyt, no tarkoitin kinkypuolta, ihan normisivustolle olen tehnyt reilu vuosi sitten yhden ilmon kerran, laitoin sen puolen yön aikaan ja seuraavana aamuna kymmenen aikaan kun avasin sähköpostini oli vastauksia tullut 184.
alkaa olla sitä luokkaa etten minä ainakaan uskaltaisi vastata yhteenkään ilmoitukseen. ...Onko maailmassa sitten niin paljon upeita naisia, että joka mies sellaisen saa? Kyselee ja pohtii ahdistuneena tavallinen persjalkainen suomalainen nainen, vaikkakin vaatekokoa 38 käyttää, niin tuntee itsensä läskiksi ja kelpaamattomaksi.
Lainaus käyttäjältä: Nuppuorja - 20.07.2011, 00:32alkaa olla sitä luokkaa etten minä ainakaan uskaltaisi vastata yhteenkään ilmoitukseen. ...Onko maailmassa sitten niin paljon upeita naisia, että joka mies sellaisen saa? Kyselee ja pohtii ahdistuneena tavallinen persjalkainen suomalainen nainen, vaikkakin vaatekokoa 38 käyttää, niin tuntee itsensä läskiksi ja kelpaamattomaksi.Ihana ikuisuusaihe!Minä poika olen useasti ilmoittanut viimeisen 10 vuoden aikana, tai sinnepäin. Olen aina määritellyt etsittävän naisen ulkonäön näin: "Pidät itseäsi viehättävänä ja kannat kilosi ylpeänä".Vastauksia olen saanut kovin vähän. Ilmoitukseni ovat ehkä olleet muutenkin epäkiinnostavia, mutta varmaankaan nuo kaksi ehtoakaan eivät ole täyttyneet. Silti, minusta on täysin kohtuullista toivoa vastapuolen pitävän itseään viehättävänä koska minäkin pidän ja naurettavalta ne näyttävät painoindeksien rajat minunkin kohdallani (tai minä näytän naurettavalta painoindeksien kohdalla)A pro po: Läski ei varsinaisesti ole kaunista, mutta ei se yleensä haittaa. Se mikä minua haittaa ylitse kaiken muun on henkisellä puolella: ylenpalttinen kielteisyys ja katkeruus.Happy hunting!
Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on.
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 20.07.2011, 09:20 Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on. Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.
kaikissa miesten ilmoituksissa haetaan upeita, kauniita, näyttäviä, viehättäviä, hoikkia jne. naisia. Mihin helvettiin me tavalliset, keskiverto läskiperseet sitten mennään?