Baarin kannatusmaksut
fetismin kohde on pitkät vaaleat hiukset, isot nännit, hoikka vyötärö tai kauniit varpaat on ihminen pinnallinen idiootti?
Lainaus käyttäjältä: marmelaadia - 21.07.2011, 02:21fetismin kohde on pitkät vaaleat hiukset, isot nännit, hoikka vyötärö tai kauniit varpaat on ihminen pinnallinen idiootti?No nännikevennyksessä huvittavaa oli lähinnä se, ettei mies suostunut tajuamaan, että kaikkea saa haluta, mutta kaikki ei ole mahdollista todellisessa elämässä. Kokenutta neitsyttä tai joulupukkia keijunsiivillä ei ole olemassakaan. Hoikkia blondeja isoilla rinnoilla löytyy kuitenkin jonkin verran jos sellaisen haluaa, mutta jos yrittää taistella luonnonlakeja vastaan, saa valmistautua olemaan yksin aika pitkään.Minähän siis en dissaa isoja esillä olevia nännejä ollenkaan, jos jollekulle jäi sellainen fiilis. Tässä silmäniloa isoista fettaroiville: http://www.cosmeticsurgeryofboston.com/Nipple%20Prominence%20Breast%20Feeding%20Reduction%20Inversion%20Smaller.shtml ja tässä niille, jotka hyväksyvät myös pienet ja hailakat.. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Female_Areola.jpgSivuhuomautuksena ensimmäisestä linkistä: se mikä ehkä omistajaansa inhottaa, se jotain toista kiihottaa....
Kun sisällölliset arvot eivät korostu niin ulkokultaisuus lisääntyy. Mutta onneksi se on valintakysymys, kumpaa arvostaa enemmän.
Kinkynaisilla kai voi deittipalstoilla ollaki ongelmia. Muuten vähän huvitti tuo, että vastauksia ei tulisi. Itse miehenä olen tehnyt aikoinaan lukuisia deitti-ilmoja erinäisille palstoille. Ja ne pari vastausta, jotka sai, olivat tyylillä - "En etsi tällä hetkellä mitään, mutta tosi kiva ilmo sulla". Normipalstalle kun ilmon laittaa, niin eiköhän sieltä sadan vastaajan joukosta joku löydy, jossa on potentiaalia edes.
Lainaus käyttäjältä: cnc - 31.07.2011, 00:23Kinkynaisilla kai voi deittipalstoilla ollaki ongelmia. Muuten vähän huvitti tuo, että vastauksia ei tulisi. Itse miehenä olen tehnyt aikoinaan lukuisia deitti-ilmoja erinäisille palstoille. Ja ne pari vastausta, jotka sai, olivat tyylillä - "En etsi tällä hetkellä mitään, mutta tosi kiva ilmo sulla". Normipalstalle kun ilmon laittaa, niin eiköhän sieltä sadan vastaajan joukosta joku löydy, jossa on potentiaalia edes.Pakko kyllä tähän välikommentoida että jos laitan deitti-ilmon "45-v nainen hakee seuraa" saan muutaman vastauksen mutta jos laitan ilmon " alistuva 45v-nainen hakee seuraa", sähköposti on täynnä kiinnostuneita....se on tietenkin eri juttu minkälaista ja miten kinkyä...nimittäin kokemusta on vain ihan tavallisilta deittisivustoilta. Varsinkin n.30v nuoretmiehet, joita aihe kiinnostaa, ovat perin aktiivisia ja sinnikkäitä ..
Brittiläistä Ruth Flowersia ei ikä paina. Teräsmuori tekee täysillä dj-keikkaa tanssiklubeilla ympäri maailmaa.